@martijn derbi senda: Iknow, maar op dat moment paste er ff niet meer in het budget. Het leuke was dat ik 2 dagen later mn salaris kreeg
.
@robin: thanks man, is goed. kom maar langs met je rs als je nieuwe cil er op gebeukt moet worden.
@thomSBK, iknow, josdijkman en speed-parts zijn vanaf nu ook de enige sites waar ik ga bestellen. miss nog gearparts24. Maar vor de rest schiet het geen ruk op met die online verkoop...
Heb vandaag alles maar weer in elkaar geflanst. Heb alle aluminium brokjes er uit gehaald, en alles tussen de tandjes van de tandwielen vandaan gehaald. Ook het tandwiel van de olie pomp er uit gehaald en voor de rest de hele koppelingskant ieder tandwiel grondig geinspecteerd. NIETS gevonden.. ook geen hap uit het carter ofso. Ik weet ook bij god niet waar het allemaal vandaan komt
.
wel heb ik nog een beetje vreemde drap gevonden in het koppelingshuis. maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel van de platen af komen. Heb het er maar ff af geschraapt.
bij de eerste start vandaag liep het ding wel ongelovelijk hoog stationair. maar dat kwam achteraf omdat de stationair schroef een klein beetje te ver open stond... slag of 4 zullen we maar zeggen
Morgen ff mn kappen er op. en kijken hoe het rijdt. nog niet al te hard helaas, want mijn voorremklauw is nogsteeds niet goed werkend.. (eigelijk niet verantwoord om dan te gaan rijden, maar waar ik woon loopt er alleen eens in de 3 dagen een wandelaar voorbij, dus who cares..)