Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Derbi Gpr Bertus Verbeek
Bertus Verbeek schreef: Wat z ei je? ismorgen
_________________ http://instantboss.org/
|
ma jun 22, 2009 10:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Bertus Verbeek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 19, 2009 12:40 pm Berichten: 77 Woonplaats: Lunteren
|
Klopt en jij hield in je kindertijd vast van kleuren!!
_________________ -_ Beter een GPR die stijgert dan een TZR die weigert _-
|
ma jun 22, 2009 11:01 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
nog steeds, ben nog steeds in mijn kindertijd nu genoeg offtopic ik wil een foto
|
ma jun 22, 2009 11:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
hij zegt tog dinsdag over een week moet ie af
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
ma jun 22, 2009 11:09 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
sorry ik log wel even uit, misschien dat het morgen beter gaat
|
ma jun 22, 2009 11:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Mikeeee schreef: hij heeft mazzel dat het mag mag jij dat niet dan? ik mag het ook wel. wil het gewoon niet.
di jun 23, 2009 12:18 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
Kimi NL schreef: Mikeeee schreef: hij heeft mazzel dat het mag mag jij dat niet dan? ik mag het ook wel. wil het gewoon niet. Ik mag pas na 3500 km mijn hmr/2 erop doen na veel gezeur
|
di jun 23, 2009 8:13 am |
Persoonlijk album
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
ow. das zuur. mijn gouden moment was toen 2 brommerdudes bij mij waren. wij de hele tijd praten over uitlaten enzo, en brommers(ik reed nog met een Leo V6) en toen komt mijn moeder binnen: "Rutger, Zou je niet een keer een snellere uitlaat nemen. ik hoor je van ver aankomen maar het duurt zolang voordat je thuis bent" 2 weken later had ik een Giannelli Conti thuis liggen:D(die mijn moeder eerst ook nog wel wilde betalen, maar omdat ik was blijven zitten moest ik hem toch maar zelf betalen. wat een ramp ) ook met me MHR80 vond ze niet erg. mijn vader vond het helemaal vet.
di jun 23, 2009 9:40 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Totdat je een paar keer gepakt ben, dan vinden ze het wss niet zo leuk meer.
|
di jun 23, 2009 11:11 am |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
|
ja, maar waar jij woont en ik woont is een heel verschil.
ik ga via een weg naar school. kom daar op de hele route(16km) nog geen 5 auto's tegen. en zeker geen politie.
di jun 23, 2009 2:13 pm |
|
|
Bertus Verbeek
ApriliaForum Member
|
Als de planning mee zit loopt hij zaterdag met originele ontsteking, dinsdag ben ik 16 en me grondplaat voor me malossi is dan nog niet binnen dus dan maar zo over een maandje of 2 weken zet ik dan als nog de malossi er op! Vink wel jammer dat het zo moet marjah er is in heel nederland nergens een grondplaat te krijgen dus nu moet hij nog uit italie komen!
|
di jun 23, 2009 11:09 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Kimi NL schreef: ja, maar waar jij woont en ik woont is een heel verschil.
ik ga via een weg naar school. kom daar op de hele route(16km) nog geen 5 auto's tegen. en zeker geen politie. Nu je het zegt, je woont helemaal niet zo gek ver weg van mij 30 KM ofzo
di jun 23, 2009 11:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
Bertus Verbeek schreef: Als de planning mee zit loopt hij zaterdag met originele ontsteking, dinsdag ben ik 16 en me grondplaat voor me malossi is dan nog niet binnen dus dan maar zo over een maandje of 2 weken zet ik dan als nog de malossi er op! Vink wel jammer dat het zo moet marjah er is in heel nederland nergens een grondplaat te krijgen dus nu moet hij nog uit italie komen! okeej mooi, ben benieuwd
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di jun 23, 2009 11:20 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Kimi NL schreef: ja, maar waar jij woont en ik woont is een heel verschil.
ik ga via een weg naar school. kom daar op de hele route(16km) nog geen 5 auto's tegen. en zeker geen politie. Nu je het zegt, je woont helemaal niet zo gek ver weg van mij 30 KM ofzo nou, dan denk ik dat jij de Weitemanslanden wel kent(bij vriezenveen) daar ga ik langs. Langeveen --> Geesteren --> Weitemanslanden --> Almelo
wo jun 24, 2009 10:29 am |
|
|
Bertus Verbeek
ApriliaForum Member
|
|
wo jul 01, 2009 12:42 am |
|