Auteur |
Bericht |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Re: sx 50 nog iets hader laten lopen .
Ik zou dan toch voor de uitlaat gaan. De politie haalt toch elke brommer van de weg. Of je nou 50 of 80cc heb. Bij een controle ben je toch de lul. En sommige uitlaten hebben e-keur (standaard met prop geleverd) maar daar kijken ze ook niet naar denk, gaat alleen om snelheid.
|
zo mei 03, 2009 8:55 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Martijn Derbi senda schreef: Ik zou dan toch voor de uitlaat gaan. De politie haalt toch elke brommer van de weg. Of je nou 50 of 80cc heb. Bij een controle ben je toch de lul. En sommige uitlaten hebben e-keur (standaard met prop geleverd) maar daar kijken ze ook niet naar denk, gaat alleen om snelheid. Maar als je een begrenzertje fixt, met een 80cc of als je met een giannelli opeens 50 - 60 rijdt, maar ze je net met een tering herrie hebben zien (horen ) rijden, dan krijgen ze eerder iets van, mm hier klopt iets niet. Zo'n DR + std uitlaat is ook veel stiller.
zo mei 03, 2009 9:30 pm |
|
|
Jard
ApriliaForum Member
|
wat ik altijd doe en heb gedaan is, je snelle uitlat mooi zwart spuiten met hitte bestendige lak zodat hij origineel lijkt. meestal deed ik er dan ook nog een originele demper op zodat hij niet zo veel herrie maakte. incl begrenzer is het dan al behoorlijk geloofwaardig
|
zo mei 03, 2009 9:33 pm |
|
|
Happer
ApriliaForum Member
|
80cc is opzich wel iets gunstiger ja voor het geluid sowieso, en trekt harder dan die uitlaat, maar dan nog dus het is duurder maar anders is het dus wel de beste keuze in mijn ogen omdat het geluid best belangrijk is.
|
zo mei 03, 2009 9:39 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Jard schreef: wat ik altijd doe en heb gedaan is, je snelle uitlat mooi zwart spuiten met hitte bestendige lak zodat hij origineel lijkt. meestal deed ik er dan ook nog een originele demper op zodat hij niet zo veel herrie maakte. incl begrenzer is het dan al behoorlijk geloofwaardig Is een ander verhaal maar haha ik zou toch voor de 80cc gaan Maar dit is een goed alternatief
zo mei 03, 2009 10:29 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
80cc op orginele uitlaat houd toch in?
|
ma mei 04, 2009 10:19 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Niet als je een trage 80 neemt. Maar koop een andere uitlaat, heb je veel meer plezier van.
|
ma mei 04, 2009 11:21 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
een laagtoerige zoals een DR80 op een ori uitlaat, gaat goed. hoezo heb je meer plezier van een andere uitlaat, geeft alleen meer geluid (herrie) met een 80 + andere carb (hoeft niet persee) gaat harder & trekt sneller
ma mei 04, 2009 11:30 am |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
waarop baseer jij dat dr80+ ori pijp goed gaat? heb je het zelf ook?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma mei 04, 2009 2:00 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Maatje van me onder een senda, gaat prima! Ik wou het ook 1 deze dagen fixen, hij ligt al thuis. Maar met al die rollerbanken hier wacht ik even tot ik mn begrenzertje af heb. Wou dat 1 deze dagen gaan fixen, maar gister avond is mn ketting gebroken dus moet dat nu eerst fixen... Edit/ mm had een DR voor een AM6 blok, erachter gekomen dat ik geen AM6 blok heb, dus wordt een ander cilindertje (iemand DR80 voor AM6 kopen? )..
di mei 05, 2009 11:35 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Jantjj schreef: Idd, Yasuni cross hm, maatje van mij heeft die ook, dat ding dat trekt als een ziekte. Alleen wil die in lage toeren totaal niet vooruit komen, maar eenmaal in zijn powerband zal ik mezelf maar goed vasthouden maat van me heeft een mallossie op zijn senda, maar laatst reed hij gewoon een rollerbank voorbij omdat in zijn lage toeren hij facking standaard klinkt.
_________________ http://instantboss.org/
|
di mei 12, 2009 8:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
|