Auteur |
Bericht |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Re: Jaspers derbi senda drd racing (filmpje en fotos pag 7)
af1special schreef: echte mannen burnen op asfalt amen ! en nee ik rij niet zonder helm, das voor noobs, nee ik 'burn' niet in het gras, want dat is gewoon grasmaaien en niet burnen en ja heel erg bijdehand scooter heeft hem links en niet rechts, je weet best wat ik bedoel gaat er gewoon om dat je hem uberhaupt daar plaats.. aan je achterbrug.. oja en wit binnenspatbord is wel slim van je bedacht binnenkort heb je zwarte flakes omdat de steenslag je spuitbusverf naar de tyfus helpt zeker met jouw rijstijl.. boutjes van de achterbrug lekker slordig meegespoten. je bent gewoon scootersjonnie in hart en nieren ! geef het nou maar toe.. ik zag het gelijk toen ik die domme malossi sticker op je frame zag
wo apr 08, 2009 12:22 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
wo apr 08, 2009 1:41 pm |
|
|
Gekke Kikker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 25, 2008 7:49 pm Berichten: 160 Woonplaats: Wolvega
|
_________________ Het is GEEL en je kunt het niet missen....
|
wo apr 08, 2009 1:49 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Sanno schreef: af1special schreef: echte mannen burnen op asfalt amen ! en nee ik rij niet zonder helm, das voor noobs, nee ik 'burn' niet in het gras, want dat is gewoon grasmaaien en niet burnen en ja heel erg bijdehand scooter heeft hem links en niet rechts, je weet best wat ik bedoel gaat er gewoon om dat je hem uberhaupt daar plaats.. aan je achterbrug.. oja en wit binnenspatbord is wel slim van je bedacht binnenkort heb je zwarte flakes omdat de steenslag je spuitbusverf naar de tyfus helpt zeker met jouw rijstijl.. boutjes van de achterbrug lekker slordig meegespoten. je bent gewoon scootersjonnie in hart en nieren ! geef het nou maar toe.. ik zag het gelijk toen ik die domme malossi sticker op je frame zag Is met een profosionele spuit gedaan heb hem laten uitharden alles me spatbord! Maat van mij doe autospuiten dus is gwn goed gedaan! Als je goed kijkt zijn mijn boutjes van me achterbrug zijn niet meegspoten Je kijkt wel heel goed moet ik zeggen. En als ik die sticker mooi vind ben ik toch vrij om die erop te plakken! Dus heeft niks met sjonnie te maken. Oja als je het filmpje afkijkt zie je dat ik ook op het asfalt sta te burnen
wo apr 08, 2009 6:50 pm |
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Ik burn altijd op de wc
_________________ Hahahaha
|
wo apr 08, 2009 7:05 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Tuffel schreef: Ik burn altijd op de wc tsja bij mij staan er ook altijd remsporen ontopic hehe
wo apr 08, 2009 7:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Itakura schreef: Tuffel schreef: Ik burn altijd op de wc tsja bij mij staan er ook altijd remsporen ontopic hehe
wo apr 08, 2009 8:56 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Kenteken op een andere plek voor de haters En een mooi sticker velletje aangeschaft Nu nog een andere kappenset kopen denk ik. En KTM crossplaat.
wo apr 15, 2009 9:08 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
Re: Jaspers derbi senda drd racing (fotos pag 9)
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
wo apr 15, 2009 9:16 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
En me lak zit er nog steeds op geen steenslag te zien SANNO Dus wat zeg je daarvan ??
wo apr 15, 2009 9:19 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
Waarom heb je je Remkapje en underseat wit gemaakt? niet echt een geslaagde combi in mijn ogen. verder is dit de mooiste uitvoering van de DRD(op de Limited na dan:P)
wo apr 15, 2009 9:24 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
haha niet met je eens. DRD is vetter. Limited is nice maar niet zo vet als de bleu drd Ik vin het wel vet zo dat wit. Luchtfiler is ook wit
wo apr 15, 2009 9:29 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
vind het wit eerlijk gezegt niet staan en limited is zowiezo dikker wat wss iedereen vind,
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
wo apr 15, 2009 9:31 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Mwa gaat. Vind die dubbele remschijven vet en die voorvork maar kappen vin ik minder.
wo apr 15, 2009 9:39 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
wo apr 15, 2009 10:16 pm |
|
|
|