Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
Re: 2 takt/4 takt
4 takt gaat standaard meestal wat harder. zolang je er niet aan gaat zitten prullen kan je beter 4-takt nemen. is wel wat duurder maar benzine kosten zijn minder en je hoeft er geen 2-takt olie bij te doen
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
Hoezo? Als hij er niks aan wilt doen en het enkel voor vervoer is, is 4takt een veel betere optie.. Veel goedkoper en minder onderhoud. Wat maakt je leeftijd dan weer uit
Nou 2 mensen die ik ken dachten ook ik blijf op de std snelheid van de 4 takt ( hij kreeg hem dat hij 60 liep) alleen het probleem was dat er ALTIJD iets mee was.. en met die van die 4 takt van de ander is het zo dat hij hem nu wel harder wil laten lopen maar hij krijgt hem niet harder dan 60-65 !
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
Rickb schreef:
je wilt toch geen 2 takt motor?
Ik DENK het niet, maar het heeft wel zijn charmes. Vind het niet gek dat er mensen zijn die zweren bij 2takt. Maar zit zo nu en dan ook wel te kijken naar RS125 enzo, maar ik ga wss toch een cb250 (of iets dergelijks) halen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum