Onderdelen aprilia rs, derbi GPR en sprint spullen!!!
Ik heb nog een heleboel onderdelen van Aprilia (voornamelijk OM), derbi gpr en nog wat universeel spul. Aangezien ik geen Aprilia of derbi meer heb gaan deze spullen weg. Foto's kunnen op aanvraag gemaakt worden, ik heb namelijk geen zin om een halve dag lang foto's te maken van alle spullen

. Hier is een lijst met spullen.
aprilia rs- am6 blok compleet onderblok in onderdelen (mist een hoekje uit carter rond ontstekingsdeksel)
Verkocht!!!- aprilia rs125 voorwiel (mist lagers) en remschijf.
- zijkuip links
- grijs/blauw zitje (opnieuw bekleed)
- achterkappen rechts,links en middenstuk (die rond het duopassagier zitje zitten)
- zijkapjes rond het stuur (waar radiator vuldop doorheen komt) links en rechts.
- Yasuni spr3 uitlaat zonder demper. Leuke uitlaat voor straat gebruikt. (passend gemaakt voor een OM rs)
- Voorlamp met fitting (om)
- Achterspadbord (om) niet afgezaagd.
- beugels voor voetsteunen duopassagier en uitlaat (om)
- Radiateur met slangen (slang vuldop ingekort)
- kettingkast+spatbord over achterwiel
- ori. gashendel met startknop
- ori. olietank (mist vuldop maar wel met vloeistofniveausensor) (om)
- opbergvak onder duozit (om)
- kabelboom met toeter spanningsregelaar en knipperlicht relais(om) (niet 100% zeker of alles erop zit)
- vliegwiel am5 met starterkrans
- achterrempomp (om)
Universeel en sprint spullen- Doppler Endurance krukas am5/6
- mikuni TM28mm met serie nummer
Verkocht!!!- binnenrotor ontsteking KX80 passend gemaakt voor een am5/6 blok.
- 19mm dellerto met kabelchoke. Met verbouwd honda MB spruitstuk voor am5/6.
- slick Yokahama 105-58,5-17inch (lijnen fabriek staan er nog op)
- arreche 24mm (mist choke dus mag voor weinig weg)
- Dan heb ik als laatste nog een compleet plug en play am5 sprint blok. Goed voor een dikke 20pk. Het gaat hier om:
am5 blok compleet aangepast voor een minarelli horz. speed cilinder. Tapeinden verzet, carters gelast (carters zijn recht), carters geflowed, uitgevulde versnellingsbak en ga zo maar door.
Minarelli horz. MHR speed cilinder. Cilinder is compleet getuned en daarna voorzien van een nieuw wand. Daarna 2 sprints gereden en een middag op de testbank gestaan. Dus cilinder is gewoon hagel nieuw. Er zit een nieuw hebo revolution zuiger in en een andere hand gemaakt kop.
Er zit een Hebo krukas in (niet de goedkope van 100 euro maar de dure van 200 euro)
5 plaats koppeling met MHR veren.
Adige membraan compleet verbouwd met een malossi spruitstuk en daarachter een echte Keihin PE28 met serienummer.
En er zit nog een handgemaakte rotor, grondplaat met pickup voor een ignitech ontsteking op (dus zonder CDI kast!)
Pro race uitlaat met hitteband er omheen.
Dit blok gaat niet weg voor een appel en een ei. Als indicatie, het heeft mij meer dan 800euro gekost. Dus geen onzin biedingen het blok hoeft niet weg.
Foto mikuni TM28 (de rechter!)