Auteur |
Bericht |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
Re: JasonNL <RS50> SBK Update! spullen binnen+ meeste gemonteerd
ow dagt al. hoe lang hedde gij al achter uwe computer gezeten daar krijg de 4 kante ogen van maar heb al me spullen binnen. vanochtend kwam iemand me cilinder brengen. paar kleine braampjes weg geveilt en hij zit er nu al op en toen ik lekkr bezig was met me cilinder te monteren. kwam me zusje de garage binnen lopen met een ander pakket. paat foto's komen vanavond of morge miss. hoop hem dus morgen of miss. zelfs vanavond aan de gang te hebben en ff een vraagje hoe weet ik of me termostaat nog werkt. of kan ik die er ook gewoon uitlaten.??
|
wo feb 25, 2009 2:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
thermostaat verwarmen?
wo feb 25, 2009 4:35 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
idd in een pannetje met water leggen op het fornuis zetten
en dan kijken met welke temperatuur die open gaat. moet d8 ik zo rond de 70graden zijn
|
wo feb 25, 2009 4:40 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
en je kan hem er ook gewoon uitlaten, zeker op en ontgrensde rs
op een begrensde is het minder aangewezen omdat je brommer dan nooit warmer dan 50 wordt
wo feb 25, 2009 4:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
zal het vanavond een ff. proberen. blok staat nu weer helemaal in elkaar. keeringen vervangen. en natuurlijk de pakkingen, olie erin gedaan tot nu toe lekt hij nog niet. dan thermostaat erin als hij werkt. dan de kop vast draaten. carbr. erop. dan kan hij weer onder het frame kijken of hij zin heeft om te starten en welke sproeier zal er ong. in moeten?er zit nu 88 in 12mm dell. cabr. en een origineel spuitstuk doppler 4 kleps membraan een een T.P. 50cc owje een een powerfilter foto'je van cilinder kit ik moet nu alleen de benzine tank erop te doen en de uitlaat. en als hij heeft gelopen. doe ik daarna koolsysteem aansluiten dan kan ik ff gaan karre
|
wo feb 25, 2009 5:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
Re: JasonNL <RS50> SBK Update-> Hij Leeft !
zo net ff aan de gang geslingert hij loopt erg netjes. ook met het powerfiltertje lekkr geluidje erin. alle versnellingen doen het ook dadelijk water aan sluiten en even stukje rijden. en de uitvinder van die uilaatveren mogen ze ook tegen te muur zetten. wat een *** dingen zeg. maar is uiteindelijk wel gelukt maar er zit wel een raar geluidje in kan de het vliegwiel zijn omdat dat kapje er nog niet opzit. maar wil wat zekerheid hebben. dus mijn vraag is hoe kan ik zien/ meten (want meten is weten ) dat me cilinder er recht opzit?
|
do feb 26, 2009 2:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
lol uitlaatlaatvertjes zijn chiller dan die tyfus boutjes die lostrillen
do feb 26, 2009 3:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
nee ik doe ze gewoon altijd goed vast draaien tenminste ik heb het nog nooit gehad. en ook al zitten er van die strakke veren aan. hij lekt nog steeds langs de cilinder. maar ik krijg hem er niet verder in of wat dan ook
Laatst bijgewerkt door jasonNL op do feb 26, 2009 8:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do feb 26, 2009 4:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
pakking wel erin ?
|
do feb 26, 2009 6:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
jep daardoor kreeg ik al bijna dat mee geleverde busje er niet in moet wel flink wenne aan benzienekraantje wilde net weer stukje rijde wilde niet starte denk Wtf! na 5 min kijke en doen OW ja rookt wel lekkr veel niet met oliepomp en memsmering en nee geen water in me cilinder. alleen rijdt hij best kut. - cabr = kut - sproeier = kut - ketting en tandwielen zijn kut - prop in de uitlaat = kut dan krijg je dus dat hij kut rijd maar dat komt nog wel goed tandwielen en ketting heb ik ligge prop gaat er na het inrijden uit en er weer in voor de keuring. en die cabr. komt ook nog wel goed 19mm of 19,5 wil ik gaan nemen denk. en ander uitlaatje Hmr/2 denk
Laatst bijgewerkt door jasonNL op za feb 28, 2009 7:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do feb 26, 2009 8:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
nou hij loopt nog steed zal morge als ik zin heb nog eens een foto'je maken. alleen uitlat lekt want de vorige eigenaar heb er in lope slijpen bij dat buisje. waardoor hij niet meer netjes afsluit. ga straks de grootste sproeier erin doen die ik heb liggen en de gas naald op zijn hoogst. zetten. heb nu ander buisje erin gedaan. zonder begrenzing dus heb denk te kleine sproeier. wat foto's weer ff met kappe me cockpit frame staat al weer aardig recht denk ik zo. denk dat ik nu zo'n 5km ofzo heb gereden stiekum. schakelt en koelt goed en alles. hij verbruikt geen water uitlaat lekt niet meer is wel met een ander buisje erin zonder begrenzing. alleen trekt hij voor geen meter
Laatst bijgewerkt door jasonNL op wo maart 04, 2009 10:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za feb 28, 2009 7:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Bobbie!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 03, 2008 3:51 pm Berichten: 232 Woonplaats: kruisland, noord brabant
|
ziet er goed uit ik heb eindelijk mn uitlaat busje besteld bij mannien de lente/zomer komt eraan dus ga ik er weer mee verder
|
zo maart 01, 2009 4:31 pm |
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
Dit project heeft teminste snel resultaat
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
zo maart 01, 2009 4:40 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
haha zal nu wel ff stil kome te liggen. ga nu lichten en tellers enzo inorde maken. en sparen voor de keuring
|
zo maart 01, 2009 5:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
Rickb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 08, 2008 9:22 pm Berichten: 782 Woonplaats: Arnemuiden
|
Ga je hem als hij af is verkopen? misschien zoek ik er nog 1
_________________ '' Valerie.. says: Alsof je liever een kip neukt dan een meid
|
zo maart 01, 2009 5:33 pm |
|
|
|