HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za dec 28, 2024 5:53 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 166 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
 redbull aprilia rs50 rossifumi (verkocht!) 
Auteur Bericht
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member

Bericht Re: redbull aprilia rs50 sbk
Die RK houdt gewoon erg in, zoals hierboven genoemd: HMR/2.

wo feb 25, 2009 12:11 am
Profiel ICQ
ThomaSBK
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
het is wel een mooie demper :)

wo feb 25, 2009 4:11 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
redbull
ApriliaForum Member

metrakit kan juist mooi op deze cilinder. maandag naar dijkman geweest sproeiers en tandwiel 15 opgehaald, tandwiel pastte niet en sproeiers waren verkeerde dikte. dinsdag nog een poging halverwege autopech. vandaag nogmaals en blijkt dat de sproeiers die ik wss moet hebben niet leverbaar zijn voor mijn carburateur, ik heb er nog 1 die ik kan proberen. mooi genaaid dus :P

wo feb 25, 2009 10:31 pm
Profiel
StReS KiP
ApriliaForum Member

Sproeiers voor jou carb niet leverbaar? :D:

do feb 26, 2009 11:21 am
Profiel
sbk replica
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 9
hmm, weet niet wat voor carbjij hebt, maar over het algemeen zijn er 2 type dell orto sproeiers voor de maat carbs die wij gebruiken :D:

en over de RK, gewoon laten zitten, HMR2 is te hoogtoerig, rijd wel meer 2t achtig, maar mijne was traager en reed eigenlijk lang zo fijn niet :P

just my 2 cents

do feb 26, 2009 11:45 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
redbull
ApriliaForum Member

ik heb dellortho dunne sproeiers.

Hoi,

Dellorto klein hebben we geen maten van tussen de 130 en 140.

Vandaar deze maten.

Ze zijn ook niet leverbaar helaas.

Het zit je niet mee roy

Met vriendelijke groet,

Scooterparadijs Jos Dijkman / Lemelerveld.

www.josdijkman.nl/shop

do feb 26, 2009 7:06 pm
Profiel
redbull
ApriliaForum Member

vandaag nieuwe dellorto 21 mm met spruitstuk gekocht, vanavond weer rustig verder sleutelen :Y:

dus nu heb ik nog 2 dellorto carburateurs te koop... :00:

:thumleft:

vr feb 27, 2009 7:12 pm
Profiel
redbull
ApriliaForum Member

zo, maar weer eens een update.

motorisch is de brommer sinds vandaag met dank aan kevinrs helemaal klaar :thumright:

dus ik reed rond 1:30 vanacht weg bij de vriendin en ging nog ff rondje stad doen, dus ik toer rustig met 60 een mooi bochtje door waarbij ik een politieauto over het hoofd zag :P ik rustig verder rijden met nog steeds een gangetje of 60 en in de 30 zone een km of 40. alleen ik heb nog geen spiegels niks erop zitten en ding maakt een kutherrie dus ik had egt niet in de gaten dat er een auto achter me zat laat staan politie :P einde van de straat hoor ik een auto toeteren achter me maar dat kon tegen iedereen wezen gezien ik voor wat kroegjes langsreed alleen die auto bleef toeteren dus tog maar omkijken en jahoor stop politie :DD: ik aan de kant, agenten stappen uit en vragen of ik gedronken heb, ja dat heb ik O:-) vraagt de agente hoeveel? nou ehh vanavond zeker 2 blikjes energy drank, inkoppertje O:-) konden ze niet waarderen en toverden het blaasapparaat tevoorschijn, eerst daarmee een half uur kutten omdat ik het niet goed deed volgens hun maar uiteindelijk was het allemaal goed ik drink geen druppel alcohol als ik moet rijden dat scheelt alweer :P ondertussen kenteken en andere shit gecontroleerd blablabla. mooi uitlaatje trouwens zegt die agent je mag zo meerijden naar het politiebureau dan zetten we hem even op de rollenbank om te kijken hoeveel vermogen die geeft. nou prima, ze hadden mn rijbewijs nog dus moest wel volgen :P daar aan gekomen hun rollenbank klaarzetten alleen kregen ze hem niet aan de praat, dus eerst maar de brommer erop zetten wat die agent niet voor elkaar kreeg omdat ie dat hekje om hem klem te zetten niet naar achter kreeg dus pastte het niet, uiteindelijk na wat gemartel had hij hem erop staan en moest ik hem starten alleen ik had hem op de choke gezet blokkie was al goed warm dus hij liep mooi beroerd en vooral niet stationair :D: hoe werkt dat dan vraagt ie? 1 naar beneden en dan 2, 3, 4 omhoog? jahoooor :thumleft: eerste paar keer liet hij hem afslaan en daarna viel die elke keer terug. ik moet meer toeren maken ofniet? ja als jij dat wil jonge weetje gelijk dat de uitlaat niet alleen mooi eruit ziet maar ook nog eens mooi klinkt :P nouja uiteindelijk schakelde hij tot de 4de versnelling met 8000 toeren meer gas gaf die niet. alleen de rollenbank deed dus nog steeds niks want zoals je uit het verhaal begrijpt wisten ze eens niet hoe die werkte en dat zeiden ze ook hardop :X: toen kwam er nog een oproep van een auto ongeluk binnen die eigenlijk voor collega's was alleen die kwamen net aanrijden met een man die aangehouden was voor artikel 8, vraag me niet wat dat is wat ik wel weet is dat ook dat in mn voordeel werkte. zegt die agente opeens: wat gaf die aan op de snelheidsmeter dan? wat denk je zegt die agent? ik tussendoor: denkt u werkelijk dat die snelheid aangeeft als die op rolletjes staat met het achterwiel terwijl het voorwiel stilstaat? geen antwoord en toen mocht ik hem opeens van de rollenbank afhalen want dat kreeg ie niet voor mekaar en toen wou die een afspraak maken dat ik nog een keer moet komen alleen zn collega was vrij dus dat ging ook niet door. toen mocht ik gaan met een dikke waarschuwing en ZODRA die wist hoe die werkte zou die mij gegarandeerd aanhouden als die me zag :{-):

hij wou ook nog op de brommer gaan zitten op de rollenbank alleen dat idee had ik ook snel weer uit zn hoofd gepraat :D:

oftwel mn 2de keer geluk, gezien zoals sommige wel weten ik met mn rieju ook eens geklokt ben op 107km/h op de rollenbank waarna ik de week erop een brief kreeg dat ie ongeldig werd verklaard omdat de rollenbank ter reparatie weg was en de agent twijfelde aan de werking van het apparaat.

ben nu net een kwartiertje thuis :DD:

heb er ook filmpjes van gemaakt zover het kon die plaats ik nog wel een keer zal ook nog eens wat andere foto's plaatsen van de brommer toen ik er mee bezig was :thumright:

p.s ik had net van de week mn eurobegrenzer er tussenuit gehaald omdat die zat te kutten elke keer :<>:

za maart 14, 2009 3:28 am
Profiel
kevinrs
ApriliaForum Member

:D: prachtig verhaal, wat een knooiers :X:
maruh succes der mee :thumright:

za maart 14, 2009 3:48 am
Profiel
Rickb
ApriliaForum Member

haha super, als ze al niet weten hoe ze een brommer op een rollerbank zetten en die rollerbank dan aan zet, hoe moet het dan met de boeven in ons land :DD:

za maart 14, 2009 8:22 am
Profiel
redbull
ApriliaForum Member

maar tog net de eerste dag lekker rijden gelijk rollenbank :!:

die opmerking was egt prachtig van die agent: ALS ik weet hoe die werkt en ik zie je rijden houd ik je weer aan voor de rollenbank :D:

ze waren ook allebei nog maar een jaartje of 20 en hadden nog nooit met de rollenbank gewerkt laat staan de nieuwe dus ik was vast een proefkonijn ofzo, eerst mij bang maken met allerlei praat over begrenzers en technische controle en de rollenbank en vervolgens niet weten hoe die werkt :00:

tog geluk gehad, had nog geen kuipen erop en had toevallig vandaag mn kentekenplaat er weer op gezet omdat mn houder afgeknapt was en had ook geen kentekenpapieren bij me

za maart 14, 2009 4:35 pm
Profiel
af1-racer
ApriliaForum Member

hahaha, mooi verhaal :D:
je hebt wel geluk gehad dat ze zo lomp waren :D:

auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt :^^:

za maart 14, 2009 5:15 pm
Profiel
redbull
ApriliaForum Member

af1-racer schreef:
hahaha, mooi verhaal :D:
je hebt wel geluk gehad dat ze zo lomp waren :D:

2de keer geluk al hopen dat er geen 3de keer komt (tenzij ik net zoveel geluk heb :D: )

za maart 14, 2009 5:59 pm
Profiel
iivarr
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
+1 :D:
Plaats die flimpjes en foto's :P

za maart 14, 2009 7:08 pm
Profiel WWW
redbull
ApriliaForum Member

iivarr schreef:
+1 :D:
Plaats die flimpjes en foto's :P

moet ik eerst ff kabeltje van tel vinden :P

maarehh, vandaag de kuipen er op gezet alleen de linkerkuip en dan onderaan bij de standaard, dat losse kapje hoe zit die normaal gesproken bevestigd? bij mij past ie namelijk niet meer er zit niks waar ik hem aan vast kan schroeven (die 2 in de kuip natuurlijk wel maar die achterste)
kan iemand mij dit vertellen? dan kan ik hem morgen nog ff wassen en poetsen de velgen frame en blok enz. heb ik al gedaan :P

vr maart 20, 2009 6:34 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 166 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende