|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
electra probleem, ori achterlicht brand wel, led niet
Auteur |
Bericht |
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
electra probleem, ori achterlicht brand wel, led niet
ik heb laatst zelf een kabelboom/struik in elkaar gestoken waarna het wonder boven wonder nog werkte ook,maar toen ik een led achterlichtje wilde aansluiten wilde het niet.
voorlicht, temp meter en achterlicht staan paralel op elkaar op de accu aangesloten met een lichtschakelaar ertussen. (en uiteraard me ontsteking die mn accu bijlaad)
nja goed, er zat alleen nog een gigantische achterlichtunit op waar ik vanaf wilde, dus ff led achterlicht gefixt.
eenmaal aangesloten, zet ik mn schakelaar om van mn verlichting en temp. meter (onder 1 schakelaar) maar vervolgens brand alleen mn voorlicht en temp meter.
dus dan zou je denken, led verlichting kapot of kabelbreuk oid? maar rechtstreeks op de accu werkt hij wel, en een ander lampje werkt ook op diezelfde aansluiting als waar dat led lampje op zat, wel werkt hij, als ik me voorlicht loskoppel... how come????
zou dat led ding dan zoveel stroom zuipen? lijkt me niet toch?
do feb 19, 2009 11:03 pm |
|
|
Rieju rs2 racing
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 13, 2009 12:47 pm Berichten: 85 Woonplaats: Werkendam
|
Re: electra probleem, ori achterlicht brand wel, led niet
Heb je al geprobeerd of hij het doet als je het orginele achterlicht erbij aansluit? het kan zijn dat hij te weinig stroom verbruikt dat had ik met mn knipperlichten ook en ze deden het wel toen de orginele erbij aangesloten zaten....
_________________ ''Geef het door Rieju gaat voor'' mn maat>>>> www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=12004
|
do feb 19, 2009 11:48 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
draadjes andersom? leds zijn + en - gevoelig
|
do feb 19, 2009 11:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
cebess schreef: draadjes andersom? leds zijn + en - gevoelig Ik denk inderdaad dat ze in sperrichting zijn aangesloten
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
vr feb 20, 2009 8:05 pm |
|
|
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
nee, staat in beginpost dat als ik me voorlicht loskoppel, dat ie t dan wel doet. dus vandaar
zo feb 22, 2009 4:03 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ok, meet je spanning eens op je accu met alle verlichting aan
|
zo feb 22, 2009 5:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|