|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
RS50 OM/NM gevraagd
ik zoek dus voor mijn zusje die bijna 16is een nette RS50 OM/NM maar wel een beetje nette...
ze heeft 4jaar gespaard nu en kan zown 1100€ aan een brommer uitgeven maar dan moet hij wel compleet lopend zijn met kenteken en alles. iet wat klus werk doe ik wel voor mijn kleine zusje. haha
hoor het wel
groet patrick
_________________ Mitshubishi Eclipse '95 2L 150pk :|
|
zo feb 08, 2009 7:03 pm |
|
|
TheXman
ApriliaForum Member
|
Re: RS50 OM/NM gevraagd
hey ik heb nog een aprilia rs 50 grey dust van 2003 en omdat ik me rijbewijs bijna heb moet ik kwijt.
ik heb hem zelf in mei 2008 gekocht om lekker in de zomer te rijden,, maar wil hem nu wel kwijt. ik heb er zelf nooit zoveel aangedaan en heb al heel lang niet meer gereden en er zijn wat mankementen.
bijv. het volgende.. ik heb een keer een schuivertje gemaakt dus op de rechter kappen zitten 3 schuif plekjes en links door de vorige eigenaar maar dat is opgeknapt. voor licht werk niet meer.. weet niet hoe dat komt. km teller en temperatuur metertje doen het niet.. de km teller slaat over of doet het soms en soms weer niet
de prop is uit de uitlaat gehaald verder is alles origineel.. mocht je wat interesse hebben hoor ik het wel,,
gr..
|
zo feb 15, 2009 2:48 pm |
|
|
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
Re: RS50 OM/NM gevraagd
ja opzich vind ze die wel mooi, maar we gaan vrijdag bij een OM RS kijken. als dat niks word hoor je nog van me! top dat je het hebt aangegeven
greets patrick
_________________ Mitshubishi Eclipse '95 2L 150pk :|
|
zo feb 15, 2009 8:56 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|