Auteur |
Bericht |
Delano
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm Berichten: 176 Woonplaats: DEN HAAG!!
|
puur voor de setup en om af te trappen frame is toch al krom 
_________________ Mijn Project page:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2491&start=0
|
di dec 06, 2005 11:07 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
lache ding hoor, 
|
di dec 06, 2005 11:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|

Delano schreef: gelukig heb ik niet zoals vele hier me oogkleppen op en ken ik nog verder reiken dan alleen me rs.... precies al houden jullie niet van scooters dat kansloze gekraak wordt ik inmiddels een beetje moe van iedereen maar kut scootah wc pot stofzuiger schreeuwen zonder enkele argumentaties en dan nog is het kansloos zulke replies... Delano schreef: hier dan mijn aprilia sr met de volgende setup:
Mhr2000 vario 3,7+3,9 rollers (mix) doppler verstelbare kopeling Polini corsa (getuned) 70cc 19mm dellie + powerfilter Polini 4 race uitlaat hebo race as c4 skf lagers hpi binnenrotortje
top: 128km/h digitaal
voor vragen over scooters ken je me altijd pmen (ex scooter beunhaas:D) van die topsnelheid zal zeker niet kloppen sorry man.. Delano schreef: Adri schreef: hey kerel leuk ding jmmr dat je voorvork krom is.... mjah blééére met zo'n ding moet je  Voorvork is recht lieverd zit een nieuwe in frame is krom getrokken door de setup ervoor haha 
mocht jou wel op dit forum omdat je niet blaatte
maar ik begin me nou echt te vragen door ''welke setup'' je frame ''krom getrokken is'' zoals jij dat ''beweert'' ??
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
wo dec 07, 2005 12:43 am |
|
 |
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
Citaat: precies al houden jullie niet van scooters dat kansloze gekraak wordt ik inmiddels een beetje moe van
inderdaad, al is het dat scooters zuigen.
het RIJD tenminste en rijden is beter als FIETSEN of LOPEN....
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
wo dec 07, 2005 1:30 am |
Persoonlijk album
|
 |
Wouzziej
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 10, 2005 1:35 pm Berichten: 216 Woonplaats: Delft
|
ga hem nog optisch tunen?
is die alleen voor races of ook gewoon vervoer?
opsich leuk dingetje:)
|
wo dec 07, 2005 9:18 am |
|
 |
Delano
ApriliaForum Member
|

rs-power schreef: Delano schreef: gelukig heb ik niet zoals vele hier me oogkleppen op en ken ik nog verder reiken dan alleen me rs.... precies al houden jullie niet van scooters dat kansloze gekraak wordt ik inmiddels een beetje moe van iedereen maar kut scootah wc pot stofzuiger schreeuwen zonder enkele argumentaties en dan nog is het kansloos zulke replies... Delano schreef: hier dan mijn aprilia sr met de volgende setup:
Mhr2000 vario 3,7+3,9 rollers (mix) doppler verstelbare kopeling Polini corsa (getuned) 70cc 19mm dellie + powerfilter Polini 4 race uitlaat hebo race as c4 skf lagers hpi binnenrotortje
voor vragen over scooters ken je me altijd pmen (ex scooter beunhaas:D) van die topsnelheid zal zeker niet kloppen sorry man.. Delano schreef: Adri schreef: hey kerel leuk ding jmmr dat je voorvork krom is.... mjah blééére met zo'n ding moet je  Voorvork is recht lieverd zit een nieuwe in frame is krom getrokken door de setup ervoor haha  mocht jou wel op dit forum omdat je niet blaatte maar ik begin me nou echt te vragen door ''welke setup'' je frame ''krom getrokken is'' zoals jij dat ''beweert'' ??
me vorige setup was:
Polini evo 70 (3br tuned)
yasuni c21 dpr uitlaat
MHR overange set
hebo race as + c4 lagers
Hpi binnenrotor
en ik kom hier niet om dingen uit me duim te zuigen het zal misschien wel wat schelen kwa meting op topsnelheid maar dat zal denk ik niet veel zijn.
Met de evo 70 heb ik 1 jaar gereden dagelijks (beetje verrot voor de cilinder) of je het geloofd is aan jou de keus ik lees ook wel eens dingen op forums waarvan ik zoiets heb van yeah right. maar als die persoon dat gemeten heb en het is zo wie zijn wij dan om te oordelen dat het niet zo is. (ik val je niet aan ofzo ) even goeie vrienden 
|
wo dec 07, 2005 3:15 pm |
|
 |
Delano
ApriliaForum Member
|
Wouzziej schreef: ga hem nog optisch tunen? is die alleen voor races of ook gewoon vervoer? opsich leuk dingetje:)
doe er helemaal niks meer aan rij er niet eens meer op misschien ooit als ik nog een recht frame ken bemachtigen voor me scoot voor weinig dat ik hem opnieuwe opbouw maar dan wil ik een mhr 2006 cilinder eronder kwakken.
|
wo dec 07, 2005 3:17 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|

Delano schreef: rs-power schreef: Delano schreef: gelukig heb ik niet zoals vele hier me oogkleppen op en ken ik nog verder reiken dan alleen me rs.... precies al houden jullie niet van scooters dat kansloze gekraak wordt ik inmiddels een beetje moe van iedereen maar kut scootah wc pot stofzuiger schreeuwen zonder enkele argumentaties en dan nog is het kansloos zulke replies... Delano schreef: hier dan mijn aprilia sr met de volgende setup:
voor vragen over scooters ken je me altijd pmen (ex scooter beunhaas:D) van die topsnelheid zal zeker niet kloppen sorry man.. Delano schreef: Adri schreef: hey kerel leuk ding jmmr dat je voorvork krom is.... mjah blééére met zo'n ding moet je  Voorvork is recht lieverd zit een nieuwe in frame is krom getrokken door de setup ervoor haha  mocht jou wel op dit forum omdat je niet blaatte maar ik begin me nou echt te vragen door ''welke setup'' je frame ''krom getrokken is'' zoals jij dat ''beweert'' ?? me vorige setup was: Polini evo 70 (3br tuned) yasuni c21 dpr uitlaat MHR overange set hebo race as + c4 lagers Hpi binnenrotor en ik kom hier niet om dingen uit me duim te zuigen het zal misschien wel wat schelen kwa meting op topsnelheid maar dat zal denk ik niet veel zijn. Met de evo 70 heb ik 1 jaar gereden dagelijks (beetje verrot voor de cilinder) of je het geloofd is aan jou de keus ik lees ook wel eens dingen op forums waarvan ik zoiets heb van yeah right. maar als die persoon dat gemeten heb en het is zo wie zijn wij dan om te oordelen dat het niet zo is. (ik val je niet aan ofzo ) even goeie vrienden 
daar door een krom frame hm lijkt me sterk
|
wo dec 07, 2005 10:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
srdumie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 18, 2005 12:55 pm Berichten: 7 Woonplaats: Winterswijk
|
ja indd een frame trek je cht niet zomaar krom of je moet wel een onwijze barrel hebben.
Maar ik ben wel met hem ens dat er altijd wordt gezeurd over dat scooters wc potten zijn, ik vind sommige schakels ook niet om aan te zien maar die ga ik ook niet afkraken 
_________________ Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 300 tekens.
|
wo dec 07, 2005 11:02 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
pff je kan hier eeuwig over diskussieren maar als dr mensen zijn die scooters lelijk vinden (zoals veel mensen hier) mogen ze dat gewoon zeggen denk? kzie het punt niet zo
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do dec 08, 2005 8:22 am |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
srdumie schreef: ja indd een frame trek je cht niet zomaar krom of je moet wel een onwijze barrel hebben. Maar ik ben wel met hem ens dat er altijd wordt gezeurd over dat scooters wc potten zijn, ik vind sommige schakels ook niet om aan te zien maar die ga ik ook niet afkraken 
Maar dan begrijp jij het niet egt, het gaat erom dat scooters gewoon kut zijn  Niet of ze mooi of lelijk zijn. Maar het wordt meteen uiterst serieus opgevat, beetje overdreven.
|
do dec 08, 2005 5:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
slaat toch helemaal nergens op, fijn dat jij scooters kut vindt, hou dat dan lekker voor jezelf. 
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do dec 08, 2005 7:05 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Pepijn_RS50 schreef: pff je kan hier eeuwig over diskussieren maar als dr mensen zijn die scooters lelijk vinden (zoals veel mensen hier) mogen ze dat gewoon zeggen denk? kzie het punt niet zo
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do dec 08, 2005 7:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
lagel schreef: slaat toch helemaal nergens op, fijn dat jij scooters kut vindt, hou dat dan lekker voor jezelf. 
 En er nog een x serieus op in gaan.
|
do dec 08, 2005 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ja laten we maar ophouden word toch niks zo
en dit topic is helemaal verkloot.. sorry delano