Auteur |
Bericht |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
km teller doet het niet meer
Ik en Marco ( Rs50racingwhite) hebben allebij het zelfde probleem ik heb een gpr, hij heeft een rs. En nu doet de km teller het opeens niet meer. Ik zou graag willen weten hoe dat zit om met een boormachine o.i.d aan te tonen dat ze inderdaad kapot zijn..hoe moet dat? nieuw dingetje is 40 euro
vr jan 23, 2009 3:41 pm |
|
|
rs-erik-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 24, 2008 11:06 pm Berichten: 173 Afbeeldingen: 7
|
Re: km teller doet het niet meer
gewoon zorgen dat je die km kabel draaient krijg en dan kijken wat je teller aangeeft
|
vr jan 23, 2009 3:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dennis-hoep
ApriliaForum Member
|
ik heb het zelfde probleem gehad ik heb ook een rs 50 2008 en bij mij deed hij het ook niet meer ik wou eerst terug gaan om het te laten maken maar ik had hem thuis stil gezet en 2 uur later ging ik weer rijden en hij deed het weer heel raar en het is een voorkomend verschijnsel
|
vr jan 23, 2009 4:57 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
wat bedoel je erik
vr jan 23, 2009 5:01 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Staat dat ding heel veel buiten? Kan ook kortsluiting zijn door vocht enz met deze tijd, of je kabel is gewoon verrot, maar lijkt me sterk met zo'n jonge brommer, voorkomend verschijnsel valt reuze mee
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr jan 23, 2009 5:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-erik-rs
ApriliaForum Member
|
bij mij was de teller ook een keer kapot. maar ik heb geen digitale teller eah. toen bleek de km kabel gewoon niet vast te zitte en hong er dus los naast en als ik daar aan draaide. deed me teller het wel gewoon. maarik weet niet of dat bij digitaal ook zo is
|
vr jan 23, 2009 6:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
aprilia kevin schreef: Staat dat ding heel veel buiten? Kan ook kortsluiting zijn door vocht enz met deze tijd, of je kabel is gewoon verrot, maar lijkt me sterk met zo'n jonge brommer, voorkomend verschijnsel valt reuze mee in de schuur s'nachts..en het is daar koud brommer is 2007 de weg op gekomen.
vr jan 23, 2009 6:20 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
moet je boormachine op de kilometer kabel aansluiten en dan draaien kun je zien of de teller het nog doet. tis trouwens toch electronisch? ik weet niet precies hoe het bij de nieuwe modellen zit.
|
vr jan 23, 2009 6:28 pm |
|
|
rs-erik-rs
ApriliaForum Member
|
melvin_rs schreef: moet je boormachine op de kilometer kabel aansluiten en dan draaien kun je zien of de teller het nog doet. tis trouwens toch electronisch? ik weet niet precies hoe het bij de nieuwe modellen zit. ik draaide er gewoon met me vingers aan maar hebben elektriche tellers wel een km kabel? of zeg ik iets doms
|
vr jan 23, 2009 6:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
kan je tegelijkertijd je km stand een beetje terugdraaien
|
vr jan 23, 2009 6:42 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
melvin_rs schreef: moet je boormachine op de kilometer kabel aansluiten en dan draaien kun je zien of de teller het nog doet. tis trouwens toch electronisch? ik weet niet precies hoe het bij de nieuwe modellen zit. waar moet je op draaien dan ik heb het er allemaal opgehouden maar deed niks lol, ik ga nu wel ff kijken... moet je in een klein gaatje boren?
vr jan 23, 2009 7:50 pm |
|
|
rs-erik-rs
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: melvin_rs schreef: moet je boormachine op de kilometer kabel aansluiten en dan draaien kun je zien of de teller het nog doet. tis trouwens toch electronisch? ik weet niet precies hoe het bij de nieuwe modellen zit. waar moet je op draaien dan ik heb het er allemaal opgehouden maar deed niks lol, ik ga nu wel ff kijken... moet je in een klein gaatje boren? je moet je km kabel draaiend krijgen natuurlijk zit bij je naaf. teminste bij mij
|
vr jan 23, 2009 8:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
zijn die nog goed?
Laatst bijgewerkt door s1acker op zo jan 25, 2009 10:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr jan 23, 2009 8:24 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
lekker smerig boeltje ja
vr jan 23, 2009 8:25 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
gewoon boormachine op je km tellerkabel zetten... Weet niet of het werkt op een my/gpr
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
vr jan 23, 2009 10:09 pm |
|
|
|