Okée, ff serieus , Ik ben dus Ivar, 17 jaren oud, scholier in Delfzijl, passie: Voetbal. Nou, hier volgen dus een paar foto's van mijn beestje Slechts een selectie van de vele foto's die ik heb
Was al een paar maand aan het kijken op marktplaats naar een mooie Aprilia RS50 My0x of een Derbi GPR, uiteindelijk toch voor de rs gegaan wnt ik vond/vind de voorkant vn de derbi net een konijn Dus, een prachtig RS50 uit 2006 gevonden, nog dezelfde avond bellen paar dagen later wezen kijken dikke prima! 09-05-2008: Brommert op gehaald bij verkoper in Groningen helemaal in mijn nopjes uiteraard ff wat info: Brommert zag het licht in september 2007; Had bij aankoop 3300 km op teller (inmiddels 13.000); Was qua uiterlijk nog helemaal standaard; Momenteel zijn dit de veranderingen: Gianelli Paipje; Fasmem Duo dempers met carbon folie, made by Wout; Ontgrensd; Velglint; Donker kuipruitje; Snelheid: 100 km/h en nog wat kleine dingetjes
Foto die ik kreeg gestuurd van de verkoper:
Thuis aangekomen, meteen gaan rijden uiteraard gaan leren schakelen kon nog niet eens fatsoenlijk wegrijden maar dat was na 1 dagje ook wel onder de knie
29 juni verjaardag --> 16 14 juli voor certificaat, met mijn domme kop mijn ID-kaart vergeten kon mezelf wel schieten. Dus nieuwe afspraak maken (moest wel 2x betalen), kun pas 1 maand later CBR maand later weer voor certificaat, nu wel ID-kaart en meteen geslaagd vet blij 2 fout. weekje wachten op rijbewijs, direct toen ik hem had naar Jeroen geweest heel voorzichtig uiteraard, ff wat foto's gemaakt van onze brommers:
Toen na een paar maand is een vriend van mij met de brommer gevallen, zoveel power . Nja, paar dingetjes stuk/krom/afgebroken maar dat is allemaal alweer verholpen
Samen met Jeroen bij Aljan geweest om zijn nieuwe beest te bewonderen. een nog volledig standaard Aprilia SX Grappig dingetje
kentekenhouder ingekort
Update 22 november 2008 Velglint geplakt, kentekenhouder omgedraaid en nieuwe achterband
Jaja, kan platter etc. maar in een flauw bochtje kan ik echt niet beter dan dit hoor
Sorry voor de wind en dat de camera soms onscherp is
9 januari 2010 Nieuw achterveer gekocht omdat de oude helemaal verrot was... Verder veel dingen goed schoongemaakt/vervangen. Dit is waarom hij vervangen moest worden (een doorn in mijn oog )
Fasmems
27 Januari 2010 Oude veer opgeknapt en in elkaar gezet !
is verkocht
19 mei 2010 Nieuwe carb, oude was kapot... gewoon weer std 17.5 mm. Ook de uitlaat ingekort zodat de uitlaat minder ver uitsteekt aan de achterkant
Klein updaaaatje 11 juni 2010 Voor 2 week terug een 2e rs gekocht, een bouwpakket. Kon hem voor een mooi bedrag overnemen en wordt nu dus weer opgebouwd naar mijn zin -> project Ook ben ik bezig met wit/nieuw/12mm dik velglint. Alleen achter nog maar gedaan
Ik word trouwens 18 eind deze maand... dan gaat de brommer ook overgegeven worden aan mijn broertje
Update, zondag 5 september 2010
Oke, wegens omstandigheden ben ik alleen toegekomen aan het schoonmaken. Maar dat betekend dus wel foto's. En dan wel de laatste foto's van de RS met de fasmems
Hopelijk morgen oude uitlaat erop, frame opnieuw polijsten en stuurgewichtje terug vinden
Update 3 oktober 2010: laatste update
Oke, dit is de allerlaatste update wat betreft deze brommer. Ik heb mijn broertje de afgelopen week de basisprincipes van het schakelrijden geleerd, nu moet hij de rest zelf maar uitzoeken op de weg (juiste snelheden icm versnelling etc.) Ik zal de brommer af en toe nog wel gebruiken, maar dan alleen met toestemming van mijn broertje. Zelf ga ik nu op de dikke tomos flexer rond rijden, en hopelijk as. donderdag mijn autorbw halen. Een motor(rijbewijs) komt er eerst nog niet, misschien ooit later... en auto als ik misschien tegen iets leuks aanloop. Ik zou graag willen vragen aan de modjes of jullie dit topic nog even willen openlaten voor eventuele vragen ed., bedankt.
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Aprilia RS50 My07 - iivarr
Plezier heb ik er al heel veel van gehad, en ik zal er cker nog heel veel plezier aan beleven Jaa,, ik heb ook best wel lang gewacht met aanmaken vn een Gallery daarom is ie ook meteen zo groot, heb al zo'n hoop foto's
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 5:41 pm Berichten: 277 Woonplaats: Sint Maartensdijk
Ik ben nog geen 16, nog 2 weekjes, dus kan niet echt foto's maken in de polder enzo aangezien in helaas nog niet mag rijden . Zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik meteen wat foto's maken en gallery aanmaken
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
wout schreef:
mooi ding man :) verders nog planne ???
niet echt, ik vind het zo wel mooi mooie snelheid enzo. heb wel velglint besteld op easyparts (rood) en er komen nog nieuwe knippers op achter vn die kleintjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum