![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
te koop rieju rs1 sprinter
ok, na lang twijfelen nadenken enz. wil ik hem toch tekoop aan bieden.
nu niet gaan zitten zeuren waarom en dat het toch geen geld kost als die in de schuur staat enz , als je dat wil doe je dat maar via msn of pb.
te koop rieju rs 1 sprinter. ik ben er zown 3 jaar terug mee begonnen met opbouwen enz.
tussen door is hij weer uit elkaar geweest. en is het frame achterbrug , en de originele velgen gecoat in zwart.
ofwel hij roest niet
het blok is compleet gereviseerd , alle lagers nieuw carters aangepast , lichte schakelwals yasil versnellings bak enz , dit heeft genoeg geld gekost , en zown blok vind je nergens een 2e van .
op het blok zit
bidalot replica getuned, met een bidalot race kop. MET NIEUWE WAND !!
rito krukas
carters opmaat
afgewerkte 28 mm keihin zonder serie nr.
zelfgemaakte inlaat door rva
yasil versnellings bak
tp schakelwals
pro race uitlaat
met deze setup is met mindere onderdelen al 18,6 pk gehaald , er zit nu zeker meer in , en er valt zeker mee over de 20 pk te halen, en met een goeie rijder die niet al te zwaar is (zoals mij) kan je zeker wel mee komen met de sprinterij
het frame staat op velgjes van een peugeot deze velgen zaten eerst onder een sobw racer, waar 3 talon tandwielen bij zitten , en er kunnen honda mt tandwielen op .eventueel ook nog de originele velgen er bij.
kapen zijn gespoten in metallic zwart , en er zit een rs 125 mono op.
powertester en stage 6 temp en toeren teller
2 ltr benzine tankje aangepaste vering enz
graag probeer ik hem eerst het liefst compleet te verkopen , lukt dat niet gaat die in onderdelen maar dat tzt.
hier nog een foto
http://img373.imageshack.us/my.php?imag ... 200sa5.jpg
hier zit voor de nsr velg er nog in , die is er ook nog wel bij
op dit moment zit er geen voorrem op ivm klauw die kapot is maar dat kan wel geregeld worden.
ook heb ik nog wat extra onderdelen
zoals:
originele velgen
originele voorpoten
originele remmenset
3 cil kopjes waarvan 1 opmaat kopje , en 2 ori replica kopjes
prijs bieden blok mag eventueel ook los weg want weet dan nog wel iemand voor het rollend frame
mvg joost