Laat je eigen tzr achterkap maken!
Auteur |
Bericht |
Quintus
ApriliaForum Member
|
Laat je eigen tzr achterkap maken!
Hallo, Ik maak unieke tzr achterkappen, ik kan jouw achterkappen bewerken tot één achterkap waarin mogenlijk een r6 achterlicht kan worden verwerkt. als je een geheel strakke underseat wilt kan dat natuurlijk ook. Ook kun je kiezen voor een monoseat, zodat je tzr nog mooier wordt. als je kiest voor een monoseat/underseat combinatie dan moet je je zadel ook meesturen zodat ik die ook voor je kan bewerken. Bij aflevering is de kap klaar voor de spuiter! Inclusief kentekemontage! Prijzen verlaagd! Achterkap met underseat voor r6 achterlicht: 75 Euro. Achterkap met underseat voor r6 licht en monoseat (bovenkant dicht): 125 Euro MVG, Quintus Boegem
Laatst bijgewerkt door Quintus op di maart 06, 2012 3:11 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
vr okt 17, 2008 8:53 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Re: Laat je eigen tzr achterkap maken!
hoeveel zou je ongeveer vragen: als jij kappen regelt r1 achterlicht (04 of 07, prijzen zijn hetzelefde, weet niet welke mooier zou staan) ongeveer zo, maar hoeft niet dat die underseat helemaal doorloopt tot het kleine spatbordje, want er komt toch een kenteken ervoor, en het kost alleen maar duurder http://img222.imageshack.us/img222/3708/lampar1hk7.jpgdenk misschien later in het jaar als k wat geld heb, zou ik het best wel willen laten maken bij jou ik zoek morgen wel betere foto's
za okt 18, 2008 12:29 am |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
morgen zal ik je even een prijs sturen met pm, maar of je je underseat nou helemaal laat doorlopen ofniet, zoveel zal ik er niet meer voor rekenen, en het is veel mooier, maar wees duidelijker, moet ik hem gespoten leveren?, 04 of 07? ik zou 07doen, 04 vind ik een beetje raar staan, maar dat kan aan mij liggen:P en kentekenbeugels zorg k ook voor..
|
za okt 18, 2008 12:46 am |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
het liefst spuitklaar, wss 07 lamp, als je neit veel meer rekent dan mag de underseat wel doorlopen, maar hoe zit het dan met die kappen erafhalen? en voor duidelijkheid, ik wil het misschien pas over paar maanden doen ofzo, dus je hoeft zich nog niet druk over te maken morgen ga ik op jacht naar duidelijkere foto's, aangezien alles op me oude pc stond maar nu ga k lekker me bedje in
za okt 18, 2008 12:57 am |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
oke mooi, spuitklaar is ook makkelijker voor mij, is minder gedoe enzo:P, en die kap schuif je er zo vanaf als je een paar overbodige beugeltjes wegslijpt/zaagd.
|
za okt 18, 2008 12:59 am |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Kan je ook evt breuken repareren? weet dat je 't liever niet hebt maar toch
_________________ bier is lekker
|
za okt 18, 2008 8:40 am |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
ja, dat kan, wat moet er gemaakt worden dan?:P
|
za okt 18, 2008 11:23 am |
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
Kun je dit ook met een my06 achterkap? Dan met het achterlicht van een kawa zx6 rr en met mono en ik regel dat zelf een kap. Hij moet wel de originele kleur houden, dat jij hem dan laat spuiten? Dit zal nog wel even duren trouwens, moet nog 1 regelen dan.
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
za okt 18, 2008 7:29 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
ja, moet wel lukken denk ik, alleen moet ik dan wel af entoe een my06 van een vriend van mij lenen, om te kijken of ik de goeie kant op ga:P, dat kawasaki licht kan nog wel eens een probleem gaan worden aangezien die vrij breed is, en dus wat lager in de underseat moet worden geplaatst om het mooi te houden, alleen...daat zit je uitlaat, maar dat bespreken we wel even op msn, voeg me maar even toe!
|
za okt 18, 2008 10:20 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
Ari, je hebt PM
|
za okt 18, 2008 10:26 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
ik heb het gezien eff sparen en je hoort het nog van mij
zo okt 19, 2008 4:16 am |
|
|
viper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 5:47 pm Berichten: 121 Woonplaats: regio rotterdam
|
wat zijn een beetje richt prijzen??????
moeten we denken aan een paar tientjes of een paar honderdjes????
_________________ AF1 futura
|
ma okt 20, 2008 3:33 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
reken maar niet op een paar tientjes
|
ma okt 20, 2008 10:31 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
edit @ beginpost
|
di okt 21, 2008 12:38 am |
|
|
viper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 5:47 pm Berichten: 121 Woonplaats: regio rotterdam
|
rain man schreef: reken maar niet op een paar tientjes is ook "bij wijze van spreken" paar tientjes zou bizar zijn ivm aantal werk uren...... maar zo met de prijzen erbij weten we ongeveer waar we rekening mee moeten houden.....
_________________ AF1 futura
|
di okt 21, 2008 2:54 pm |
|
|
|