schakelmeeting drenthe/groningen/friesland 19 oktober
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Re: schakelmeeting drenthe/groningen/friesland 19 oktober
oenoehoofd schreef: Ziet er naar uit dat ik het ga redden, koppelingsleiding eind deze week, begin volgende week binnen net als me velgen! Weet niet of me achterrem dan klaar is, maar rijdend moet lukken! ik ook, hoopelijk vandaag het blok binnen. lagetjes bestel ik vandaag even, en als ik dan de kroonplaten binnen heb kan ik rijden. frame spuiten wordt denk ik oud en nieuw ofzo
|
wo okt 08, 2008 8:01 am |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
Aprilia-Peter schreef: Martijn Derbi senda schreef: naja heb niet zoveel zin om 4 uur heen....4uur terug op de brommer te zitten voor een beetje rondrijden keey we dwingen je niet dus... oh nee??
wo okt 08, 2008 11:24 am |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Martijn Derbi senda schreef: naja heb niet zoveel zin om 4 uur heen....4uur terug op de brommer te zitten voor een beetje rondrijden als ik nou eens langskom om je te schoppen. kom je dan wel?
|
do okt 09, 2008 12:09 am |
|
|
icey snowman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 12, 2008 7:21 pm Berichten: 511 Woonplaats: haarlem
|
he effe een vraagje, we gaan dus effe lekker rijden en zo maar ik wil wel komen maar dan zijn er een paar puntje .=puntje .1 ik moet effe kijken of ik me brom af kan krijgen .2politie ? ik heb een kenten en rollers he
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
|
do okt 09, 2008 1:31 am |
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Je punt is? Die kans is er overal.
do okt 09, 2008 8:30 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
icey snowman schreef: he effe een vraagje, we gaan dus effe lekker rijden en zo maar ik wil wel komen maar dan zijn er een paar puntje .=puntje .1 ik moet effe kijken of ik me brom af kan krijgen .2politie ? ik heb een kenten en rollers he je weet waar je aan begint hea, anders rij ik met jou een beetje mee
|
do okt 09, 2008 8:06 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Martijn Derbi senda schreef: icey snowman schreef: he effe een vraagje, we gaan dus effe lekker rijden en zo maar ik wil wel komen maar dan zijn er een paar puntje .=puntje .1 ik moet effe kijken of ik me brom af kan krijgen .2politie ? ik heb een kenten en rollers he je weet waar je aan begint hea, anders rij ik met jou een beetje mee dus je komt?? mooi!!
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do okt 09, 2008 9:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
kan je wel vertelle dat er in emmen wel us politie wil staan rond assen heb ik ze vrijwel nooit gezien met een rolbank
vr okt 10, 2008 9:54 am |
Persoonlijk album
|
|
dx11
ApriliaForum Member
|
Jorrit schreef: kan je wel vertelle dat er in emmen wel us politie wil staan rond assen heb ik ze vrijwel nooit gezien met een rolbank op zondag?? noujah, hebben zij ook wat te doen. en ik heb het nog nooit mee gemaakt, moet maar wel een keer. En als wij met een groep rijden moet er 1 uitnaaien, gaan ze daar achteraan, en de rest gaat vrij uit, boete delen we.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr okt 10, 2008 12:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Ik word dat iig niet. Je moet gewoon rustig gaan en blijven rijden als je coppers ziet, easy as that, doen ze je ook niets. Ik zonnet bellen voor me velgen, nee word volgende week als dat lukt, beloof niets anders die week erop. Ja maar ik ben ze volgend weekend nodig gewoon. Okee, dan zorg ik ervoor dat je ze dan hebt.
vr okt 10, 2008 12:25 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
heb je geen ander setje velguh?:P
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
vr okt 10, 2008 4:55 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
|
ik heb ook nog veel et doen. ik heb mijn blok nog steeds niet binnen Maarjah, van de week ff het subframe aflassen, en nog wat verlichting er op beunen, en dan het blok er nog onder
|
vr okt 10, 2008 5:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
|
dx11 schreef: Jorrit schreef: kan je wel vertelle dat er in emmen wel us politie wil staan rond assen heb ik ze vrijwel nooit gezien met een rolbank op zondag?? noujah, hebben zij ook wat te doen. en ik heb het nog nooit mee gemaakt, moet maar wel een keer. En als wij met een groep rijden moet er 1 uitnaaien, gaan ze daar achteraan, en de rest gaat vrij uit, boete delen we. oh ja zondag he, srry ff vergete
vr okt 10, 2008 9:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Aprilia-Peter schreef: heb je geen ander setje velguh?:P nee de spaken moeten gespannen worden
|
za okt 11, 2008 8:28 pm |
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
|
Komt wel goed, bel dinsdag weer, als ze dan nog niet klaar zijn, vraag ik of hij ze woensdag af kan maken, zodat ik ook nog kan testen. Maare, beter gaat iedereen ff bidden bij de weer goden dat het mooi weer word.
zo okt 12, 2008 11:40 am |
|
|
|