Auteur |
Bericht |
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
 Stickers kopen laten maken?
Ik heb wat kapotte stickers...
en die wil ik heel erg graag weer terug erop, nieuwe dus
Het gaat om het model als op mn plaatje;)
Kan zo even niet op type komen
Wat is dan het handigst, best, en goedkoopste om te doen?
Nieuwe stickers?
Stickers laten maken bij stickerbedrijf? (vertel ook even hoe, want de mijne zijn dus kapot)
Of heb je nog een andere oplossing??
Bijlagen:
Totaal, Aprilia RS50.jpg [ 98.88 KiB | 2838 keer bekeken ]
|
vr nov 11, 2005 12:12 am |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
laten maken is in ieder geval goedkoper dan nieuwe, heb er zelf geen ervaring mee.
misschien heb je hier wat aan: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=1484
|
vr nov 11, 2005 9:09 am |
Persoonlijk album
|
 |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
ik ken iemand die eheft nog zo'n stickerset liggen, maar ik weet niet zeker of hij die kwijt wil, ik zal het wel even vragen
_________________ De NnisRs
|
vr nov 11, 2005 4:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
DennisRS schreef: ik ken iemand die eheft nog zo'n stickerset liggen, maar ik weet niet zeker of hij die kwijt wil, ik zal het wel even vragen
Zo niet, dan kan ie toch bij een stickerbedrijf worden gekopieerd?? Alhoewel dat natuurlijk niet mag van Aprilia vanwege de rechten denk ik. Maar wie boeit dat nou.
|
vr nov 11, 2005 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
peteRS schreef: DennisRS schreef: ik ken iemand die eheft nog zo'n stickerset liggen, maar ik weet niet zeker of hij die kwijt wil, ik zal het wel even vragen Zo niet, dan kan ie toch bij een stickerbedrijf worden gekopieerd?? Alhoewel dat natuurlijk niet mag van Aprilia vanwege de rechten denk ik. Maar wie boeit dat nou.
Schelden mag ook niet. 
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr nov 11, 2005 6:17 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Fast-Rider schreef: peteRS schreef: DennisRS schreef: ik ken iemand die eheft nog zo'n stickerset liggen, maar ik weet niet zeker of hij die kwijt wil, ik zal het wel even vragen Zo niet, dan kan ie toch bij een stickerbedrijf worden gekopieerd?? Alhoewel dat natuurlijk niet mag van Aprilia vanwege de rechten denk ik. Maar wie boeit dat nou. Schelden mag ook niet. 
?? huh ?? wat heeft dat met stickers te maken?
|
vr nov 11, 2005 6:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
haha dat het allebei niet mag maar dat zal iedereen een worst wezen 
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
vr nov 11, 2005 6:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
het stickerbedrijf bij mij in de buurt vroeg 300 euro voor een ori setje dat ik dr nu op heb zitten, melandri 2001 dus
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr nov 11, 2005 7:15 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: het stickerbedrijf bij mij in de buurt vroeg 300 euro voor een ori setje dat ik dr nu op heb zitten, melandri 2001 dus
Plakken ze het er dan ook voor je op?
|
vr nov 11, 2005 7:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
nope 
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr nov 11, 2005 7:17 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Fast-Rider schreef: peteRS schreef: DennisRS schreef: ik ken iemand die eheft nog zo'n stickerset liggen, maar ik weet niet zeker of hij die kwijt wil, ik zal het wel even vragen Zo niet, dan kan ie toch bij een stickerbedrijf worden gekopieerd?? Alhoewel dat natuurlijk niet mag van Aprilia vanwege de rechten denk ik. Maar wie boeit dat nou. Schelden mag ook niet.  ?? huh ?? wat heeft dat met stickers te maken?
Jij schrijft dat dat nie mag van aprilia. Net of hem dat interessert en iemand daar op let dus zeg ik. schelden mag ook niet. da doe ook iedereen gewoon.
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr nov 11, 2005 7:17 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Fast-Rider schreef: peteRS schreef: Fast-Rider schreef: peteRS schreef: DennisRS schreef: ik ken iemand die eheft nog zo'n stickerset liggen, maar ik weet niet zeker of hij die kwijt wil, ik zal het wel even vragen Zo niet, dan kan ie toch bij een stickerbedrijf worden gekopieerd?? Alhoewel dat natuurlijk niet mag van Aprilia vanwege de rechten denk ik. Maar wie boeit dat nou. Schelden mag ook niet.  ?? huh ?? wat heeft dat met stickers te maken?Jij schrijft dat dat nie mag van aprilia. Net of hem dat interessert en iemand daar op let dus zeg ik. schelden mag ook niet. da doe ook iedereen gewoon.
Hahah okej ik zag de clue ff niet 
|
vr nov 11, 2005 7:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Pepijn_RS50 schreef: haha dat het allebei niet mag maar dat zal iedereen een worst wezen 
Precies 
|
vr nov 11, 2005 7:23 pm |
|
 |
|