HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo feb 12, 2025 3:59 pm

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Te koop aprilia rs50 lorenzo uit 2007 
Auteur Bericht
Mauricio
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Te koop aprilia rs50 lorenzo uit 2007
Te koop : Aprilia rs50 lorenzo ( special editon ) 2007

Hallo, bij deze bied ik mijn aprilia rs50 schakel brommer aan. Hij is helemaal standaart, het uitlaatje is alleen wat ontgrensd en hij loopt zo’n 70/75kmh. De brommer heeft nog maar een krappe 600 kilometer gereden dus dat is eigenlijk bijna niets. De brommer heeft een tijdje stil gestaan omdat het een showmodel was voordat ik hem kocht vandaar dat er ook zo weinig mee gereden is. De motorische staat is uitstekend en ook het uiterlijk ziet er nog netjes uit. De nieuwwaarde van de brommer in 2007 was 3499,- euro dus hij is veel waard.

Tank inhoud : 13 liter
cilinderinhoud: standaart 50 cc
brandstof : euro 95
Digitale teller met de digitale teller kun je zien hoeveel km er op staat hoe hard je gaat wat voor stroom je verbruikt ( accu meter) stopwatch, tijd etc.

Het is echt een stoere brommer die heel weinig kilometers gereden heeft dat komt niet vaak voor dus grijp de kans en bied z.s.m en a.u.b serieus !

voor meer info / foto's / bieden etc.. mailen naar mauricevanderlinden@hotmail.com

do sep 04, 2008 11:03 pm
Profiel
Rabin
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Te koop aprilia rs50 lorenzo uit 2007
Hey heb je misschien ook interesse om te ruilen voor een andere schakel, met bijbetaling of zoiets....

vr sep 05, 2008 2:41 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]