Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Re: Lucas' 50cc sprinter
Asap schreef: Jah , en als jij de sprinter van Geytebeek bedoeld mag je het ook wel even uitleggen wat er Beun aan is. Het feit dat het een ac kreidler is, is al beun? Lucas en geytenbeek zitten elkaar altijd zo op te fokken dat die kut kreidler 200 graden is en de zuiger 6x stroopt.. Dat ontstekingsverhaal geloof ik niet in, sorry
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma sep 01, 2008 6:28 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
geinig spul lucas, heb je je ontsteking al goed staan ?
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
ma sep 01, 2008 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Asap
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 12:59 pm Berichten: 95 Woonplaats: Amsterdam
|
petertzr schreef: Asap schreef: Jah , en als jij de sprinter van Geytebeek bedoeld mag je het ook wel even uitleggen wat er Beun aan is. Het feit dat het een ac kreidler is, is al beun? Lucas en geytenbeek zitten elkaar altijd zo op te fokken dat die kut kreidler 200 graden is en de zuiger 6x stroopt.. Dat ontstekingsverhaal geloof ik niet in, sorry Meningen over verdeeld dat de AC Kreidler beun is. Laten we het houden op ouwe meuk. Geloof je dat ontstekings verhaal nie ?
|
ma sep 01, 2008 8:09 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
sbk replica schreef: geinig spul lucas, heb je je ontsteking al goed staan ? jawohl
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
ma sep 01, 2008 8:52 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
http://www.youtube.com/watch?v=qwWLuOTJSzEHet sprintje tegen Ben, waar ie op t laatst dus nog flink hard inloopt op mij Nu alleen nog even uitzoeken waarom dat hok van mij zo rookt. Kop pakking is nog gewoon goed, water blijft netjes op pijl, olie/benzine verhouding is ook prima. Dus dat nog even uitzoeken. hier is t btw nog erger http://www.youtube.com/watch?v=o36qu9Q1SMA
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
wo sep 03, 2008 10:27 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
ahaa nu snap ik waarom je bak olie weg was inene
|
wo sep 03, 2008 10:32 pm |
|
|
kevinrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 19, 2007 1:45 pm Berichten: 460 Woonplaats: hoogeveen/ermelo
|
agjoh gewoon lekker stomen
_________________ viewtopic.php?f=14&t=11802
|
wo sep 03, 2008 11:13 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
|
mja, rook = iets onverbrands. iets wat niet verbrand is =verlies. Betekent dat t harder kan
|
wo sep 03, 2008 11:27 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
ofwel de intocht van sinterklaas is begonnen
|
do sep 04, 2008 6:14 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Sinterklaas, wie kent hem niet? Sinterklaas Sinterklaas en natuurlijk maurits zijn beunpiet!
_________________ Thom'z BeunBaas
|
do sep 04, 2008 8:56 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
die de alles molt , en de alle pepernoten op vreet
|
do sep 04, 2008 9:48 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
ga maar snel ontopic anders wordt je voor een weekje meegenomen naar spanje door moderatorpiet
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
do sep 04, 2008 10:42 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
|
Updaaateeee; Blokje uit elkaar gehaald omdat het toch flink herrie maakte. Hier erachter gekomen dat me big end toch wel erg veel speling had en dat t naald lager in de bak een gebroken kooi had . Maargoed, heb dus een nieuwe krukas gekocht en natuurlijk weer alle lagertjes vervangen in het blok. Bijlage:
rito as 2.jpg [ 83.67 KiB | 1767 keer bekeken ]
Bijlage:
rito as.jpg [ 84.75 KiB | 1767 keer bekeken ]
Ook is er een nieuw zuigertje besteld aangezien ik heb een zuigerspeling had van 12 honderste mm Blokje gaat van t weekend weer in elkaar. Ik moet dan nog even wachten op de nieuwe zuiger en nog wat pakkingen voor de cilinder.
|
do jan 08, 2009 9:01 pm |
|
|
sobw racer rs 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 21, 2006 10:18 pm Berichten: 46 Woonplaats: wijhe
|
heey lucas ik vind het echt tof van je wat je allemaal met die sprinter van je doed maar die rito krukas kan ik nog niet helemaal plaatsen rito is toch niet echt een merk waar van je zegt jooooooh wat een top merk om even een sprinter op te laten draaien volgens mij had je beter een drijfstang van malossi kunnen pakken met een big end en die in je oude krukas laten persen dan heb je sterkerder spul dan rito want een rito krukas kost iets van 75 euro een drijfstang van malossi met big end zit niet veel boven dat geld en dan heb je toch een betere krukas al met al en malossi word veel gebruikt in de sprint wereld en bij mij in de sobw ook. zelf heb ik een hele krukas van malossi in mijn sobw racer zitten ben er zeer te vreden over hoor in mij reserve blok heb ik een orginele krukas met een malossi drijfstang en big and. Lucas zie dit niet om dat ik je wil af zeiken hoor echt niet ik wil gewoon dat je goed mee kunt komen in de sprint en niet uit valt door een krukas probleem, wat met elke kan gebeuren hoor daar niet van maar malossi is in mijn ogen toch beter en sterker dan rito mvgr. Robin Jansen Racing 27
|
vr jan 09, 2009 7:24 pm |
|
|
blackmamba
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 28, 2008 5:45 pm Berichten: 187 Woonplaats: Lier
|
Dit wil ik even verbeteren, rito is ene portugees merk dat kwaliteits asjes maken. Ik rijd ermee op hebo manston revolution en ben er zeker over te spreken dus rito krukasjes zijn zeker goed. Kost zo goed als niets en malossi betaal je grotendeels voor de naam. Dus rito krukasjes zeker niet onderschatten kunnen de zwaarste setupjes houden, nog nooit ergens gelezen dat ze breken of een big end hebben dat het snel laat afweten. sobw racer rs 50 schreef: heey lucas ik vind het echt tof van je wat je allemaal met die sprinter van je doed maar die rito krukas kan ik nog niet helemaal plaatsen rito is toch niet echt een merk waar van je zegt jooooooh wat een top merk om even een sprinter op te laten draaien volgens mij had je beter een drijfstang van malossi kunnen pakken met een big end en die in je oude krukas laten persen dan heb je sterkerder spul dan rito want een rito krukas kost iets van 75 euro een drijfstang van malossi met big end zit niet veel boven dat geld en dan heb je toch een betere krukas al met al en malossi word veel gebruikt in de sprint wereld en bij mij in de sobw ook. zelf heb ik een hele krukas van malossi in mijn sobw racer zitten ben er zeer te vreden over hoor in mij reserve blok heb ik een orginele krukas met een malossi drijfstang en big and. Lucas zie dit niet om dat ik je wil af zeiken hoor echt niet ik wil gewoon dat je goed mee kunt komen in de sprint en niet uit valt door een krukas probleem, wat met elke kan gebeuren hoor daar niet van maar malossi is in mijn ogen toch beter en sterker dan rito mvgr. Robin Jansen Racing 27
_________________ Trasforma il meglio in massimo!
|
vr jan 09, 2009 7:30 pm |
|
|
|