HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo apr 16, 2025 11:54 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 gepakt 
Auteur Bericht
Itakura
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 19
Bericht 
Erwin90 schreef:
Johan P schreef:
Erwin90 schreef:
Matthijn schreef:
ik had gewoon ontkent dat jij het was... laat ze maar bewijzen dat jij degene was die 100 reed op een 30km weg ;)

maargoed, denk wel dat je em terug krijgt

ja 100% mee eens,
laat ze zien dat jij het was door middel van foto of video,
hebben ze dat niet kunnen ze volgens mij ook niets doen ;)
en die agenten weten ook wel "praatjes" zodat jij wel bekend dat jij het was ofsoiets :D:

Aan je kenteken hebben ze het niet kunnen zien! haha

hij had toch GEEN kenteken op O:-)

haha hij zei het goed hoowr ;) lees z'n post nog eens... :P
lees zen eerste post... hij zette er een uitroep teken achter geen vraagteken xD

ma aug 18, 2008 3:45 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Erwin90
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
owja nu snap ik um :D

ma aug 18, 2008 3:47 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Meonemium
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
:^^:

ma aug 18, 2008 3:51 pm
RS50 wayblue
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 11
Bericht 
Lex schreef:
Cypher schreef:
Redeyes schreef:
In en in triest werk wat die popo's doen beetje brommertjes controleren en afpakken van trotse brommer/scooter rijders die net 16 zijn belachelijk!

dit zou bij mij niet moeten gebeuren :P :P

vind het best goed eigelijk. reed zelf eerst ook altijd op opgevoerd gerei. maar nu ik motor rijd ben ik er wel iets anders tegen aan gaan kijken. opvoeren is prima. maar bij snelheden van 80+ wel beschermende kleding aan.. misschien klinkt het best lam. maar als je ziet wat er gebeurt met je vel als jij met 80 over de straat heen schaaft!

k ben al een keer onderuit gegaan en ik had een motorpak aan, maar mn kniebescherming was omhooggekropen tijdens de val. resultaat: motorbroek kapot, spijkerbroek eronder kapot en knie kapot. Kun je nagaan wat er gebeurd als je alleen een spijkerbroek aan heb. Dan mag je hopen dat je een beetje snel rijdt zodat het teer je wonden nog dicht kan schroeien...

je kan lulle wat je wilt maar geen 1 brommer rijder hier luistert ernaar, ik ben zelf ook met mn korte broek op mn bek gegaan met 30 en mn knie en enkel lagen helemaal open, dik litteken na 1 jaar nog, daarna ben ik altijd met een jas, handschoenen en lange broek gaan rijden, de meeste hebben eerst een waarschuwing nodig, ik heb gelukkig niet zon erge waarschuwing gehad, en ff on topic: Leviathan zijn brommer was toch ook ingenomen en die heeft hem nie terug gekregen...

ma aug 18, 2008 4:44 pm
*Thomas*
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 32
Bericht 
oké, niemand die kan zeggen of je je brommer zal terugzien behalve de NL politie

dus deze gaat op slot

ma aug 18, 2008 4:49 pm
Itakura
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 19
Bericht 
kameraad van me z'n brommer was ook ingenomen anderhalf jaar geleden, heeft em ook nog niet terug gezien... hij zag em laatst wel staan op het bureau :D:

wat betreft kleding; ik heb zelf ook niet altijd veilig gereden, maar ik heb van meerdere kanten gehoord dat de bromfiets rijders van 16 a 17 zich onschendbaar voelen... dat is een soort onwetendheid dat zich uit in roekeloosheid :<>: (ja, soms heb ik heldere momenten)

die mensen moeten gewoon leren stevige kleding aan te doen als ze harder gaan rijden dan toegestaan, en dan nog het feit accepteren dat je niet met alleen maar kleerscheuren er vanaf komt

ma aug 18, 2008 4:49 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5