Auteur |
Bericht |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
jezus adri dat was n rappe verkoop 
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di okt 25, 2005 7:54 pm |
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
op na de volgende brommer.. what will that be ... ohoho niemand die het weet
maargoed zal kijken of ik donderdag nog ff wat knappe pics kan maken met zon 
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di okt 25, 2005 8:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
peteRS schreef: Enne, is dat ruitje zo goed als hetzelfde als het ruitje van een OM RS??
ik heb geen idee, moet je ff langs komen wanneer je vrij heb op een zondagje... heb nog wel een ruitje liggen namelijk, en ander nog een nieuwe op me werk 
- Team H-p-c.nl -
|
di okt 25, 2005 8:08 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Adri schreef: peteRS schreef: Enne, is dat ruitje zo goed als hetzelfde als het ruitje van een OM RS?? ik heb geen idee, moet je ff langs komen wanneer je vrij heb op een zondagje... heb nog wel een ruitje liggen namelijk, en ander nog een nieuwe op me werk 
Ja je had toch nog een gloednieuw OM ruitje liggen?
|
di okt 25, 2005 8:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Adri schreef: peteRS schreef: Enne, is dat ruitje zo goed als hetzelfde als het ruitje van een OM RS?? ik heb geen idee, moet je ff langs komen wanneer je vrij heb op een zondagje... heb nog wel een ruitje liggen namelijk, en ander nog een nieuwe op me werk  Ja je had toch nog een gloednieuw OM ruitje liggen?
niet hier thuis, maargoed kan um wel keertje mee nemen als jij die wilt kope moeten we ff concrete afspraak maken
- Team H-p-c.nl -
|
di okt 25, 2005 9:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Adri schreef: peteRS schreef: Adri schreef: peteRS schreef: Enne, is dat ruitje zo goed als hetzelfde als het ruitje van een OM RS?? ik heb geen idee, moet je ff langs komen wanneer je vrij heb op een zondagje... heb nog wel een ruitje liggen namelijk, en ander nog een nieuwe op me werk  Ja je had toch nog een gloednieuw OM ruitje liggen? niet hier thuis, maargoed kan um wel keertje mee nemen als jij die wilt kope moeten we ff concrete afspraak maken
Okej dan neem ik nog wel contact met je op, nu heb ik het iig te druk om nog ff naar jou toe te rijden (wat overigens wat leuk ritje is op de moter heheh 200km op die markerdijk ofzo)
|
di okt 25, 2005 11:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mark
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 7:00 pm Berichten: 13 Afbeeldingen: 5
|
Hier wat foto's van mijn RX50, heb hem net een weekje..
Meteen mn eerste berichtje, hallo allemaal!
Orgineel, alleen prop uit de uitlaat, loopt nu rond de 85.
Heb er we; een begrenzer op zitten. Ik zit er over te denken
andere uitlaat op te zetten, kan ik hiervoor dezelfde uitlaten
gebruiken als voor de rs50?

|
vr okt 28, 2005 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
welkom,
maak je eigen topic even!
en je fotos doen het niet.
|
vr okt 28, 2005 10:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
peteRS schreef: Adri schreef: peteRS schreef: Adri schreef: peteRS schreef: Enne, is dat ruitje zo goed als hetzelfde als het ruitje van een OM RS?? ik heb geen idee, moet je ff langs komen wanneer je vrij heb op een zondagje... heb nog wel een ruitje liggen namelijk, en ander nog een nieuwe op me werk  Ja je had toch nog een gloednieuw OM ruitje liggen? niet hier thuis, maargoed kan um wel keertje mee nemen als jij die wilt kope moeten we ff concrete afspraak maken Okej dan neem ik nog wel contact met je op, nu heb ik het iig te druk om nog ff naar jou toe te rijden (wat overigens wat leuk ritje is op de moter heheh 200km op die markerdijk ofzo)
ow maak er dan een leuke lange zondagrit van, en kom bij mij ff die kapejes ophalen 
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
vr okt 28, 2005 11:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
|
beemsterkaas schreef: maak je eigen topic even!
is geen probleem hoor 
- Team H-p-c.nl -
|
zo okt 30, 2005 9:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Heb je die RX nou wel of niet verkocht? Zag iets in je msn naam staan dat ie niet verkocht was ofzo?
|
ma okt 31, 2005 12:17 am |
Persoonlijk album
|
 |
Adri
ApriliaForum Member
|
jawel word zaterdag opgehaald me msn was : scootor=weg nu rx nog
moet dus nog opgehaald worden.... DUURT eigenlijk te lang 
- Team H-p-c.nl -
|
ma okt 31, 2005 1:31 am |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
oww zo 
|
ma okt 31, 2005 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
Mooie RX .. alleen je foto's doen het niet 
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
ma okt 31, 2005 5:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mark
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 7:00 pm Berichten: 13 Afbeeldingen: 5
|
RS-Jurrien schreef: Mooie RX .. alleen je foto's doen het niet  Thanx, zie andere topic 
|
ma okt 31, 2005 5:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|