![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
VERKOCHT!!!! Aprilia RS250 '98 met '00 kuipenset
Verkocht en heb zelfs al een nieuwe
Hellow allemaal!
Om maar te beginnen: Hij móet niet weg. Alleen als er iemand een schappelijk prijs wil betalen/motor inruilt dan mag hij weg.
(Ik wil graag een nieuwere terug kopen met 1999 model kuipen, past mooi bij mijn RS125 uit 1999 namelijk.)
Aprilia RS250 / RS 250
Bouwjaar 1998 (2000er kuipenset)
KM-stand ongeveer 31000 (En word gebruikt dus loopt gewoon verder)
-Ik heb de motor gekocht in Duitsland met wat kuipschade, niets ernstigs maar voor het oog heb ik een andere set van een 2000 model erop gezet. De motor is nu geheel schade vrij! Ik heb foto's van de schade die hij toen had.
-Volgens de vorige eigenaar is de katalysator verwijdert uit de originele uitlaten, die je er standaard bij krijgt. (de uitlaten op de foto zijn gebruikt voor de invoerkeuring)
-Alle vloeistoffen, bougies en luchtfilter zijn na aankoop door mij ververst (Filter opnieuw in de olie gezet).
-Zuigers zijn volgens vorige eigenaar bij ongeveer 25.000km vervangen.
-Motor is volvermogen!
-Ik heb in de 5 maanden? dat ik hem heb nu 3000+km gereden en heb er nog geen enkel probleem mee gehad.
De motor mag weg voor 3000 euro.Ik ga er van de week (1 aug) nieuwe BT090 banden op leggen en de prijs blijft gelijk!
Eventueel kan je erbij kopen tegen meerprijs:
Arrow compleet uitlaatsysteem 300 euro
Carbon hugger met carbon spatscherm ketting 100 euro
(Deze delen gaan niet weg voordat de motor weg is)
Inruil is mogelijk!Inruil is mogelijk voor 1 van de volgende motoren, er word van mijn kant geen geld bij gelegd dus mocht je denken dat de jouwe meer waard is hoef je hem niet aan te bieden. Ze mogen best aanzienlijke schade hebben.
Yamaha R6
Suzuki GSX-R SRAD of K model
Honda CBR (zowel F als Fireblade)Ik ga niet in discussie over de prijs, als je interesse hebt kan je langskomen en proefrijden
(Bij een proefrit zal ik overigens mee rijden op een andere motor, er moet een rijbewijs overhandigd worden en van te voren word een koopbedrag afgesproken indien je ermee onderuit gaat.)