Derbi GPR 50 '05 van TwanMass UPDATE: PAKKETJE! (28-03-11)
Auteur |
Bericht |
Dutchy
ApriliaForum Member
|
RS Nera schreef: nemen ze je uitlaat dan niet in beslag oid?
dat was eerst zo maar dat gebeurd bijna niet meer ( tenzij je Utrechtterror heet)
_________________ RS Gp1 Nero
|
vr jul 18, 2008 11:36 am |
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Ja het gebeurd niet meer
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
vr jul 18, 2008 11:45 am |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
RS Nera schreef: nemen ze je uitlaat dan niet in beslag oid? Nope, die mog ik houden, ik vroeg zo, wanneer moet ik um weer laten zien dat die origineel is, hij zo: Niet, ik oh, okee. frankyman schreef: Heb je trouwens nog wat gehoord van de popo??
Ja, 3 boetes, 1 daarvan van 120 euro,
2 gaan via justitie, niet echt geweldig nieuws dus maja
Dan heb ik blijkbaar geluk gehad,
maar ik vandaag voorlopig mun laatste rit gemaakt met een Ontgrenste Giannelli, want ik wil geen geouwehoer meer, en ik w8 nog wel 1 jaartje voor de redelijke snelheid (18).
Dus gaat de Leovince er wss weer onder, en dan gaat die nog maar 66 ongeveer, tis nou voor me facking nie anders. Geld kan ik onderhand van de straat beginnen te rapen dus.... nouja, ik maak dalijk nog een paar foto's om van te genieten voor jullie.
Groetah..
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
di jul 29, 2008 8:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
jij hebt de laatste tijd ook weinig geluk krijg je nu ook punten op je rijbewijs?
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
di jul 29, 2008 8:30 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
hoe komt het toch dat iedereen die std snel rijd altijd gepakt word?
en ik niet
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di jul 29, 2008 8:41 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
jij rijd gewoon te snel die politie kan jou helemaal niet eens zien, laat staan bijhouden
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
di jul 29, 2008 8:43 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
zal wel meevallen
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di jul 29, 2008 8:46 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Daar gaan je plannen voor 70cc nu snap je ook wat ik bedoel met toch langzaam rijden en het schijden voor de popo
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
di jul 29, 2008 8:48 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
je moet geluk hebben.. ik heb nog nooit een boete gehad zelfs niet voor fietsen zonder licht ofzow (ff afkloppen haha) en rij/reed altijd te hard... Heb wel 3 x police achter me aan gehad
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di jul 29, 2008 8:50 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
Aprilia-Peter schreef: je moet geluk hebben.. ik heb nog nooit een boete gehad zelfs niet voor fietsen zonder licht ofzow (ff afkloppen haha) en rij/reed altijd te hard... Heb wel 3 x police achter me aan gehad
vertel.... hoe ben je ze kwijt graakt
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
di jul 29, 2008 8:51 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
frankyman schreef: Aprilia-Peter schreef: je moet geluk hebben.. ik heb nog nooit een boete gehad zelfs niet voor fietsen zonder licht ofzow (ff afkloppen haha) en rij/reed altijd te hard... Heb wel 3 x police achter me aan gehad vertel.... hoe ben je ze kwijt graakt
Waren alle 3 autos en kwam ze alledrie in tegengestelde richting tegen.. Dus kenteken konden ze niet zo snel noteren (lijkt mij) en ze moesten natuurlijk keren 1 x was in dalfsen heb ik em der gelijk afgegooit en toen bij aardige mensen achter het huis geparkeerd , en 2 x in nieuwleusen gewoon afgeslagen en ja ik weet de weg de weg in nieuwleusen en de paatjes etc. ben je je zo kwijt! Maarja na die 1e x was me brommer 'hot' geworden dus denk dat ze daarom achter me aan kwamen!
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di jul 29, 2008 8:55 pm |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
Aprilia-Peter schreef: frankyman schreef: Aprilia-Peter schreef: je moet geluk hebben.. ik heb nog nooit een boete gehad zelfs niet voor fietsen zonder licht ofzow (ff afkloppen haha) en rij/reed altijd te hard... Heb wel 3 x police achter me aan gehad vertel.... hoe ben je ze kwijt graakt Waren alle 3 autos en kwam ze alledrie in tegengestelde richting tegen.. Dus kenteken konden ze niet zo snel noteren (lijkt mij) en ze moesten natuurlijk keren 1 x was in dalfsen heb ik em der gelijk afgegooit en toen bij aardige mensen achter het huis geparkeerd , en 2 x in nieuwleusen gewoon afgeslagen en ja ik weet de weg de weg in nieuwleusen en de paatjes etc. ben je je zo kwijt! Maarja na die 1e x was me brommer 'hot' geworden dus denk dat ze daarom achter me aan kwamen! Nou nou, toe maar Recrush schreef: Daar gaan je plannen voor 70cc nu snap je ook wat ik bedoel met toch langzaam rijden en het schijden voor de popo Idd, daar d8 ik achtermekare aan toen ik de boetes hoorde Achja, dan maar 1 jaartje w88, is zo voorbij ( hoop ikRoyal Club schreef: hoe komt het toch dat iedereen die std snel rijd altijd gepakt word? en ik niet Daarom. Schoutenrs schreef: jij hebt de laatste tijd ook weinig geluk krijg je nu ook punten op je rijbewijs?
Ik heb idd weinig geluk met brommers eik,maar kheb niks gehoord van de popo over punten en rijbewijs, mss komt da tegelijk met de justitie boetes, maar zal wel niet. Want de snelheid, was op de roller 79, op mij teller rond de 95-96, en van die 79 ging iets van 7 of 9% af, dus bleef er 70 km over, en volgens zijn leuke verhaaltje mag ie maar maximaal 50 gaan, dus maar 20 te hard, valt wel mee vond ik In vergelijking dan met wat ik d8
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
di jul 29, 2008 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
normaal mag je opde roller 59, vanaf 60 een boete
en nee je krijgt niks geen punten eraf, dat is alleen als je gelaserd wordt
jij krijgt alleen een beste boete, bij mij was het 175 ofso met een overschreiding van 26t/m30km/h opde roller
di jul 29, 2008 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Reken dan maar op iets van 140 euro, had ik met 22 te hard. Al is dat categorie 21-25 te hard geloof ik. Maar iets in die richting zal het wel worden denk ik, of OvJ moet iets raars gaan doen omdat je nu meerdere boetes in 1x heb
Ik hoop dan trouwens dat mijn teller ook zo scheef is. Ik heb nu max. 85 gehaald op de teller, dus dat zou betekenen dat ik dan op die roller (als onze tellers min of meer gelijk zijn) maar 70 ongecorrigeerd zou hebben ofzo.. Dus 60-65 met correctie dat zou ik echt geweldig vinden.
Maar dat zal wel weer niet.
Als ik met mijn brommer langs zo'n bord rij van u gaat ... km/u dan zit mijn teller er maar een paar km's boven. Bij 48 op de teller rijd ik 45 op dat bord bijv. Dus dat zal niet zoveel uitmaken
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
di jul 29, 2008 9:08 pm |
|
|
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
op rollerbank gaat er volgens mij geen correctie af, tenminste niet bij mij
di jul 29, 2008 9:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
|