Mijn Derbi Senda Xrace 2008(Nieuwe uitlaat Conti CHR)
Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
RS 666 schreef: Stephan777 schreef: Royal Club schreef: Stephan777 schreef: Royal Club schreef: die de titel SM niet waard is te dragen, want dwars door de bochten kan je er niet mee. ja met een sm kan je niet super door de bochten. Met een wegracer gaat dat veel beter. dat is je reinste onzin, zoals bijna alles wat jij zegt http://nl.youtube.com/watch?v=VtLndbkoFMUdie gast is gewoon gek Ik bedoel dat het met een wegracer wat lekkerder gaat zeg maar. Het gaat ook veel makkelijker en je zithouding is gewoon beter voor de weg. Mijn ervaring is dat het wat makkelijker gaat met een wegracer. jij bent gewoon een beunhaas die denkt alles te weten maar wel alles fout denkt (bijna letterlijk) en als je op je plek word gezet vind je meteen dat je word uitgescholden en je komt weer met kut smoesjes
pas je wel op, rs666, hij mag wel wat beun zijn volgens een paar mensen, maar hij zal vast wel z'n gebieden hebben waar hij verstand van heeft... vergeet niet dat jij net als iedereen ook slechte kanten hebt
het is ook zeer slecht in te schatten zo over fora hoe mensen echt zijn
wo jul 23, 2008 11:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
ik moet opmerken dat dat zeer weinig gebieden zijn.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
Laatst bijgewerkt door Royal Club op wo jul 23, 2008 11:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo jul 23, 2008 11:34 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
ik zit alle filmpjes van die sm's te kijke en ik geef jullie toch gelijk.
Het komt gewoon dat ik nog 'schrikachtig' bent sinds het ongeluk Maar dat gaat wel over.
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
wo jul 23, 2008 11:35 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Citaat: Het komt gewoon dat ik nog 'schrikachtig' bent sinds het ongeluk Maar dat gaat wel over.
gewoon voor als conclusie; je wist het niet maar back ontopic??
wo jul 23, 2008 11:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Citaat: Het komt gewoon dat ik nog 'schrikachtig' bent sinds het ongeluk Maar dat gaat wel over.
gewoon voor als conclusie; je wist het niet maar back ontopic??
ja ik wist niet dat ze zo plat konden. Maar jullie hadden gelijk(sry daarvoor)
Nu weer ontopic gaan?
|
wo jul 23, 2008 11:38 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
laatste keer, ontopic, volgende heeft waarschuwing te pakken
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo jul 23, 2008 11:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
RaoulMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 11:03 pm Berichten: 541 Woonplaats: Berg
|
k zou je wel ff fatsoenlijke banden halen, de troep die ze onder zon derbi hangen is geen euro waard
setje sporty's oid, dan kun je ook in de regen nog tot het randje plat gaan
|
wo jul 23, 2008 11:42 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Itakura schreef: RS 666 schreef: Stephan777 schreef: Royal Club schreef: Stephan777 schreef: Royal Club schreef: die de titel SM niet waard is te dragen, want dwars door de bochten kan je er niet mee. ja met een sm kan je niet super door de bochten. Met een wegracer gaat dat veel beter. dat is je reinste onzin, zoals bijna alles wat jij zegt http://nl.youtube.com/watch?v=VtLndbkoFMUdie gast is gewoon gek Ik bedoel dat het met een wegracer wat lekkerder gaat zeg maar. Het gaat ook veel makkelijker en je zithouding is gewoon beter voor de weg. Mijn ervaring is dat het wat makkelijker gaat met een wegracer. jij bent gewoon een beunhaas die denkt alles te weten maar wel alles fout denkt (bijna letterlijk) en als je op je plek word gezet vind je meteen dat je word uitgescholden en je komt weer met kut smoesjes pas je wel op, rs666, hij mag wel wat beun zijn volgens een paar mensen, maar hij zal vast wel z'n gebieden hebben waar hij verstand van heeft... vergeet niet dat jij net als iedereen ook slechte kanten hebt het is ook zeer slecht in te schatten zo over fora hoe mensen echt zijn hij heeft anders wel erg vage ideeen, en niet alleen hier maar ook int echt Matthijn schreef: laatste keer, ontopic, volgende heeft waarschuwing te pakken
jij bent ook wel lekker bezig he?
overal bler je "ontopic!!!!!!!!"
en als het je zelf uitkomt ga je lekker ouwehoeren,
en ga me nou niet vragen welke topics je dan offtopic gaat, want dat zijn er genoeg, en dat doet er verder ook niet toe,
ik stel voor dat je met 1 maat gaat meten, niet 1tje voor jezelf en 1tje voor de rest.
@ raoul, dit zijn trouwens geen veerubbers hé;)
do jul 24, 2008 12:00 am |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Citaat: @ raoul, dit zijn trouwens geen veerubbers hé
veerubbers zijn niet de enige slechte banden lol
do jul 24, 2008 12:02 am |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Itakura schreef: Citaat: @ raoul, dit zijn trouwens geen veerubbers hé
veerubbers zijn niet de enige slechte banden lol
neej weet ik
maar vaak word hier alleen bij derbi aan vee rubbers gedacht, ken deze band trouwens verder ook niet echt, ook nog nooit iemand gehoord over iemand die hem erop zette als vervanging dus misschien is dat een niet al te goed teken?
do jul 24, 2008 12:04 am |
Persoonlijk album
|
|
RaoulMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 11:03 pm Berichten: 541 Woonplaats: Berg
|
RS 666 schreef: Itakura schreef: Citaat: @ raoul, dit zijn trouwens geen veerubbers hé
veerubbers zijn niet de enige slechte banden lol neej weet ik maar vaak word hier alleen bij derbi aan vee rubbers gedacht, ken deze band trouwens verder ook niet echt, ook nog nooit iemand gehoord over iemand die hem erop zette als vervanging dus misschien is dat een niet al te goed teken?
ook de banden die op deze derbi zitten zijn IMHO kut, heb vaker op sendas gereden dermee
|
do jul 24, 2008 12:06 am |
|
|
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
RS 666 schreef: Itakura schreef: RS 666 schreef: Stephan777 schreef: Royal Club schreef: Stephan777 schreef: Royal Club schreef: die de titel SM niet waard is te dragen, want dwars door de bochten kan je er niet mee. ja met een sm kan je niet super door de bochten. Met een wegracer gaat dat veel beter. dat is je reinste onzin, zoals bijna alles wat jij zegt http://nl.youtube.com/watch?v=VtLndbkoFMUdie gast is gewoon gek Ik bedoel dat het met een wegracer wat lekkerder gaat zeg maar. Het gaat ook veel makkelijker en je zithouding is gewoon beter voor de weg. Mijn ervaring is dat het wat makkelijker gaat met een wegracer. jij bent gewoon een beunhaas die denkt alles te weten maar wel alles fout denkt (bijna letterlijk) en als je op je plek word gezet vind je meteen dat je word uitgescholden en je komt weer met kut smoesjes pas je wel op, rs666, hij mag wel wat beun zijn volgens een paar mensen, maar hij zal vast wel z'n gebieden hebben waar hij verstand van heeft... vergeet niet dat jij net als iedereen ook slechte kanten hebt het is ook zeer slecht in te schatten zo over fora hoe mensen echt zijn hij heeft anders wel erg vage ideeen, en niet alleen hier maar ook int echt Matthijn schreef: laatste keer, ontopic, volgende heeft waarschuwing te pakken jij bent ook wel lekker bezig he? overal bler je "ontopic!!!!!!!!" en als het je zelf uitkomt ga je lekker ouwehoeren, en ga me nou niet vragen welke topics je dan offtopic gaat, want dat zijn er genoeg, en dat doet er verder ook niet toe, ik stel voor dat je met 1 maat gaat meten, niet 1tje voor jezelf en 1tje voor de rest. @ raoul, dit zijn trouwens geen veerubbers hé;)
ja dat probeerde ik em ook al duidelijk te maken, blijkbaar ziet meneer dat zelf alleen nog niet in.
do jul 24, 2008 12:07 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
RaoulMX schreef: RS 666 schreef: Itakura schreef: Citaat: @ raoul, dit zijn trouwens geen veerubbers hé
veerubbers zijn niet de enige slechte banden lol neej weet ik maar vaak word hier alleen bij derbi aan vee rubbers gedacht, ken deze band trouwens verder ook niet echt, ook nog nooit iemand gehoord over iemand die hem erop zette als vervanging dus misschien is dat een niet al te goed teken? ook de banden die op deze derbi zitten zijn IMHO kut, heb vaker op sendas gereden dermee
oke dan neem ik terug dat ik in twijfel nam of ze kut waren
do jul 24, 2008 12:08 am |
Persoonlijk album
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
er zitten wel vee rubbers onder:S
|
do jul 24, 2008 12:10 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
huh nieuw profiel van vee rubber ofzo?
do jul 24, 2008 12:11 am |
Persoonlijk album
|
|
|