HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 12:02 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende
 Apriliaforum meeting CANCELLED 
Auteur Bericht
melvin_rs
ApriliaForum Member

Bericht 
wat zien jullie trouwens liever een beetje "leuke" camping dus met beetje jongeren (vind ik persoonlijk minder veilig met je brommer). of een camping puur voor verblijf?

ik zou persoonlijk voor de 2de gaan scheelt wat geld.

vr jun 20, 2008 9:55 pm
Profiel
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member

Bericht 
verblijf, heb geen zin in die aftrekkende koters bij die brommers :devil:

misschien kleine camping, met weinig faciliteiten is lekker goedkoop
en het moet zoiezo van te voren worden besproken anders gaan ze misschien niet akkoord met zon grote groep.

ik denk: iedereen eigen tentje meenemen ?

vr jun 20, 2008 9:57 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
hotelletje? O:-) slape we nog warm :D:

vr jun 20, 2008 9:59 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member

Bericht 
kom op man :D:

camping: leuke sfeer, camping is voor echte beuners :^^:

vr jun 20, 2008 10:00 pm
Profiel
Utrechtterror
ApriliaForum Member

Bericht 
Die 1e lijkt met niet echt veilig ivm brommers, maar is wel het leukste. We kunnen ze vast wel ergens veilig stallen hoor.

Maar het maakt mij niet echt zoveel uit, eerst een datum prikken!

Matthijn schreef:
hotelletje? O:-) slape we nog warm :D:
Mag ik dan in jouw holletje komen? :||:

WEEKEND 9/10/11 AUGUSTUS
WEEKEND 16/17/18 AUGUSTUS

Tot nu toe de meeste stemmen, maar dan kan ik niet!! PRECIES in die 2 weken ben ik op vakantie..

vr jun 20, 2008 10:48 pm
Profiel
Dutchy
ApriliaForum Member

Bericht 
Simpele camping is denk ik het beste, zie het niet zo zitten met volledig dronken mongolen die langs je brommer lopen...

Ik heb geloof ik nog een tent voor 3 personen die ik kan meenemen of misschien dat ik me pa ff kan laten rijden als die wilt :D

vr jun 20, 2008 11:38 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 16
Bericht 
100- 150 km? voel eens je voorhoofd. voor mensen die al 150 km o.i.d moeten rijden is dat echt veel hoor, wat je dan krijgt is een groep die op de meetingplek blijft, en een groep die gaat toeren.

za jun 21, 2008 12:22 am
Profiel
Recrush
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik denk dat iedereen wel mee gaat toeren hoor.. T is toch niet gezegd dat direct na het verzamelen de rit gaat beginnen? De mensen die lang gereden hebben kunnen vast wel even "bijkomen"..

Ik stem zelf verder voor een camping puur voor verblijf. Zo'n jongerencamping trekt mij echt niet. En kijk zelf, we zijn daar ook puur voor het verblijf lijkt mij. Hoe gaat dat trouwens in zijn werk? Eerst naar de camping om evt. tentjes op te zetten enzo? Of gelijk toeren en later op de dag/avond dat in orde maken?

Bij Veenendaal zijn trouwens een stuk of 3 campings in de buurt. Eentje ten noorden van Veenendaal, vlak bij de Mac, wat opzich wel makkelijk is.
http://www.debatterijen.nl/

Verder nog eentje ten zuiden van Veenendaal, binnenroute naar Rhenen (bebost gebied met een weg erdoorheen). Tevens een "dagrecreatieterrein" vlakbij waar je opzich wel lekker kan tsjillen, al mag je niet overal met de brommer komen.
Oke nevermind, het wordt natuur en cultuur genoemd, denk niet dat de meesten daar behoefte aan hebben :P in ieder geval, de camping:
http://www.campingbergbad.nl/index2.html

Verder nog eentje tegen Rhenen aan, iets meer uit de richting dus maar is maar kwartiertje rijden ofzo. Kan daar verder niet veel over zeggen, behalve dat het een kutsite is.
http://www.thijmseberg.nl/

Verder hier en daar nog wat te vinden, maar weet ik niks vanaf..

za jun 21, 2008 10:30 am
Profiel
Cypher
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 11
Bericht 
ik denk dat het beste is om eerst op een camping de spullen te dumpen, anders zit je tijdens de meeting er mee.

ik wil eerst gewoon even bij elkaar komen, en gewoon ff praten, brommers/motoren bekijken en dan na een tijdje pas een toerrit gaan maken.

maar racekees, als je de rit korter zou maken, is er voor degenen die wel een korte afstand hebben gereden niet veel aan.

ook ik moet een flink stuk rijden, maar dan nog.

de rit word gewoon tussen de 100 en 150 km.

ik zit er over te denken de poll zondagavond dicht te gooien met een definitieve datum

za jun 21, 2008 10:41 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Utrechtterror
ApriliaForum Member

Bericht 
Utrechtterror schreef:
(...)
WEEKEND 9/10/11 AUGUSTUS
WEEKEND 16/17/18 AUGUSTUS

Tot nu toe de meeste stemmen, maar dan kan ik niet!! PRECIES in die 2 weken ben ik op vakantie..
.

Gerrit :((

za jun 21, 2008 10:56 am
Profiel
melvin_rs
ApriliaForum Member

Bericht 
hier nog een mooie. ik ben wel een voorstanderd van een camping met trekkershutjes aangezien ik zelf moeilijk aan een tentje kan komen etc :P . als andere met tentjes willen komen prima ;) .

hier met tarieven voor trekkerhutjes en tenten.
http://www.camping-lexmond.nl/
opzich als we zon camping nemen en datum is definitief dan moet je snel bellertje maken voor bijvoorbeeld zon hutje.

za jun 21, 2008 11:49 am
Profiel
Cypher
ApriliaForum Member

Bericht 
mensen die de snelheid niet zo leuk vinden. tijdens de tourrit wil ik gewoon een maximale snelheid instellen. standaard brommers kunnen dan beste voor in de groep rijden, en de wat snelleren achteraan. want rijd de voorrijder 50, dan moet de achterrijder al bijna 70-80 rijden om bij te blijven, klinkt misschien raar maar is toch echt zo.

na de tourrit kunnen ook de snellere brommers best wel even gewoon lekker losgaan.

als ik de datum zo zie, dan word het waarschijnlijk weekend 16/17/18 augustus
de plaats probeer ik vanaf zondag in de poll te zetten.

ik heb zo het idee dat overgrote deel Vianen wil. zodra dit bekend is dan ga ik samen met melvin een route uitstippelen, die voor zowel motor als bromfiets geschikt is. maar kan natuurlijk niet garanderen dat de eventuele motoren niet op het fietspad een stukje zullen moeten rijden.

heb dit zelf al wel eens gedaan met de motor. verder niet zo'n probleem..

za jun 21, 2008 12:35 pm
Recrush
ApriliaForum Member

Bericht 
He t is maar een idee hoor.. Maar als de rit toch 100-150 km wordt kan je, waar de meeting ook plaats gaat vinden, nog door zowel Vianen als Veenendaal rijden, en eventueel Apeldoorn mocht daar ook veel animo voor zijn.. Veenendaal-Vianen is bijv. maar 50km. :^^: Als er mensen zijn die alleen komen als het in Vianen is, of als het in Veenendaal is, kan je het ook in tweeën regelen. Bijvoorbeeld eerst een verzamelplaats in Vianen voor de mensen die het te ver vinden om in hun eentje naar Veenendaal te rijden, of andersom uiteraard. En dan met de verzamelde groep door te gaan naar de tweede plaats. :^^:
Zo spreekt de meeting waarschijnlijk ook meer mensen aan, omdat ik al gezien heb dat er zowel veel mensen voor Veenendaal als Vianen zijn.. En in een groep(je) 50km extra rijden is minder erg dan in je eentje de weg naar het ene of andere dorp vinden. :D

za jun 21, 2008 12:47 pm
Profiel
Cypher
ApriliaForum Member

Bericht 
dat is misschien ook wel een goed idee..

za jun 21, 2008 12:48 pm
Utrechtterror
ApriliaForum Member

Bericht 
Recrush schreef:
He t is maar een idee hoor.. Maar als de rit toch 100-150 km wordt kan je, waar de meeting ook plaats gaat vinden, nog door zowel Vianen als Veenendaal rijden, en eventueel Apeldoorn mocht daar ook veel animo voor zijn.. Veenendaal-Vianen is bijv. maar 50km. :^^: Als er mensen zijn die alleen komen als het in Vianen is, of als het in Veenendaal is, kan je het ook in tweeën regelen. Bijvoorbeeld eerst een verzamelplaats in Vianen voor de mensen die het te ver vinden om in hun eentje naar Veenendaal te rijden, of andersom uiteraard. En dan met de verzamelde groep door te gaan naar de tweede plaats. :^^:
Zo spreekt de meeting waarschijnlijk ook meer mensen aan, omdat ik al gezien heb dat er zowel veel mensen voor Veenendaal als Vianen zijn.. En in een groep(je) 50km extra rijden is minder erg dan in je eentje de weg naar het ene of andere dorp vinden. :D
Goed idee!

Trekt inderdaad een grotere groep :D :^^:

za jun 21, 2008 12:57 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 403 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende