HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 10:08 am

Antwoord op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Brommersprint Damwoude 7-06-2008 
Auteur Bericht
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
kzie geen foto's van mij :!:

ma jun 09, 2008 12:41 pm
Profiel
Annanas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 5
Antwoord met een citaat
Bericht 
Op welke reed je dan??

ma jun 09, 2008 12:53 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Lucas
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
die groene rieju rr in de 50cc klasse

ma jun 09, 2008 1:00 pm
Profiel
Royal Club
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
je was te snel, ze kreeg je niet op de foto :P

ma jun 09, 2008 1:00 pm
Profiel
Annanas
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
MasterSword schreef:
die groene rieju rr in de 50cc klasse

foto? :P

ma jun 09, 2008 1:13 pm
Annanas
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Nee idd.. dacht dat ik dat Rieju wat op de kont stond er nog wel op had staan??

ma jun 09, 2008 1:15 pm
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
MasterSword schreef:
kzie geen foto's van mij :!:

Ik sta er ook niet op, ze heeft alleen scooters gefotografeerd :D

Al zien ruud en ruud er wel heel schattig uit zo :P

ma jun 09, 2008 1:32 pm
Profiel
Maarten
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ma jun 09, 2008 1:46 pm
Profiel
SkW
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Heeey mensen! voor t eerst weer eens op aprilia-forum, moest eerst weer eens opzoek naar inlog-gegevens, dikke 300 berichten terug op hotmail. :00:

Maar ik vond m,n 2e sprint ook niet verkeerd gaan ;) en het was ''onlangs het lange wachten de HEEEEELE dag door'' wel een mooie dag. Parc fermé ruimte zat, een mooie baan en in tegenstelling tot jubbega, goede en duidelijke omroep.

Wat in jubbega niet lukte na 3 hele lange avonden op het allerlaatste moment een rijwielgedeelte sprintklaar gemaakt te hebben, aangepaste stugge achterschokbreker etc etc. en een tandwielverhouding globaal uitgedost te hebben (ja het is zo,n logge zware rs O:-) , maarja ik wou dit jaar toch echt eens meedoen! en kon een rs-rijwielgedeelte in onderdelen lenen van sponsor, dus toen moest het daar maar mee gebeuren) Niet dat Jubbega slecht ging na het winnen van heat 1 en 2 en omloop1 2e tijd, dus 2e prijs na aflasting door regen en dus geen revanche-poging meer mogelijk. Wel een nieuw snelheidsrecord sinds 2003, stond op 99,?? km.h en nu op 102,11 km/h.
Blok waar mee gereden werdt was een minarelli-am6, die wij de laatste jaren steeds verder en verder ontwikkelt hebben voor de 50cc wegraces.
Wij zijn ook gelijk de laatsten die met dit blok doorgingen qua ontwikkeling daar waar de rest aan derbi begon.
Dat was ook de reden dat ik mee wou doen aan de sprint, om eens te kijken wat er te presteren viel. En dat viel niet tegen op een +80 Kg bromfiets!

Na Jubbega zwaaiden we af en het was de bedoeling dat volgend jaar weer de sprint op Jubbega meegedaan zou worden, omdat alle andere sprintdatums tegelijk vallen met dat de wedstrijdagen van het wegracen.
Nu kwam een week voor Damwoude het bericht dat de wedstrijden op zaterdag 7 juni in Drachten niet doorgingen ivm het niet kunnen verkrijgen van een milieuvergunning! Het staat al een jaar vast en ineens kon het niet meer.. Bij velen de twijfel dus of dit wel optijd aangevraagd is omdat het normaal maanden duurt zoiets.
Dus toen gelijk zaterdagmiddag gemaild naar organisatie Damwoude en 's avonds gelijk teruggebeld dat ik startnummer 36 had en even geld over maken en ik kon mee doen! Dus een week de tijd ditkeer!

Dus het rs-frame weer op de tafel gezet en het motorblok weer uit de expi machine overgezet en alles weer helemaal piekfijn geprepareerd.( tijd zat over want zo,n sprinter heeft veel minder aandachtspunten dan een wegracemachine) dus toen verdiept in wat ik vorige keer niet meer aan tijd had, de tandwielverhouding. Op jubbega kon ik nog een keer naar z,n 6e en gebruikte die maar 2 sec.
Dat was veel verlies, dus ik heb via software die ik ook voor het racen gebruik, de snelheid bij een bepaald toerental in een bepaalde versnelling
uitgedokterd. Om zo natuurlijk ditkeer optimaal uit te kunnen komen in een versnelling en dat hij lekker doortrok tot de eindstreep en niet nog eens schakelverlies had voor een versnelling waar je in feite dan al niks meer aan hebt.
Bij het testen vóór Damwoude bij joast voor op de weg, klokten we achtereenvolgens 8,44-8,59-8,46 en dat was voldoende om te winnen.
Hij stond weliswaar aardig wat langer dan Jubbega, dus kostte het iets meer tijd bij het starten steeds, maar door het lekker doorlopen van de motor en vlotte overschakelen konden er goede tijden gereden worden op de sprintdag in Damwoude, heat 1 en 2 8,9 sec en omloop1 8,8 omloop2 8,6 dus al een baanrecord en in de finale zelfs een 8,569 !
Dus voor de 50cc de 1e prijs en een nieuw baan en persoonlijkrecord.

Volgend jaar als er de tijd is (ivm testrijden voor -en misschien wel een overstap naar het NK supersport 600), dan ga ik zeker sowieso Jubbega weer mee doen en dan op een machine van 20 - 30 kg lichter als dit jaar en vast en zeker nog wat meer pit uit het motortje. Ik hoop dat het record nog wel verbroken wordt, anders hoef ik niet terug te komen! :devil: Dus wel even jullie best doen he! ook jij lukas! Genemuiden moet je eerste beker worden want ik ben er dan beslist niet want heb dan een wedstrijd op kartcircuit Pottendijk te Nieuw Weerdinge. (bij Emmen)

Nou ik heb zo voor het komende jaar eerst weer genoeg gelult hehe :P
Vond het leuk jullie weer us gezien te hebben

Laterzzz Sybren Wind

ma jun 09, 2008 4:12 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Komt goed sybren, ik ga iig me best doen!

ma jun 09, 2008 4:40 pm
Profiel
Patrick V
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik heb nog 2 filmpjes...(3 keer gereden)

1ste filmpje is ook mijn eerste run tegen Jeroen(bouran) die ik gewonnen had met een tijd van

8.397 waardoor ik de 9de tijd had,wat betekend dat ik net niet in de omloop zat.(op 2 duizendste sec at ik er net niet in)Ben trouwens de rechter!

http://nl.youtube.com/watch?v=SdeaiNnXCGg

2de run heb ik geen filmpje van maar moest tegen sebas die op een oud type gpr rijdt deze heb ik ook gewonnen met een tijd van 8.276 met die tijd kwam ik als 6de in de omloop.

Toen de laatste run moest ik tegen Gerard van der Schaar..

Hier heb ik wel een filmpje van...

De start ging uitstekend en ik bleef Gerard voor heel even voor daarna ging de koning van de sprints er toch vandoor:P

deze sprint reed ik een tijd van 8.12 nog wat met een reactie van 0.05 sec

http://nl.youtube.com/watch?v=t7Bqj4Kg4JU&feature=related

Gr Patrick

ma jun 09, 2008 7:06 pm
Profiel
ruud
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
petertzr schreef:
Al zien ruud en ruud er wel heel schattig uit zo :P

t mocht niet zo zijn :{}: :P

ma jun 09, 2008 7:14 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Afbeelding

De eeuwige optimisten :D: :D:

ma jun 09, 2008 8:06 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
geweldige foto :^^:

heb mijn foto van waldnet maar even na besteld :^^:

ma jun 09, 2008 9:21 pm
Profiel
No fear
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Patrick V schreef:
ik heb nog 2 filmpjes...(3 keer gereden)

1ste filmpje is ook mijn eerste run tegen Jeroen(bouran) die ik gewonnen had met een tijd van

8.397 waardoor ik de 9de tijd had,wat betekend dat ik net niet in de omloop zat.(op 2 duizendste sec at ik er net niet in)Ben trouwens de rechter!

http://nl.youtube.com/watch?v=SdeaiNnXCGg

2de run heb ik geen filmpje van maar moest tegen sebas die op een oud type gpr rijdt deze heb ik ook gewonnen met een tijd van 8.276 met die tijd kwam ik als 6de in de omloop.

Toen de laatste run moest ik tegen Gerard van der Schaar..

Hier heb ik wel een filmpje van...

De start ging uitstekend en ik bleef Gerard voor heel even voor daarna ging de koning van de sprints er toch vandoor:P

deze sprint reed ik een tijd van 8.12 nog wat met een reactie van 0.05 sec

http://nl.youtube.com/watch?v=t7Bqj4Kg4JU&feature=related

Gr Patrick

Nu nog wat gewicht er af O:-)

Zij die je moet gewoon debiel denken puch voorvork etc etc ;)

ma jun 09, 2008 10:50 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 172 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende