FILA rs 80mhr team 19/20pk, Slicks!!(filmpje pag. 68)
Auteur |
Bericht |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: hoe ik geen half gas meer te geven bij het optrekken Huh, wattan ?
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
zo jun 08, 2008 2:25 pm |
|
|
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
k boek je
zo jun 08, 2008 2:25 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Utrechtterror schreef: Royal Club schreef: hoe ik geen half gas meer te geven bij het optrekken Huh, wattan ?
omdat hij een 21mm heeft, schiet dat optrekken niet echt op dus ik geef altijd half gas als ik met falco meerijd
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo jun 08, 2008 2:28 pm |
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Whaha jeweet
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
zo jun 08, 2008 2:31 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
RS 666 schreef: dit is niet dezelfde, falco heeft ook zo´n ding met passagiers zitje maar die is zwart, deze rood, velgen kloppen niet en zijn andere stickers en ga maar door
wie zei dat vorige eigenaar alles in 1x had gespoten??
mss liet die eerst kappen spuiten, toen maakte die pas een mono, en daarna pas de velgen en frame ofzo??? kan toch
zo jun 08, 2008 5:04 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Ari schreef: RS 666 schreef: dit is niet dezelfde, falco heeft ook zo´n ding met passagiers zitje maar die is zwart, deze rood, velgen kloppen niet en zijn andere stickers en ga maar door wie zei dat vorige eigenaar alles in 1x had gespoten?? mss liet die eerst kappen spuiten, toen maakte die pas een mono, en daarna pas de velgen en frame ofzo??? kan toch
frame en velgen zou kunnen ja
maar de stickers op het kuipwerk (onder de blanke lak) zijn toch echt anders dus lijkt me niet hé
zo jun 08, 2008 5:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: RS 666 schreef: dit is niet dezelfde, falco heeft ook zo´n ding met passagiers zitje maar die is zwart, deze rood, velgen kloppen niet en zijn andere stickers en ga maar door wie zei dat vorige eigenaar alles in 1x had gespoten?? mss liet die eerst kappen spuiten, toen maakte die pas een mono, en daarna pas de velgen en frame ofzo??? kan toch
het lijkt me vanzelfsprekend dat als hij die brommer te koop heeft staan dat ie dan niet van mij is denk je niet?
zo jun 08, 2008 6:17 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
wie zei dat die te koop staat??
of heb ik wat gemist, maar k zeg alleen maar hoe et zou kunnen zijn als die foto paar jaartjes oud zou zijn
@ jasper: nu je et zegt zijn die stickers idd anders
zo jun 08, 2008 7:23 pm |
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: wie zei dat die te koop staat?? of heb ik wat gemist, maar k zeg alleen maar hoe et zou kunnen zijn als die foto paar jaartjes oud zou zijn @ jasper: nu je et zegt zijn die stickers idd anders
ohww, nee die foto is van speurders.nl, dat ding staat nog steeds te koop
zo jun 08, 2008 7:28 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
staat nog te koop hoor;)
maar is hem niet
@ falco: wat heb ie nou trouwens afgesproke met die vd louw? dat ze vorige week die zuiger gingen bestellen en dat ie deze dinsdag er misschien is ofzo?
zo jun 08, 2008 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: staat nog te koop hoor;) maar is hem niet @ falco: wat heb ie nou trouwens afgesproke met die vd louw? dat ze vorige week die zuiger gingen bestellen en dat ie deze dinsdag er misschien is ofzo?
ik heb alleen van ze gehoord dat ze t afgelopen dinsdag hebben besteld, maar aangezien ze alle bestelde spullen op dinsdag binnenkrijgen moet k em dinsdag as em wel hebben
zo jun 08, 2008 7:55 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
tis te hopen
zo jun 08, 2008 7:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
ja idd, maar ik ben wel wat gewend van vdlouw, ze hebben ook altijd wat.
(nja in dit geval dus niet)
zo jun 08, 2008 9:37 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
falco schreef: aprilia kevin schreef: gewoon mooi! (is volgens mij hier int durp geproduceerd tot dit resultaat?) ja klopt (let op stuurgewichten, manier v. frame spuiten en blauwe remkabels) weet jij hier misschien meer over?? ik heb alleen kunnen vinden dat ie van b. van der koog is geweest en dat ie er 50cc wegrace mee heeft gereden, maar heb jij misschien wat info en misschien meer foto's van hoe die was?
Nee, helemaal niks, tis gewoon een foto die ik ooit op internet heb gevonden
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma jun 09, 2008 8:49 am |
Persoonlijk album
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
aprilia kevin schreef: falco schreef: aprilia kevin schreef: gewoon mooi! (is volgens mij hier int durp geproduceerd tot dit resultaat?) ja klopt (let op stuurgewichten, manier v. frame spuiten en blauwe remkabels) weet jij hier misschien meer over?? ik heb alleen kunnen vinden dat ie van b. van der koog is geweest en dat ie er 50cc wegrace mee heeft gereden, maar heb jij misschien wat info en misschien meer foto's van hoe die was? Nee, helemaal niks, tis gewoon een foto die ik ooit op internet heb gevonden
ohhw okee, heb inmiddels een poging gedaan met schaamranden eraf te rijden, maar dat is onmogelijk nam een linkse bocht zo plat mogelijk maar mn stepje tikte tegen de grond dat doe ik dus niet nog eens
ma jun 09, 2008 9:52 pm |
|
|
|