|
koppelingshuis uitdraaien
Auteur |
Bericht |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
jep heb ook 5 plaats orgi  uit gedraaid door steven aka sbk replica
|
vr mei 30, 2008 10:04 am |
Persoonlijk album
|
 |
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
ik kan het ook doen maarja
_________________ www.club-racing.nl
|
vr mei 30, 2008 12:27 pm |
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
okej dan ga ik ff opzoek naar polini setje. koop ik wel gelijk bij een pro race cil. 
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
vr mei 30, 2008 2:42 pm |
|
 |
Stirboss
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 26, 2008 8:34 pm Berichten: 36 Woonplaats: Heemskerk
|
*Thomas* schreef: Voordeel van 5 plaats is dat je met een redelijke setup gewoon met 5 ori platen kan rijden, niet ?  Nee, geen 5 ori platen
Alleen 5 platen van Polini passen erin, deze zijn dunner dan ori.
Speed-parts heeft ze liggen. Ik heb ze er ook in en geen milimeter slip.
|
wo jun 04, 2008 9:01 pm |
|
 |
Stirboss
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 26, 2008 8:34 pm Berichten: 36 Woonplaats: Heemskerk
|
*Thomas* schreef: Voordeel van 5 plaats is dat je met een redelijke setup gewoon met 5 ori platen kan rijden, niet ?  Nee, geen 5 ori platen
Alleen 5 platen van Polini passen erin, deze zijn dunner dan ori.
Speed-parts heeft ze liggen. Ik heb ze er ook in en geen milimeter slip.
|
wo jun 04, 2008 9:05 pm |
|
 |
rain man
ApriliaForum Member
|
Stirboss schreef: *Thomas* schreef: Voordeel van 5 plaats is dat je met een redelijke setup gewoon met 5 ori platen kan rijden, niet ?  Nee, geen 5 ori platen Alleen 5 platen van Polini passen erin, deze zijn dunner dan ori. Speed-parts heeft ze liggen. Ik heb ze er ook in en geen milimeter slip.
nee ze hebben toch ook over afgdraaid huis. daar kan e wel 5 originele platen in doen. en ik kan je vertellen dat dat net zo goed werkt als een polini setje want 5 originele platen in een afgedraaid huis houd bij mij ook gewoon 20 pk
|
wo jun 04, 2008 9:15 pm |
|
 |
|