Auteur |
Bericht |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
als ik dit zo hoor kun je het inderdaad beter laten doen.. het is namelijk vrij simpel. ik heb zelf namelijk ook zo'n alarm..
di mei 27, 2008 10:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Cypher schreef: het is namelijk vrij simpel
zeg ik toch, het is echt niet moeilijk om aan te sluiten, die start relais is de enige die k niet weet , k ga echt geen 80 euro betalen voor iets wat k zelf kan doen
edit
nummertje 32 toch?
http://www.easyparts.nl/showdrawing/251 ... rical.html
di mei 27, 2008 10:18 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
jup.
maar wat ik daarmee probeerde te zeggen is: het is simpel, en kreeg het vermoeden dat je het niet snapte, dus dan zou je het beter kunnen laten doen, voor je hem aan de verkeerde doet en de stroom van de startmotor door je alarm heenjaagt, want dan kun je denk ik je alarm weggooien;) is namelijk vrij hoge stroom..
wo mei 28, 2008 5:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
|
oke, maar dus voor de duidelijkheid, k moet die draad hebben die van mn laatste sleutel stand naar die doosje gaat ofniet?
wo mei 28, 2008 5:15 pm |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
|
nobody??
en k moet een kabeltje aansluiten op acc on, is toch gewoon rode draad vanuit et contact?
en ik moet ook nog s een kabel hebben die van contact naar bobine gaat, maar er zit een stekkertje ertussen
do mei 29, 2008 8:24 pm |
|
 |
johan92
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 02, 2008 11:04 am Berichten: 4 Woonplaats: dirksland
|
mijn startmotor doet het niet. hij is doorgemeten en wel goed. als ik mijn startknopje gebruik hoor ik klik. de bedrading is ook goed. zou het misschien aan mijn startknopje liggen?
|
ma jun 02, 2008 11:39 am |
|
 |
moreno1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:54 pm Berichten: 227 Woonplaats: abbekerk
|
accu nog goed?
_________________ moreno1 schreef:
ja als je het eenmaal door heb dan heb je hem er zo in
|
ma jun 02, 2008 6:56 pm |
|
 |
DNAx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr dec 07, 2007 7:18 pm Berichten: 166 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veenendaal
|
johan92 schreef: mijn startmotor doet het niet. hij is doorgemeten en wel goed. als ik mijn startknopje gebruik hoor ik klik. de bedrading is ook goed. zou het misschien aan mijn startknopje liggen?
Ik heb exact hetzelfde, maar nog niet echt naar gekeken. Dus een antwoord zou ook ik veel aan hebben.  Iedere keer dat je het knopje indrukt hoor je alleen een klikje en gebeurd er verder niets toch?
|
ma jun 02, 2008 10:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Ari schreef: nobody?? en k moet een kabeltje aansluiten op acc on, is toch gewoon rode draad vanuit et contact? en ik moet ook nog s een kabel hebben die van contact naar bobine gaat, maar er zit een stekkertje ertussen
misschien een beetje laat maar de acc draad is groen/rood. Zit op diverse plaatsen op je brommer.
|
wo jun 04, 2008 10:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
|
bij mij was et bruin
alarm is nu aangesloten op één draadje na: de start relais, maar cebees, jij hebt toch een tzr gehad? weetje mss toevallig niet welke cabeltje dat is?? 
wo jun 04, 2008 10:53 pm |
|
 |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Euj, ik wil zo'n nieuwe toeter. Eentje waar fietsers echt bang van worden  . Zo'n ding van de halfords dus. Moeten daar veel aanpassingen aan gemaakt worden om het op m'n RS te zetten (2002)?
 Of is het gewoon een kwestie van de 2 draadjes door verbinden?
Ik hoor het  !
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di jun 10, 2008 11:27 am |
|
 |
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Hallo vorige week is mijn ontsteking kappot gegaan omdat hij bijna los in het vliegwiel lag nu heb ik er een andere ingezet maar begint hij als ik hem een beetje hoog in de toeren heel erg te stotteren weet iremand hoe dit komt ?
_________________ Mijn RS OM
|
di jun 17, 2008 6:16 pm |
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
Wat voor soort begrenzers heb je allemaal? (wil er van de zomer eentje aanschaffen denk ik)
eurobegrenzer, werkt met zo'n pinnetje
pinasco begrenzer, werkt ?
.................................
................................
.............................
........................
....................
...............
..........
.....
..
ik wil namelijk wel weten wat voor soort begrenzers er zijn en wat handig is..
wo jun 18, 2008 10:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Geeft een neon line veel lichtopbrengst? ik ben namenlijk van plan om zoiets als DIT:
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0129451767/0-4-295-223-845/Neon-Teknix-Flexible-Met-Transformateur-2m-Rood.html
aan de binnenkant/onderin mn rsje te leggen... 
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
do jun 19, 2008 7:47 pm |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
|
geeft geen fuk, die moet je eff ergens plaatsen waar je het ziet, het brand zegmaar maar geef geen licht echt vaag 
do jun 19, 2008 7:49 pm |
|
 |
|