Auteur |
Bericht |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
Itakura schreef: ziet er niet verkeerd uit hoor! wel beetje gay kleurtjes, maar dat hoort nou eenmaal bij die tijd Ik ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden!! Als ik jouw was zou ik er even een gallery van maken... dit onderwerp houd ik zekers in de gaten 
jou af1 bezit anders ook wat gay kleurtjes 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma mei 19, 2008 2:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
uhuh Citaat: maar dat hoort nou eenmaal bij die tijd
izz ori en ori is goet 
ma mei 19, 2008 2:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Console
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 10, 2008 7:56 pm Berichten: 28 Woonplaats: Apeldoorn
|
Vraagje, zit nu een RV3 blok eronder, wat voorn type blokken kan ik er verder onder gooien? want zo ben ik snel uitgeschakeldt :p
|
di mei 20, 2008 8:31 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
rv 4 en rv 6 
di mei 20, 2008 8:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Console schreef: Vraagje, zit nu een RV3 blok eronder, wat voorn type blokken kan ik er verder onder gooien? want zo ben ik snel uitgeschakeldt :p
rv3, rv4, rv5 en rv6
edit, dit is trouwens de mijne
jouwe ziet er trouwens super uit in vergelijking met de mijne (beetje jaloers)
Bijlagen:
RX side.jpg [ 107.05 KiB | 532 keer bekeken ]
di mei 20, 2008 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Console
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 10, 2008 7:56 pm Berichten: 28 Woonplaats: Apeldoorn
|
*Thomas* schreef: Console schreef: Vraagje, zit nu een RV3 blok eronder, wat voorn type blokken kan ik er verder onder gooien? want zo ben ik snel uitgeschakeldt :p rv3, rv4, rv5 en rv6 edit, dit is trouwens de mijne jouwe ziet er trouwens super uit in vergelijking met de mijne (beetje jaloers)
Aah, oke jouwne ziet er ook goed uit zonder blok :p rijd zeker hard  . Eff kijken als ik dan minimaal een rv5 blokje kan regelen :p
Wou vandaag onderdelen ophalen maar, meneer leerkes van aprilia-parts kwam zijn afspraak alweer niet na, beetje jammer van die kerel. Helemaal voor niets naar Voorst toegereden en voor een dichte deur te komen te staan. Bel je op, wordt je telkens weggedrukt. Kwam afspraken kan je blijkbaar niet bij hem terecht.
|
di mei 20, 2008 9:09 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Console schreef: *Thomas* schreef: Console schreef: Vraagje, zit nu een RV3 blok eronder, wat voorn type blokken kan ik er verder onder gooien? want zo ben ik snel uitgeschakeldt :p rv3, rv4, rv5 en rv6 edit, dit is trouwens de mijne jouwe ziet er trouwens super uit in vergelijking met de mijne (beetje jaloers) Aah, oke jouwne ziet er ook goed uit zonder blok :p rijd zeker hard  . Eff kijken als ik dan minimaal een rv5 blokje kan regelen :p Wou vandaag onderdelen ophalen maar, meneer leerkes van aprilia-parts kwam zijn afspraak alweer niet na, beetje jammer van die kerel. Helemaal voor niets naar Voorst toegereden en voor een dichte deur te komen te staan. Bel je op, wordt je telkens weggedrukt. Kwam afspraken kan je blijkbaar niet bij hem terecht.
ik heb nog een hoop rv spul, kijk anders even bij mijn advertenties, veel hoef ik er niet voor, maar kan het wel pas over een maand verzenden
en op foto ziet die der nog oké uit, maar in het echt :s
di mei 20, 2008 9:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ik heb bij robbie ook regelmatig voor een dichte deur gestaan, qua afspraken is hij niet altijd even bij de tijd idd
di mei 20, 2008 9:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
!koen!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 8:27 pm Berichten: 420 Woonplaats: posterenk/wilp
|
heb ik nog nooit gehad eigenlijk... ik ben al 15 keer bij hem geweest...
mja ik ken hem persoonlijk ook wel redelijk
het is een neef van me 2 bazen,
zijn neefje die daar ook werkt heeft bij mij op de voetbal gezeten en kom ik best vaaktegen uitgaan( robbie trouwens ook)
en ik heb me brommer daar gekocht 
_________________ Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen!
|
di mei 20, 2008 9:47 pm |
|
 |
!koen!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 8:27 pm Berichten: 420 Woonplaats: posterenk/wilp
|
btw frame is een aangepaste versie van een tuareg rally, ofniet?
tellers, knippers, voorvork, velgen, motorblok, remmen en het achterlicht zijn in ieder geval wel precies over genomen van een tuareg zie ik 
_________________ Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen!
|
di mei 20, 2008 9:49 pm |
|
 |
|