|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Quintus
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Fasmem duo gezocht!
Hallo,
Ik ben op zoek naar een fasmem duo, ik wil hem kopen of ruilen tegen mijn Yasuni R1 alu (2 weken oud)
Ik hoef alleen de uitlaat zelf (geen dempers) maar ik wil het ook wel als setje ruilen/kopen
Iemand?
|
za mei 03, 2008 1:13 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Ik geef je weinig kans... dingetjes worden niet meer gemaakt volgens mij, beter zoek je even op marktplaats... zal je een stukkie meer vinden! ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
ma mei 05, 2008 5:55 pm |
Persoonlijk album
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
ja echt jammer, maar op marktplaats staat ook niks, en ik ben bezig met een project wat over 2 weken af moet zijn, maar mischien kan ik er eentje uit spanje bestellen, maar die mensen reageren niet op m'n mail......
want ik wil weten wat het kost om een fasmem duo zonder dempers te krijgen?
|
ma mei 05, 2008 7:06 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hiero in leimuiden bij mbv scooters hangt een fasmem duo te koop zag ik vandaag ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
ma mei 05, 2008 7:36 pm |
Persoonlijk album
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
oke, chill bedankt man, ik ga ff zoeken of ze een website hebben, maar heel erg bedankt voor de tip!
|
di mei 06, 2008 5:26 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
www.mbv-scooters.nl het is vrij raar zaakje met een dikke pad als eigenaar maar hij heeft wel redelijk wat dingen en voorraad:')
di mei 06, 2008 6:53 pm |
Persoonlijk album
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
Quintus schreef: ja echt jammer, maar op marktplaats staat ook niks, en ik ben bezig met een project wat over 2 weken af moet zijn, maar mischien kan ik er eentje uit spanje bestellen, maar die mensen reageren niet op m'n mail...... want ik wil weten wat het kost om een fasmem duo zonder dempers te krijgen?
heb je misschien een site of mailadres waar je hem in spanje kan bestellen? Ik zit er ook over te denken en wil graag weten wat het ongeveer kost.
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
za mei 10, 2008 11:43 pm |
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
|
ma mei 12, 2008 11:57 am |
|
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
mr ze hebbe geen voor ouwer dan 2002 dus n iet van de 199tm2001?
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
wo mei 14, 2008 10:21 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|