|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
oswald
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 27, 2007 8:41 pm Berichten: 100 Woonplaats: Soest
|
kortsluiting?
hey
toen ik mijn knipper licht uit dee ging die heel raar knipperen nou ja eigenlijk niet bleef gewoon branden
ik teste de andere kant ook maar ff dee precies het zelfde maar viel opeens uit
toen zag ik dat al mijn verlichting het niet dee
toen kwam ik thuis hoorde ik beetje geknetter
ik weet volgens mij al de fout want ik heb gekeken bij zon kastje met bedrading en die kleuren zitten nu anders (ik had hem naar een gast gebracht om hem schoon te laten maken)
maar kan ik de bedrading gewoon goed doen en doet dan weer alles normaal of moet ik alles gaan vernieuwen ofzo
|
ma mei 05, 2008 11:50 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
moeilijk te zeggen hoe moeten wij in godsnaam weten over welk kastje het gaat en wat jij allemaal bedoelt? En welke brommer heb je eigenlijk?
|
di mei 06, 2008 9:28 am |
Persoonlijk album
|
|
oswald
ApriliaForum Member
|
ik heb de probleem al gevonden
ik heb een nieuwe uitlaat onder gezet maar nu is er een bedrading tegen me uitlaat gekomen beetje gesmolten waar door waarschijnlijk te veel massa is gekomen al mijn lichten zijn stuk gegaan.
ik heb alles al vervangen maar niet alles doet het
moet ik bedrading vervangen?
ik heb een aprilia classic
|
di mei 06, 2008 3:57 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
nogmaals probeer eens wat specifieker te zijn:
- wat doet het niet meer?
- welk draadje is gesmolten ? van je remschakelaar?
|
di mei 06, 2008 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
oswald
ApriliaForum Member
|
- wat doet het niet meer?
al mijn lichten doen het niet behalven me voor knipperlichten
- welk draadje is gesmolten ? van je remschakelaar?
volgens mij de draadje voor me elektriche start die het nu wel doet sins ik die draad van me uitlaat afhaalde
|
di mei 06, 2008 10:47 pm |
|
|
cebess
Administrator
|
hmm vreemd, daar kan je verlichting eigenlijk niet van kapot gaan.
Zit er ergens een massadraad op je blok of frame, controleer die eens.
Maar als jij zegt dat je elektrische start werkt dan zou dat eigenlijk in orde moeten zijn.
Je voorlicht, tellerverlichting, stadslicht en achterlicht doen het dus allemaal niet meer vanaf die tijd? Was die draad overigens een dikke rode draad die naar je startmotor loopt?
|
wo mei 07, 2008 8:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
oswald
ApriliaForum Member
|
het was een rode dikke draad die naar me startmoter liep die gesmolten was en toen tegen me uitlaat kwam
wat zijn de massa draden ik heb 3 draden die tegen me frame schroeft zitten in elke geval
ik ben nu bezig om alles er af te halen om goed naar mijn bedrading te kijken
|
za mei 10, 2008 2:37 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|