Auteur |
Bericht |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja en als je dat nu beheerst ook met die andere kappen doet, maar niet dat ut gaat druipen. Gewoon afstand blijven houden.
|
do aug 18, 2005 9:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
bling bling kan je wel goed krijgen met een spuitbusje tis dat ik nie weet waar je fotos kan uploaden maar anders had ik wel een paar voorbeeldjes

_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
do aug 18, 2005 10:00 pm |
|
 |
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
nieuwe antwoord helemaal onder aan de pagina attachement toevoegen aprilia broeder 
_________________ af1, derbi GPR
|
do aug 18, 2005 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Redrose schreef: bling bling kan je wel goed krijgen met een spuitbusje tis dat ik nie weet waar je fotos kan uploaden maar anders had ik wel een paar voorbeeldjes 
Ik zei dat je het niet zo kan krijgen als een spuiter kan... Post dat dan maar eens een plaatje van.
En tuurlijk gaat het ook wel mooi glimmen met spuitbusjes, anders zouden ze die dingen niet verkopen. Maar het vereist wel het een en ander van diegene die ermee spuit.
|
do aug 18, 2005 11:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
ik had het 50 cent lak (dta ik me haren kon kammen in me kappen)cgekregen maar met een techniek die ik niet op grote kappen kan toepassen.
|
do aug 18, 2005 11:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
ach, zoals mn opa t altijd zei: 'gebruik altijd de juiste techniek ent t juiste gereedschap, dan lukt t altijd!' 
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
vr aug 19, 2005 12:42 am |
Persoonlijk album
|
 |
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Ja precies zolas etx-power het zegt!
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wat ik overal gelezen heb is dat je het wel kan schuren met 1200 en dan blanke lak erover. Dus eerst een hele dunne laag spuiten dat alles een beetje nat wordt, dan 10min. wachten, dikke laag, maar nog niet afwerken, nog 10 min wachten en dan afwerken, dus de lak laten vloeien en de spuitbus weghalen net voordat het begint te zakken, dit is gewoon een kwestie van oefenen.
Ik deed het met mijn scooterkappen een half uur na de gewone lak, dat wou ook prima alleen kreeg ik witte vlekken door de lak tijdens het spuiten, maar dat trok vanzelf weer weg. Dus als je het overnieuw doet op deze manier zou ik iets langer dan een half uur wachten.
Succes ermee!
|
vr aug 19, 2005 1:04 am |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
zo strak als met een compresser lukt niet met een spuitbus.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr aug 19, 2005 9:44 am |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
En ook al heb je een compressor, dat wil nog niet zeggen dat het gegarandeerd strak wordt. Je moet de juiste nevel instellen etc. Er wordt zo vaak makkelijk over gepraat maar zo makkelijk ist nie
|
vr aug 19, 2005 5:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Bram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 11:51 am Berichten: 133 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Wijchen
|
Citaat: En ook al heb je een compressor, dat wil nog niet zeggen dat het gegarandeerd strak wordt. Je moet de juiste nevel instellen etc. Er wordt zo vaak makkelijk over gepraat maar zo makkelijk ist nie
zo is dat. en die sinaasappelhuid komt denk ik door een te dikke laag verf in een keer. en ik heb mijn brommer ook gespoten nadat die geschuurd was met 500. als je alles goed schuurt met 500 zie je de schuurkrassen echt niet meer en krijg je het ook met de spuitbus wel mooi strak. probeer in lagen te spuiten en de blanke lak ook. dan is er kans op een mooie glans.
|
za aug 20, 2005 12:54 pm |
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
dit is een tank waar een stel deuken in zaten heb k gerepareeerd met filler en toen primer van motip 2 laagen zodat alles goed bedekt was
op geschuurd met superfine schuurdoekje
3lagen zwart van motip
toen 2/3 lagen blanke lak van motip
|
za aug 20, 2005 6:35 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Redrose schreef:  dit is een tank waar een stel deuken in zaten heb k gerepareeerd met filler en toen primer van motip 2 laagen zodat alles goed bedekt was op geschuurd met superfine schuurdoekje 3lagen zwart van motip toen 2/3 lagen blanke lak van motip
Ja keerl, das een metalen tank zeker, geen plastic.
|
za aug 20, 2005 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
dat maakt niks uit opzich
|
za aug 20, 2005 9:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Redrose
ApriliaForum Member
|
ja kerel
jaloers? 
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
za aug 20, 2005 10:29 pm |
|
 |
Charley
ApriliaForum Member
|
heej Rooie Roos das mooi gelukt. Ik heb ook gehoord dat je de verf moet voorverwarmen in een bak met warm/heet water de verf word dat vloeibaarder en chemische elementen mengen beter waardoor je na het spuiten een glad opervlak krijgt.
En gasten roepen dat je het niet zo strak krijgt al met de compressor hebben we niks aan de meeste mensen moeten het toch met spuitbussen doen. Ik ga dus nog het een en het ander proberen. Als ik klaar ben schrijf ik er een UITGEBREID tutorial over spuiten want op alle sites doen ze er zo luchtig over die rotklus.
k ga slapen (proest) rijden  om 3.20-
|
zo aug 21, 2005 3:20 am |
Persoonlijk album
|
 |
|