Apriliaforum @ viva italia 12 mei,update bginpost defenitief
Apriliaforum @ viva italia 12 mei,update bginpost defenitief
Auteur |
Bericht |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Maar goed, dat heb ik toch maar weer even goed geregeld he ..
Hij had het er over dat we met de demo mee mochten rijden, en miss ook op het circuit met de auto's. Maar de demo, dat is toch dat iedereen een soort van 'parade rondje' doet ofzo?
En dat over die ervaring en alles lulde ik maar hoor ! Ik heb alleen ervaring in het karten, meer ook niet .. En ik heb een motorjas, maar als we het circuit op mogen roggel ik wel de motorbroek en laarzen van m'n buurman
Is geen vereiste uiteraard..
Maar lijkt het jullie wel vet?
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
ma apr 07, 2008 2:37 pm |
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
ik denk eigenlijk dat het wel een vereiste is om beschermende kleding te dragen op het circuit
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
ma apr 07, 2008 2:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
die dus niemand heeft
ma apr 07, 2008 4:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
ik wel (noujah als ik m'n broer lief aankijk )
ma apr 07, 2008 4:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Ik ook wel hoor... Je kent toch wel iemand die motor rijdt anders?
En wie zegt er dat het uberhaupt moet, het is wel verstandig daar niet van
|
ma apr 07, 2008 5:02 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
me oom ja maar die rijd waarschijnlijk zelf dan ergens weet ik het waar, hij rijd bijna altijd op circuits. en is der waarschijnlijk niet 12 mei
ma apr 07, 2008 5:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Ach, moet sowieso nog bevestiging krijgen! En we hebben nog even
|
ma apr 07, 2008 5:23 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ik zag wel laatst leuk motorpakje hier bij de motorkleding winkel, zo'n overal wat heel goed bij me brommer past
was alleen 1300 euro
ma apr 07, 2008 5:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
tuony
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 9:52 am Berichten: 163 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: dronten
|
ik heb wel een lerenpak, en een textiel rev'it jas.
maar ik ga dus echt niet met me leren pak daar een hele dag rondlopen, tenminste niet als brommer rijder:P
maar ik haal echt geen 110 echte km's (op me teller op top wel btw).
ik vind dat ze ons dan gewoon ff apart moeten laten gaan, aangezien dat het als club gebeurt (vorig jaar) ging club voor club (correct me if im wrong)
@ utrecht terror
ga harder dan ontgrenste tzr
heb wel std uitlaat en cil, maar alu zeskant (schijnbaar snelle van derbi toen de tijd)
en die vriend van mij boekt net zo hard +-
@ mtichell classic beter ga je de gewoon over de brug-->vogelweg-->lelystad-->dronten (rijden we gezamelijk verder)-->kampen-->zwolle-->rouveen-->staphorst.
--------------------------------------------------
Ik kom btw met 3 man, maar die ene rijdt hispania rx50, dus hij weet dat ie niet mee kan paddock op.
ma apr 07, 2008 6:21 pm |
|
|
tuony
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 9:52 am Berichten: 163 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: dronten
|
tuony schreef: ik heb wel een lerenpak, en een textiel rev'it jas. maar ik ga dus echt niet met me leren pak daar een hele dag rondlopen, tenminste niet als brommer rijder:P maar ik haal echt geen 110 echte km's (op me teller op top wel btw). ik vind dat ze ons dan gewoon ff apart moeten laten gaan, aangezien dat het als club gebeurt (vorig jaar) ging club voor club (correct me if im wrong) @ utrecht terror ga harder dan ontgrenste tzr heb wel std uitlaat en cil, maar alu zeskant (schijnbaar snelle van derbi toen de tijd) en die vriend van mij boekt net zo hard +- @ mtichell classic beter ga je de gewoon over de brug-->vogelweg-->lelystad-->dronten (rijden we gezamelijk verder)-->kampen-->zwolle-->rouveen-->staphorst. -------------------------------------------------- Ik kom btw met 3 man, maar die ene rijdt hispania rx50, dus hij weet dat ie niet mee kan paddock op.
ma apr 07, 2008 6:24 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
oke, even voor de duidelijkheid, ik werner en falco spreken nergens van te voren af met de rest ivm auto's en papa's dus we kunnen bij de parkeerplaats wachten maar niet zoals ik eerder zei bij dat bruggetje.
ma apr 07, 2008 6:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
tuony
ApriliaForum Member
|
ach, vanaf daar wordt je toch pas bekeken..
ma apr 07, 2008 6:58 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
preciess het is ook vet om daar gewoon met z'n allen weg te rijden en natuurlijk om daar uberhaupt in zo'n paddock stand te staan
dus mooie herinneringen genoeg
ook een belangrijke vraag :: WIE NEEMT ER EEN DIGITALE CAMERA MEE
er moeten natuurlijk ook wel goede kwaliteit fotows zijn
ma apr 07, 2008 7:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
tuony
ApriliaForum Member
|
Mijn casio gaat zeker mee!! 7.2mp is goed genoeg!
waar ik nog een beetje mee zit, wil me brom eigelijk wel op me paddock zetten op de paddock maar hijs wat groot voor me tas!
zijn er meer die er een meenemen of niet?
ma apr 07, 2008 9:44 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
ik kan er geen vinden voor mijn mono
heb er ook geen staan sry
ma apr 07, 2008 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
|