HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 12:30 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
 SBO sprints (SBO zoetermeer gaat door!!) 
Auteur Bericht
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht SBO sprints (SBO zoetermeer gaat door!!)
Ik heb denk goed nieuws voor de sprinters onder ons. Ik heb een tijdje terug contact gehad met de SBO organisatie, nou kreeg ik gisteren dit mailtje.

Citaat:
Beste Ruud,

We hebben even de kalender bekeken, maar eigenlijk besloten dat jullie zelfeven moeten beslissen welke wedstrijd het meeste geschikt is voor jullie(locatie/plaats). Dus de keuze is aan jullie... Wel graag minimaal twee weken vooraf een volledig lijst van jullie groep die graag een daglicentie wil hebben (dus een definitieve lijst en niet waar een aantal mensen weer van gaan afhaken net voor de dag zelf, aangezien wij verzekeringen hiervoor moeten regelen). Verder geen probleem :)

Greetz,Inne

www.StichtingSBO.nl

Dus we kunnen het normale sprintseizoen een beetje uit gaan bereiden :D . Ik heb al met wat mensen hierover gesproken en de meest zijn wel voor de volgende wedstrijden: Zoetermeer, Nijmegen en eindhoven.

Dit betekend daarin tegen wel dat wij waarschijnlijk ook een de SBO reglementen moeten voldoen. Dit houd dus in dat zowel machine aan meer eisen moet voldoen dan bij jub.,dam. en gen. Maar ook kleding voor rijder is anders!

Dus wie heeft er zin??
:{-):

Edit: even een lijstje met mensen die wel interesse hebben.

Rijders:

- Rudolf (Ruud) zeker
- Dr.2takt (Jelmer) vrij zeker?
- MasterSword (Lucas) Verplicht :P
- AM6 POWER (gerard) NIET ZEKER
- rs joost (joossttt!!) Verplicht :P
- af1specail (ben) misschien
- Patrick V (Patrick???) ????????
- Mikey (mike) misschien?????
- Shadowrider (????)???????
- Onbekend persoon (meer volgt later :D: )

Laatst bijgewerkt door rudolf op ma jun 16, 2008 3:23 pm, in totaal 4 keer bewerkt.

zo apr 06, 2008 12:00 pm
Profiel WWW
Dr.2Takt
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
mooi'' il be there :^^: mid nederland oid?

heeft sbo regelement veel strengere eisen dan?
zal ut'' is opzoeken

zo apr 06, 2008 12:02 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Ja je zit met borging van een hoop onderdelen. Maar dat is allemaal in een avondje wel te doen.
Een persoonlijke bescherming is veel strenger. Je moet iets van schouder en rugbescherming hebben dacht ik.

zo apr 06, 2008 12:11 pm
Profiel WWW
RS_70_power
ApriliaForum Member

Bericht 
SBO is gaos , vindt ik persoonlijk , de competitie is ook niet leuk, alle klasses rijden door elkaar heen :S

zo apr 06, 2008 12:29 pm
Profiel YIM WWW
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
valt wel mee, er is gewoon de hele dag kwalificatie, je kan net zo vaak rijden als je wil. Wat je dus op een jub/dam/genemuiden niet hebt. Ik ga nog ff kijken voor een motorpak en anders een ander soort schouder/elleboog bescherming :^^:

zo apr 06, 2008 12:37 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
RS_70_power schreef:
SBO is gaos , vindt ik persoonlijk , de competitie is ook niet leuk, alle klasses rijden door elkaar heen :S

Dat valt opzich best mee Hessel. Toen we in eindhoven waren heeft volgens mij geen één van ons tegen een scooter gereden. Je moet het gewoon een beetje goed uitmikken.
Het grote voordeel is dat je met de SBO gewoon 3, 4, 5x zo veel kan rijden als op een gewone sprint. De prijs ligt ook iets hoger maar dat is het dubbel en dwars waard naar mij idee.

zo apr 06, 2008 4:13 pm
Profiel WWW
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Bericht 
rudolf schreef:
RS_70_power schreef:

Dat valt opzich best mee Hessel. Toen we in eindhoven waren heeft volgens mij geen één van ons tegen een scooter gereden. Je moet het gewoon een beetje goed uitmikken.
Het grote voordeel is dat je met de SBO gewoon 3, 4, 5x zo veel kan rijden als op een gewone sprint. De prijs ligt ook iets hoger maar dat is het dubbel en dwars waard naar mij idee.

De SBO in Eindhoven was inderdaad leuk om mee te rijden. Vooral voor mensen die vaak na de eerste omlopen bij de Friese sprints eruit liggen hebben op deze manier van kwalificatie meer rij plezier. Zelf ben ik er niet zo enthousiast over, want ik test thuis genoeg, dus zit niet verlegen om mij de hele dag te kwalificeren. Plus ik mis op deze manier het wedstrijd gevoel een beetje. Maar als er genoeg animo is dan ben ik ook van de partij :D . Want vind het wel leuk dat er naast de Friese sprints nog een paar mee te rijden. Ben wel benieuwd of er nu ook sprinters worden gebouwd specifiek voor dit reglement, want jammer genoeg zit het nu net tussen de 70cc en prostock in.

viewtopic.php?f=14&t=5237

zo apr 06, 2008 5:30 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik vond persoonlijk de SBO sprint in Eindhoven zeker zo mooi / mooier dan Genemuiden.

Je hebt allereerste zelf de keuze in de hand om zelf te kiezen tegen wie je rijd, dus als je een keer 2 of 3 sprints tegen iemand wilt rijden kun je dat gewoon doen.
Verder moet ik zeggen dat zoveel rijden naar je zin, wel erg lekker is.

@ Gerard, ik denk dat je voor jezelf de halve dag als "vrije sprints" kunt zien, aangezien het wedstrijd deel toch pas begint bij de finales. Tot die tijd kun je voor de gein nog eens rijden. Ene patrick is btw geloof ik specifiek bezig voor het SBO regelement, met zn derbi hebo manston opgeboord naar 50mm :^^:

Als ik zelf nog een sprinter zou hebben zou ik gelijk mee doen, dit is gewoon een leuke mogelijkheid om veel te rijden mensen :^^:

zo apr 06, 2008 5:37 pm
Profiel
ruud
ApriliaForum Member

Bericht 
ooi, welke klasse val je eigenlijk met eeen rs oid? Is er een schakelklasse voor? Ik kom misschien ook wel dan met me hok, laat me collega wel rijden dan :)

zo apr 06, 2008 9:16 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
jep, schakel klasse

zo apr 06, 2008 9:48 pm
Profiel
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
van mij weet je het al , maar dan moet ik dus wel kunnen overnachten bij peter hobo ofzo , die woont er mooi inde buurt :D:

zo apr 06, 2008 9:54 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
rs joost schreef:
van mij weet je het al , maar dan moet ik dus wel kunnen overnachten bij peter hobo ofzo , die woont er mooi inde buurt :D:

Oh gezellig dan kun je lepeltje lepeltje liggen met Peter :D:

Edit: ook nog even wat nuttige informatie. Automaten zijn ook welkom. En om te voorkomen dat er toch mensen af gaan haken, gaat het waarschijnlijk zo geregeld worden dat je vooruit betaald. Hoe dat gaat verlopen volgt later nog. Maar dit heeft te maken met de verzekeringen die de SBO moet afsluiten zodat wij verzekerd rond kunnen rijden. Het zou een beetje lullig zijn dat ik opgeef dat er 20 mensen komen en we staan daar met zijn 6sen :P .

Laatst bijgewerkt door rudolf op ma apr 07, 2008 5:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma apr 07, 2008 5:13 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
nee bedankt :}): maar dat is een reden zo dat peter ook mee gaat :^^:

ma apr 07, 2008 5:25 pm
Profiel
Patrick V
ApriliaForum Member

Bericht 
ik heb idd een cilinder liggen die specifiek voor sbo is haha :D: moet er alleen nog wat voor bouwen... Als dat een beetje opschiet wat ik denk van wel dan wil ik best wel zoetermeer rijden...? maar dan val ik niet meer onder de schakel klasse alleen onder de scooter extreem.. foto's volgen nog een keertje

di apr 15, 2008 11:34 am
Profiel
af1special
ApriliaForum Member

Bericht 
zoetermeer kom ik zowiezo wel weer kijken pat, misschien zelf wel rijden

di apr 15, 2008 11:45 am
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende