4 mei T'Gooi meeting, zie eerste post!
4 mei T'Gooi meeting, zie eerste post!
Auteur |
Bericht |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
dat hou je toch niet tegen
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
vr apr 04, 2008 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 20, 2008 6:00 pm Berichten: 182 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: laren
|
MitchRS schreef: Mogen er nou scooters komen of niet? als ze ons bij kunnen houden is het toch prima...?
lijkt mij leuker met alleen schakels
_________________ Rieju RS2 Matrix
|
vr apr 04, 2008 10:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
nick_w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 02, 2007 3:57 pm Berichten: 71 Woonplaats: almere
|
MatthijsTroeder schreef: MitchRS schreef: Mogen er nou scooters komen of niet? als ze ons bij kunnen houden is het toch prima...? lijkt mij leuker met alleen schakels
jep vind ik ook zo 
|
vr apr 04, 2008 10:50 pm |
|
 |
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 20, 2008 6:00 pm Berichten: 182 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: laren
|
laten we het gewoon schakelonly houde 
|
vr apr 04, 2008 10:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Dark_Falcon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 15, 2006 4:05 pm Berichten: 321 Woonplaats: Hilversum
|
nick_w schreef: MatthijsTroeder schreef: MitchRS schreef: Mogen er nou scooters komen of niet? als ze ons bij kunnen houden is het toch prima...? lijkt mij leuker met alleen schakels jep vind ik ook zo 
Leuker als er alleen schakels zijn, maarruh houden jullie ook rekening met standaard brommers of kan ik maar beter thuis blijven? 
_________________ Aprilia RS50 '93 - Aprilia RS50 2007 - Yamaha TZR2007 - Aprilia RS125 Harada 1999 - Yamaha FZR 400 RR '88 - Aprilia RSV Mille 2002 Nu: BMW R1100S 1998
|
za apr 05, 2008 1:13 am |
|
 |
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Huizen
|
mijne rijd 70 ongeveer, vind het voorlopig wel ff prima..
_________________ RS My07!!!
|
za apr 05, 2008 1:20 am |
|
 |
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
sommige rijden over egt lange rechte wege wel ff volgas, maar dan wachten we aan het eind wel, miss gaan er maar 5/6 tegen de 100 en de rest rond 70, maar we gaan bijna alleen volgas naar loosdrecht
|
za apr 05, 2008 10:21 am |
Persoonlijk album
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Dark_Falcon schreef: nick_w schreef: MatthijsTroeder schreef: MitchRS schreef: Mogen er nou scooters komen of niet? als ze ons bij kunnen houden is het toch prima...? lijkt mij leuker met alleen schakels jep vind ik ook zo  Leuker als er alleen schakels zijn, maarruh houden jullie ook rekening met standaard brommers of kan ik maar beter thuis blijven? 
nee. kom maar gewoon. ik houd je wel gezelschap
tevens is het niet erg handig als iedereen op eigen houtje weg gaat boeken. creer je gevaarlijke situaties enzo 
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za apr 05, 2008 10:35 am |
|
 |
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
dan blijven we wel gewoon met ze allebij elkaar;)
|
za apr 05, 2008 12:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
we passen ons gewoon aan op de snelheid van de langzaamste. zo hoort het ook
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za apr 05, 2008 1:15 pm |
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Is goed, ik hou rob toch wel bij 
_________________ bier is lekker
|
za apr 05, 2008 2:51 pm |
|
 |
MatthijsTroeder
ApriliaForum Member
|
vlugge-japie schreef: Is goed, ik hou rob toch wel bij 
er zijn wel meer die hem bij houden maar dat gaan we dus niet doen, we rijden gewoon in een groep
|
za apr 05, 2008 4:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Mitchell-K
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 23, 2008 4:38 pm Berichten: 257 Woonplaats: Eemnes
|
vlugge-japie schreef: Is goed, ik hou rob toch wel bij 
Ga jij nou maar eerst je ketting fixen dan praten we verder 
_________________ Hey gozer, zo'n powerband, wat kost dat nou?
Aprilia RS50 BJ '02 - 88 Echte km's met 6,5 tot 7,5 pk's op achterwiel!
|
za apr 05, 2008 6:38 pm |
|
 |
Vetpot
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm Berichten: 226 Woonplaats: Huizen (NH)
|
Citaat: chill, hoelaat heb je hem morge?
volgens mij zag ik jou namelijk wel is door de oostermeent rijden in huizen met je oude mb. als je hem hebt en je hebt tijd moet je ff door de oostermeent crosser rond kwart voor 3 wil hem wel ff zien:P
jaja hijs ondertussen binnen, gaat maximaal 70 en ik heb t nu redelijk in de vingers. nou lees ik dit te laat dus ben niet langsgeweest, maar reed vandaag wel langs t surfstrandje waar ik n rs zag staan. heb nog gezwaaid en getoeterd naar iemand achter t raam in dat huisie daar, misschien iemand van t forum?
nog getoerd met vlugge-japie vandaag, komtie aanzetten met zn poeg hoor: geen benzine. wij 3 kilometer lopen voor n tankstation  was voorderest wel lache hoor
enne, ik denk niet dat je mij op mn MB heb gezien, want ik ben nooit de straat uitgeweest met die plof
hoe dan ook, heb er zin in en check even mn topic (zie link signature)
_________________ Mijn Kawa Ar50
|
za apr 05, 2008 11:15 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|

Vetpot schreef: Citaat: chill, hoelaat heb je hem morge?
volgens mij zag ik jou namelijk wel is door de oostermeent rijden in huizen met je oude mb. als je hem hebt en je hebt tijd moet je ff door de oostermeent crosser rond kwart voor 3 wil hem wel ff zien:P jaja hijs ondertussen binnen, gaat maximaal 70 en ik heb t nu redelijk in de vingers. nou lees ik dit te laat dus ben niet langsgeweest, maar reed vandaag wel langs t surfstrandje waar ik n rs zag staan. heb nog gezwaaid en getoeterd naar iemand achter t raam in dat huisie daar, misschien iemand van t forum? nog getoerd met vlugge-japie vandaag, komtie aanzetten met zn poeg hoor: geen benzine. wij 3 kilometer lopen voor n tankstation  was voorderest wel lache hoor enne, ik denk niet dat je mij op mn MB heb gezien, want ik ben nooit de straat uitgeweest met die plof hoe dan ook, heb er zin in en check even mn topic (zie link signature)
dat is zeker ie zwarte met rode velgen, die is van joost beetje een mafkees hij zit nie op t forum en zn brommeris standaard
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
zo apr 06, 2008 12:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|