GRT-tuned Kawasaki AR50 superspaaier
zo. omdat niemand mijn onzinnige levensverhaal leest gooi ik de boel maar om. nieuw verhaal, nieuwe plaatjes, zelfde topic.
dus, na gecrashed te zijn, en door de politie als "afgeschreven" te zijn bestempeld, staat ie er nu zo bij. monsterlijke deuk in de tank, half werkende en loszittende tellerset en een pro beun sf-kapje, maar t rijdt nog net zo goed. zit eraan te denken om daar n grote "13" op te plakken met van die witte letters ofzo...
plannen:
- kroonplaat vervangen (bij voorkeur door een recht exemplaar)
- bijtijds een netter tankje erop
- homoet eronder (is al binnen)
verder zou ik nog wel eens uiterlijk dat ding overhoop willen halen, nieuwe koppelingsplaten erin willen gooien en m motorisch n beetje bijwerken, maar gezien t chronische geldgebrek en t feit dat ik al zo goed als 18 ben lijkt t er niet op dat dat binnen afzienbare tijd gebeurt.
update:
lang niets meer gepost. brommer is vd winter binnen gezet met n kapotte koppelingskabel. en trekkracht was op mysterieuze wijze verdwenen, wat ik gisteren opnieuw meemaakte toen ik iemand achterop nam. misschien zijn die koppelingsveren toch slap geworden, daar zijn deze dingen berucht om. danmaar mt5 veertjes erin, dat schijnt te werken. achterveer is ook aan vervanging toe, en achterremsysteem heb ik pro beun verbouwd tot iets wat niet blokkeert als ik teveel doorveer. tis nu de enige kabelgeremde kawa in t land neem ik aan.
hij rijdt wel lekker door met t homoetje en nettere afstelling, haalt nu n km of 75 als de weg maar lang genoeg is, dit moet beter lukken als de 18mm (intussen 19mm)
Bijlage:
brommert1.JPG [ 147.41 KiB | 12929 keer bekeken ]
erop komt en t cilindertje door vlugge-japie onder handen is genomen. ook t blok moet bijtijds een beurt en de tandwielen + ketting worden vervangen. andere dingen die in mn hoofd rondspoken zijn t vervangen van de voorvork en nog veel meer, als er ooit geld voor komt. misschien zelfs n omgelaste hmr/2 als ik de opgeboorde 50cc erop heb zitten. wie weet...
uiterlijk ben ik de boel aan t opknappen, de kapotte onderdeeltjes die sinds de crash niet meer werken worden vervangen. die ga ik als t goed is eind deze maand ophalen bij n beunhaas in zuid-holland. als ik iemand kan vinden die n beetje handig is met de compressor krijgt ie misschien ook n nieuw kleurtje. maar dat zien we dan wel weer.
zoveel plannen, zo weinig tijd. heb al bijna mn rijbewijs, al ziet het er nog niet naar uit dat ik snel n auto zal hebben. zeker niet op de snelheid waarbij mijn centen in t zwarte gat genaamd brommer verdwijnen...