tsja over die snelheden:
jullie zouden eens een circuitdag moeten rijden, dan met voorkeur in de regen.
maakt niet uit of dat met een minibike of een scooter ofwatdan ook is...
moet je 's opletten hoe snel een foutje met een topkwaliteit band al gemaakt is.
en de's te harder je brommer kan (en je dan dus over het algemeen ook rijd ) de's te sneller dat foutje gemaakt is.
ik rijd nu zo'n 2 jaar minibike , waarvan straks een jaar op NK nivo,
en het eerste wat me in de regen gebeurde met de rs was dat het voorwiel hem wou peren...
nee, ik ben niet onderuit geschoven,
naar mijn idee omdat ik weet wat je in de regen kan verwachten en omdat ik wist dat de standaard banden bagger waren.
ik zeg nu trouwens niet dat je die prop er niet uit moet halen hoor...
maar ik zou je toch echt aanraden om vooral met regen het heel serieus te nemen en het zekere voor het onzekere te kiezen:
voor iedereen geld:
RIJD MET JE VERSTAND . NIET MET JE HAND (mooie uitspraak van een KNMV wedstrijdleider

)
maargoed erg gave brom, hopelijk blijf je er dit keer op zitten:^^:
ben benieuwd naar de buitenfoto's !!
