Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
dan is je ontsteking niet kapot maar je bobine denk ik die zijn 60 €ofzo een nieuwe ik heb er eventueel ook nog wel 1 te koop zitten alle kabeltjes wel goed vast in de bobine ??
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
ik had dat dus ook dat hij niet starte door aarde maar ik heb niet getest of hij vonkte dus ik denk dat het zeker een poging waard is gewoon 1 dikke draad van een massa ( naast ze zadel zit er als het goed is 1 met veel blauwe draadjes ) en dan op je frame houde en probere maar
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
de gele draad heeft niets met je ontsteking te maken dus vergeet die maar even.
Trek even de rood/witte draad uit je bobine en kijk of het dan nog steeds niet werkt. (rood wit is voor het uitschakelen via contact)
Geen succes? meet dan even de weerstanden van de onstekingsspoelen:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 56 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum