Auteur |
Bericht |
Ferran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:27 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Maarssen
|
Bijlagen:
PHTO0176.JPG [ 133.3 KiB | 3544 keer bekeken ]
PHTO0178.JPG [ 140.51 KiB | 3544 keer bekeken ]
vr jul 29, 2005 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
supeur , enne hoe schat je je kansen in, om te winne?
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
vr jul 29, 2005 10:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
winnen zal tie zeker niet, zoeizo niet met een slippende koppeling, probeer gewoon een leuke tijd neer te zetten en waar blijven die filmpjes
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
vr jul 29, 2005 10:26 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
lagel schreef: winnen zal tie zeker niet, zoeizo niet met een slippende koppeling, probeer gewoon een leuke tijd neer te zetten en waar blijven die filmpjes
Maar die slippende koppeling wordt toch nog opgelost? Als ik lees dat dijkman nog nieuwe veren voor um meeneemt enzo...
|
za jul 30, 2005 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ja nieuwe veren alleen zal hem niet redden. Of hij moet hele vel geluk hebben.
Met nieuwe verenb alleen op mijn 50cc slipte hij al naar een 25/30 minuten dus laat staan op een 70
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo jul 31, 2005 2:46 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Hoe moet je zoiets dan oplossen? nieuwe koppeling erin ofzo?
|
zo jul 31, 2005 4:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ja 5 plaats koppeling er in.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo jul 31, 2005 4:50 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Hey leuke rs man . Zag je op lelystad nog. Wilde eigenlijk zondag nog even langs komen maar door de regen niet meer gedaan. Maar ik heb je op zondag nog wel zien sprinten. Ik was er ook met om rs (oranje groen) misschien heb je hem wel zien staan.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
di aug 02, 2005 7:12 pm |
|
|
Ferran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:27 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Maarssen
|
rudolf schreef: Hey leuke rs man . Zag je op lelystad nog. Wilde eigenlijk zondag nog even langs komen maar door de regen niet meer gedaan. Maar ik heb je op zondag nog wel zien sprinten. Ik was er ook met om rs (oranje groen) misschien heb je hem wel zien staan.
jah ik heb je wel gezien maar alleen op t circuit wat ging dr trouwens mis bij t sprinten?
di aug 02, 2005 8:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
|
Ik was vrijdagavond pas klaar met het in elkaar zetten van mijn rs dus ik had hem nooit goed af kunnen stellen. Hij stond wel redelijk afgesteld op de hoofdsproeier maar op de stationair sproeier stond die veel te rijk. Dus toen ik voor de sprint stond te wachten liep die voor het eerst wat langer op de stationair sproeier en toen ik gas gaf verzoop ik hem. En zoals je kon zien was die ook niet meer aan te krijgen. Ik had hem zaterdagavond nog wel opnieuw afgesteld maar ik wilde zondag niet gaan rijden in de regen met slick achter.
|
di aug 02, 2005 10:27 pm |
|
|
RS Lars
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 14, 2005 4:33 pm Berichten: 19 Woonplaats: Enter, Overijssel
|
netjus netjus...
|
zo aug 28, 2005 3:56 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
|
Hey ik zag op de foto's van genemuiden dat jij ook meegereden hebt. Was er helaas zelf niet bij maar ik ben wel benieuwd naar jou tijd.
|
di sep 06, 2005 8:28 pm |
|
|
Ferran
ApriliaForum Member
|
klopt ik heb meegedaan in genemuiden
mn eerste tijd was 9.604 met slechte start was namelijk gewent in leystad dat de gele lampen omstebeurten gingen branden en toen groen maar hier gingen ze alle 3 tegelijk en daarna direct groen dus had wel wat sneller gekunt
maar had egt nie verwacht dat ik zown snelle tijd zouw neerzetten ivm niet zown super snelle uitlaat en niks getuned
tweede tijd was iets van 25sec hij verzoop namelijk halverwege
en derde tijd weet ik nog niet maar ging niet zo super voor mijn gevoel
ik ben nu alles weer aan t loshalen carters, cilinder enzow om te laten tunen, ga morgen ook ff electrische waterpomp halen, en nog een perfect uitlaatje zoeken
en hoop dan dat alles perfect is en nog snellere tijden kan neerzetten
hier nog wat fotows van mij @ genemuiden
di sep 06, 2005 9:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
|
Dat is zeker geen slechte tijd. Met een andere uitlaat zal er zeker nog meer uit te halen zijn. Ga je eigenlijk naar speelmansplaten? Ik ben er wel dus misschien zie ik daar wel.
Ps. Wie heeft er eigenlijk gewonnen in de schakelklassen?
|
wo sep 07, 2005 5:48 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
heye hoe deed die nieuwmodel rs het ??die knaap heeft een behoorlijke setup...
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo sep 07, 2005 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
|