Auteur |
Bericht |
thijs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 21, 2006 8:06 pm Berichten: 124 Woonplaats: langenboom
|
zitte gij nie in veghel op schol
|
zo feb 17, 2008 1:35 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Idd mooie brommer
(vindt alleen die voorkant zo: plof. )
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo feb 17, 2008 1:43 pm |
Persoonlijk album
|
MadebyMade-Lloyd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 16, 2008 6:03 pm Berichten: 30 Woonplaats: Gemert [NB]
|
thijs schreef: zitte gij nie in veghel op schol Nee zit niet in veghel op school. Doe bbl niv.2 helmond. aprilia kevin schreef: Idd mooie brommer icon_thumright (vindt alleen die voorkant zo: plof. )
Ja voorkant is aardig breed. Maar word veranderd ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) vd week beginnen. Word SF van gemaakt ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) heb ik iig ook geen last van kappeschade als ik val ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) scheeld weer geld en dit frame is dr gewoon voor gemaakt om zonder kuip te rijden.
_________________ Burn rubber...Not your soul.
|
zo feb 17, 2008 4:21 pm |
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ga je dit mooie ding veranderen? ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif)
zo feb 17, 2008 4:42 pm |
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Zolang je niet gaat zagen, hakken en beitelen op je kappen wens ik je succes. ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
zo feb 17, 2008 5:37 pm |
|
MadebyMade-Lloyd
ApriliaForum Member
|
@ Raphaël jep word wat veranderd.
@Felix nee ik ga niet zagen hakken of met een beitel werken aan deze brommer ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) ik wil deze kappen set zo laten.
|
zo feb 17, 2008 7:16 pm |
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
kvind dat echt sonde dat 54 ![mellow :||:](./images/smilies/mellow.gif)
zo feb 17, 2008 8:14 pm |
Persoonlijk album
|
MadebyMade-Lloyd
ApriliaForum Member
|
hoezo?? De man die met gilera de grand prix won had nummer 56 dusja.
Net geld overgemaakt voor nieuwe uitlaat.
Fasmem enkelzijdig ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
zo feb 17, 2008 9:56 pm |
|
MadebyMade-Lloyd
ApriliaForum Member
|
![Antwoord met een citaat Antwoord met een citaat](./styles/apriliaforum/imageset/nl/icon_post_quote.gif)
Vandaag ff begonnen aan het ombouwen van de Gp50.
Het gaat dus van Racer naar Street Fighter. Waarom?? nou simpel ik hou van Street Fighters en mocht ik een x vallen dan zijn niet al mn kappe naar de kl*te.
Helaas werkt de kabel boom niet zo heerlijk mee. Welke kabels kan ik weg laten etc?? Enigste wat er voor op komt is licht ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) meer niet. Ook worden er 2 zij panelen gemaakt zodat ik daar wat kabel toei kwijt kan word een soort van hoek profiel voor gebruikt van alu. Dit word ook gepolijst zodat het er toch mooi uit ziet.
Ook heb ik net maar ff de Fasmem enkel dr onder geschroeft. Helaas past het laatste ophang punt niet :( hiervoor moet ik ff een stip maken of iets anders verzinnnen. Heb natuurlijk ook een stukje door de straat gereden en ik moet zeggen dat ik het verschil wel duidelijk merk ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) Voorheen met std IEL pijpje was de "Power Band" (kuch kuch) van 5k tot 6/6,5k toeren en nu ligt ie stukje hoger. van de 7 tot de ?? k toeren. Heb nog niet echt toere ligge draaien bij de 11k overgeschakeld, dan begint rood namelijk ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) . Ik weet ook nog niet of ik de carb nu nog moet afstellen omdat ik dus nog niet weet wat hij op top doet enz. Dus morge alles ff vast maken qua bedrading zodat het niet id weg hangt en dan maar s een test rit maken. Binnekort nieuwe foto's.
Gr Lloyd
|
za maart 01, 2008 12:49 am |
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
zeer zeker goed afstellen voordat je er lang mee gaat rijden..
mooi ding verder, ik vind het jammer dat er een SF van word..
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za maart 01, 2008 5:04 am |
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ok, een SF is lelijk, had deze brommer dan voor iemand anders gelaten
maar anderzijds mss wel goed dat je zo kapschade voorkomt
koop dan even een 2dehands tankjes en achterkap en herspuit die, want anders ben je der alsnog niets mee
za maart 01, 2008 10:25 am |
Persoonlijk album
|
MadebyMade-Lloyd
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: ok, een SF is lelijk, had deze brommer dan voor iemand anders gelaten
koop dan even een 2dehands tankjes en achterkap en herspuit die, want anders ben je der alsnog niets mee
Ja ik ben ook aan het zoeken voor ander achter kappen set Want wil toch het een en het ander gaan verbouwen daar acter maar NIET met deze kappen. Daar vind ik ze te mooi voor. Wil de orginele kappen set houden, dat was wel een ding wat zeker was.
@floRiS50 Hoeveel maten sproeiers moet ik dan groter gaan. Volgens mij zit er een 14mm dellortho achter. Alles is nog standaard.
|
za maart 01, 2008 11:08 am |
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
thomasrs50 schreef: ok, een SF is lelijk, had deze brommer dan voor iemand anders gelaten
Ik ben het niet echt met je eens. Het is zonde om van een prachtige brommer zonder schade die er gewoon TOP uitziet, een SF te maken.. Had dan een schade GPR gekocht en daarvan een mooie SF gemaakt. Ik neem aan dat jij ook niet zonder zijkappen gaat rijden omdat je bang bent om schade te rijden, je rijdt buikschuiver en daar zitten gewoon risico's aan dat áls je valt, je in 1 klap heel veel schade kan hebben..
Ik had echt heel veel schade, toen heb ik er een SF van gemaakt omdat ik het gewoon niet kon betalen zo'n nieuwe kappenset..
|
zo maart 02, 2008 7:01 am |
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
die voorvork...
aldus stres, de millionair
kzie je straks =)
zo maart 02, 2008 12:56 pm |
Persoonlijk album
|
MadebyMade-Lloyd
ApriliaForum Member
|
![Antwoord met een citaat Antwoord met een citaat](./styles/apriliaforum/imageset/nl/icon_post_quote.gif)
StReS KiP schreef: thomasrs50 schreef: ok, een SF is lelijk, had deze brommer dan voor iemand anders gelaten
koop dan even een 2dehands tankjes en achterkap en herspuit die, want anders ben je der alsnog niets mee Ik ben het niet echt met je eens. Het is zonde om van een prachtige brommer zonder schade die er gewoon TOP uitziet, een SF te maken.. Had dan een schade GPR gekocht en daarvan een mooie SF gemaakt. Ik neem aan dat jij ook niet zonder zijkappen gaat rijden omdat je bang bent om schade te rijden, je rijdt buikschuiver en daar zitten gewoon risico's aan dat áls je valt, je in 1 klap heel veel schade kan hebben.. Ik had echt heel veel schade, toen heb ik er een SF van gemaakt omdat ik het gewoon niet kon betalen zo'n nieuwe kappenset..
Ik snap iedereen zn reactie wel maar ik vind street fighters helemaal geweldig. En aangezien ik zelf zou de schade ook niet kunnen betalen maargoed. Dat is mijn mening.
@ P!ino ?? zie je me straks ja??
|
zo maart 02, 2008 10:35 pm |
|
|