kawasaki moto gp replica van patrick
ongeveer 2 maanden geleden heb ik deze rs opgehaald, was eerst een spains 1 replica, de blanke lak had alleen de onderste laklaag aangetast en zag er niet meer uit. verder zat hij ook onder de bagger en zag er niet erg verzorgd uit, voorband was op, achterwiellager kapot en hij starte niet, maar ik was 15 en helemaal verliefd. eerst afspraak gemaakt dat ik hem op zou halen zonder kappen omdat die nog zwart werden gespoten. Beetje op kunnen oefenen met schakelen maar ik wilde toch graag de kappen erop zien. de week erna heb ik mijn kappen op kunnen halen maar ik kon ze er nog niet opzetten
moesten nog uitharden.. behoorlijk lelijk gespoten moet ik zeggen, ik denk dat iedereen het nog beter kan met gewoon een spuitbusje of een kwast maargoed, van afstand ziet het er best goed uit..
daana heeft ie alleen nog maar onze straat gezien want moest mn certificaat nog halen
duurde natuurlijk allemaal veel te lang maargoed eindelijk was het dan zover en in een keer ghaald met 2 foute
is het lekker vakantie dus ik denk certificaat ophalen en lekker kachele maar nee zou nog een week duren of ik moest 50 euro dokken dan zou het dr wel iets eerder zijn
nja na de vakantie kreeg ik mn certificaat dus pas en toen meteen maar met de brommer naar school gereden..
was zeker vet is namelijk niemand bij ons met un racer dus allemaal kijke
ben echt super blij met mn rs50 waren nog een paar dingetjes niet helemaal super zoals starten en voorband maar dat is nu allemaal opgelost en rijd echt fijn nu.. mag alleen wel wat sneller word gek van die auto's die altijd maar in je nek staan te hijgen bij het stoplicht
magoed moest eerst maar eens wenne he
hier un paar foto's zal vandaag nog wat betere maken, heb namelijk nu ook mn voorvork goud gespoten ziet dr best goed uit voor een spuitbusje van 3,70