Auteur |
Bericht |
Lizped
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 05, 2007 3:56 pm Berichten: 23 Woonplaats: Londerzeel (België)
|
mooi hoor
denk dat er intussen meer RS NM rondrijden met deze kleurstelling dan dat er originele MY07 modellen verkocht zijn
_________________ Life... is a cookie
|
wo sep 26, 2007 9:10 am |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ziet er super uit man!
Jammer dat ie nu zo vaak gemaakt is, ik vind het nu niet speciaal meer...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo sep 26, 2007 10:19 am |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja, beetje Midi RS achtige kleurstelling
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo sep 26, 2007 1:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
NeoGeniX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 12, 2006 12:49 am Berichten: 159 Woonplaats: Utrecht
|
Ik vind dat zo'n gezeur. fTis niet alsof midi er patent op heeft. Natuurlijk gaan mensen replica's maken van de 250cc racer. Want het is ook een mooie kleurencombo. Deze ziet er ook erg mooi en professioneel gedaan uit. Alleen jammer vind ik elke keer dat het fortuna lettertype niet klopt maarja das de schuld van motobikegraphics.
_________________ RS verkocht nu Honda XR600R Supermoto -
http://aprilianews.blogspot.com
|
wo sep 26, 2007 3:33 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
wat klopt er niet aan dan?
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo sep 26, 2007 3:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
Bedankt voor alle leuke reacties ach ja dat fortuna lettertype klopt mss niet helemaal maar ja boeie
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
wo sep 26, 2007 5:56 pm |
|
|
Sampers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 5:38 pm Berichten: 168 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Gooik
|
Persoonlijk vind ik dat dit ook een project is! t'is niet omdat er geen pagina's vol reacties staan dat dit minder is dan een ander project. kort, bondig en een duidelijk knap resultaat!
Zo een harada van 99 is niet echt mijn voorkeurs kleurenstelling, maar hoe die er nu uit ziet, denk ik alleen maar positieve dingen
Op welke foto heb jij je gebazeerd? of kan het zijn dat het mij wat doet denken aan de nieuwe RS? zoals die gele sticker op de tank.
verder vind ik spiegels op een motor (of brommer) heel normaal en vind ik ze er dan weer wel uitzien maar das goesting.
hopen dat je nu niet meer hard moet remmen als het nat is.
_________________ -cagiva mito evolution rossi replica import uit italie
-Tetsuya Harada replica RS50 2000
-Aaron Slight Castrol RC45 Superbike replica AF1
|
zo nov 25, 2007 12:53 am |
Persoonlijk album
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
Sampers schreef: Persoonlijk vind ik dat dit ook een project is! t'is niet omdat er geen pagina's vol reacties staan dat dit minder is dan een ander project. kort, bondig en een duidelijk knap resultaat! Zo een harada van 99 is niet echt mijn voorkeurs kleurenstelling, maar hoe die er nu uit ziet, denk ik alleen maar positieve dingen Op welke foto heb jij je gebazeerd? of kan het zijn dat het mij wat doet denken aan de nieuwe RS? zoals die gele sticker op de tank. verder vind ik spiegels op een motor (of brommer) heel normaal en vind ik ze er dan weer wel uitzien maar das goesting. hopen dat je nu niet meer hard moet remmen als het nat is.
Eey bedankr voor de leuke reactie En ik moet eerlijk toegeven dat ik die gele tankstickers heb afgekeken van Midi-RS
En ja die spiegels vind ik zelf niet super mooi en de racer van Lorenzo heeft deze ook niet vandaar dat ik ze er nu niet op zet. En met het remmen in de regen ben ik voortaan wel wat voorzichtiger.
_________________ mijn KTM RC125 replica project '78--->'72 Kreidler van Veen 50cc replica racer 15,4 pk met me rs op de testbank http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk Album van me rs
|
zo nov 25, 2007 2:12 pm |
|
|
stratobender
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 15, 2005 1:48 pm Berichten: 80 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Gooik
|
Hey collega Fortunist, ik vind jouw brom prachtig, hoor, en inderdaad spijtig dat hij niet bij projecten staat, ik kijk voornamelijk naar die topics.
Over één ding kunnen ze bij jou niet klagen en dat is de paint ! Echt super gedaan, zo'n professionele vader komt handig van pas hé .
Ik vind zonder spiegel ook mooier maar ik kijk constant in mijn spiegel als ik op een grote baan rij, bang van auto's
by the way, Lorenzo heeft ook geen velgstriping hé...
_________________ aprilia
-only-the-brave-
|
zo nov 25, 2007 6:24 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
|
stratobender schreef: Hey collega Fortunist, ik vind jouw brom prachtig, hoor, en inderdaad spijtig dat hij niet bij projecten staat, ik kijk voornamelijk naar die topics. Over één ding kunnen ze bij jou niet klagen en dat is de paint ! Echt super gedaan, zo'n professionele vader komt handig van pas hé . Ik vind zonder spiegel ook mooier maar ik kijk constant in mijn spiegel als ik op een grote baan rij, bang van auto's by the way, Lorenzo heeft ook geen velgstriping hé...
Eey bedankt voor de leuke reactie en jou rs is ook erg mooi en met de blanke lak erover wordt et nog beter En ja ik heb hem niet bij projecten gezet omdat ik eerst eigenlijk niet van plan was om van m'n brommer een project te maken En Lorenzo heeft inderdaad geen velgstriping maar dat vind ik zelf gewoon mooier
|
zo nov 25, 2007 9:46 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
|
ff update zie pagina 1
|
za jan 26, 2008 12:46 am |
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Dat pookje, is van een senda toch? Kom je dan niet in de knoop met je kuip en/of frame?
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
za jan 26, 2008 1:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
|
nope past echt precies super ding man
|
za jan 26, 2008 2:32 pm |
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Okee :) Was zelf ook al zoiets van plan, maar nooit van gekomen
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
za jan 26, 2008 6:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
|
Ben laatst nog op de testbank geweest en ff filmpje gemaakt met me mobiel: http://www.youtube.com/watch?v=dD-kfSTReCk 15,4 pk en een top van 125 km/h von ik niet tegen vallen Hier ook nog ff foto van et grafiekje dat ik al heb ingelijst natuurlijk
Bijlagen:
S6301736.JPG [ 284.62 KiB | 4118 keer bekeken ]
|
wo apr 09, 2008 7:09 pm |
|
|
|