|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Derbi senda xrace stopt....
Auteur |
Bericht |
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
 Derbi senda xrace stopt....
Hallo allemaal
Ik zit met een probleempie , zal ff vertellen hoe ik het meegemaakt heb...
Ik reed met een gangetje van 40 achter een rij autos aan , reed gewoon rustig , weg was ongeveer 500 meter lang , toen kwam er een bocht dus ik al gas los , en bocht door , toen gaf ik gas en toen maakte hij het geluid dat ie te weinig benzine kreeg ( het bekende bwoap ) Nja 2 meter later sloeg hij weer aan , dus ik denk gelukkig , maar gelijk weer bwoap en toen kapte die er helemaal mee en kwam tot stilstand... ik kicken en aanlopen maar nix meer doen he , njaa ik d8 eerst van misschien benzine op , dus ik ff naar benzine station gelopen , en getankt , maar ging maar 4 liter in dus viel mee , maar het rare , toen starte ik hem en sloeg ie aan , en bleef ook 5 sec aan.. maar daarna weer bwoap en uit . toen heb ik ff de bougi eruit gedraait , en die was helemaal zwart en drijfnat (komt dus waarschijnlijk door het kicken zonder dat ie aanslaat ) maja toen hield ik hem ff tegen de bout van me ophanging van me uitlaat aan , en hij vonkte egt heel erg weinig... nja kreeg hem niet aan de praat dus naar huis gelopen (hij startte nog steeds af en toe 5 seconden en viel dan uit..) maar eenmaal thuis doet hij helemaal nix meer , bougi vonkt ook niet meer , maar als ik hem doormeet met spanningszoeker , dan geeft ie wel aan dat er stroom door gaat , alleen vonken doet ie niet....
dus ja wat zou dit zijn
het gaat om een xrace van 2007....
ik zou graag veel reacties hebben want snap er nix van en heb hem morgen nodig voor school....
heb ook al 2 bougi's geprobeerd , toevallig d8 ik vorige week van ff nieuwe bougi erin is wel goed , dus ik die nieuwe erin , en die oude was opzich nog best..... maja nou geven ze allebei hetzelfde....
groeten...
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
zo jan 06, 2008 7:32 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
klinkt als ontsteking kapot..
zo jan 06, 2008 7:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Harmen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 12:05 pm Berichten: 81 Woonplaats: St. Jansklooster
|
misschien vast lopen? ff de cilinder kop erafhale
_________________ Aprilia RS50 Gray-Dust / GP1.
|
ma jan 07, 2008 7:12 pm |
|
 |
brombrom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 10, 2007 5:46 pm Berichten: 278 Woonplaats: Nijverdal
|
vervang je bougie dop en kabel, klinkt alsof er een klein scheurtje inzit en vocht bijkomt 
_________________ *Mh ryz sm *Derbi senda met Cr80 blok *Kawasaki KX250 2stroke powerrr Honda Crf250
|
ma jan 07, 2008 8:00 pm |
|
 |
Blijhoofd
ApriliaForum Member
|
twas 100% geen vastloper , en heb idd ff asndere kabel en dop geprobeerd , maar nog nix , toen daar dealer gebracht want zit immers garantie op , en die zegt dat idd de ontsteking overleden is....
|
di jan 08, 2008 4:56 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
De Pater schreef: misschien vast lopen? ff de cilinder kop erafhale
direct aan vastloper denken is toch wel erg ver gezocht lijkt mij  hij geeft al aan iets met bwoap geluid en dan moet die vastloper hebben gehad ? 
|
di jan 08, 2008 5:04 pm |
|
 |
green fighter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 11, 2007 9:53 am Berichten: 80 Woonplaats: achterveld
|
cdi naar de eeuwige jachtvelden
_________________ (\__/)
(='.'=) cpi power
('')_('')
met een cpi in de schuur,
heb ik een goed humeur.
|
wo jan 09, 2008 7:57 pm |
|
 |
Blijhoofd
ApriliaForum Member
|
had hem dus weggebracht , ontsteking was overleden , maar garantie dus kostte mij gelukkig niks :)
iig bedankt voor de hulp :p
|
wo jan 09, 2008 8:06 pm |
|
 |
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
is ie nou gemaakt?
...of morgen pas?