denk dat dit nogal logisch is, en zelf niet alleen op dit forum maar wereldwijd als jij een replica zou maken, wat zou je dan doen? een replica maken die je zelf niet de mooiste vind maar nog niet door andere is gemaakt?
ik heb mn xerox gemaakt omdat die er nog niet was ik wil origineel zijn
Geregistreerd: ma nov 26, 2007 10:45 pm Berichten: 12 Woonplaats: beekbergen
hallo wat een gesjank en gedram, ik heb nog niet zo'n repsol gezien met zwart alleen nog met dat blauwe ,kan iemand me mischien een link sturen als er 1 met het zwarte is, ik vind dit mooi andere replica's minder dus het scheelt met niet zoveel als er meer van zijn maar ik vond hem erg origineel
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
even een vraagje hoe spuit je je kappen zo mooi met die randen met verschilende kleuren naast elkaar? hoe plak je het af? welke plakband gebruik jij? en wanneer haal je de plakband eraf? na 10 minuten, meteen of als het droog is?
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum