|
Opvoeren, Wat heb je allemaal nodig?
Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
beemsterkaas schreef: is een gilardoni 2 dan snel?
sneller dan de eerste
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo jun 12, 2005 10:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: En wat ik ook zo rot vin dat het zoveel geld wir gaat kosten
kost volgens mij 45 euro per brommer, maal zoveel brommer en/of scooterrijders, tel uit de winst voor de regering, en maar bezuinigen...
lijkt me trouwens wel grappig om over een tijdje die scooters te zien die met zo'n grote plaat op hun carterkap rijden 
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma jun 13, 2005 7:27 am |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: Citaat: En wat ik ook zo rot vin dat het zoveel geld wir gaat kosten
kost volgens mij 45 euro per brommer, maal zoveel brommer en/of scooterrijders, tel uit de winst voor de regering, en maar bezuinigen...  lijkt me trouwens wel grappig om over een tijdje die scooters te zien die met zo'n grote plaat op hun carterkap rijden 
of malloten die het vertikken 
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
di jun 14, 2005 9:03 pm |
|
 |
deserteagle
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 26, 2005 9:28 pm Berichten: 63 Woonplaats: Zevenhoven
|
|
ma aug 01, 2005 7:45 pm |
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
locowine schreef: ja, heb ik ook gelezen, maar ik heb zo mun twijfels, ze pakken bij zo'n keuring natuurlijk alles aan om hem af te keuren, zodat je het bij hun 'in orde'laat brengen...ben ik bang voor in ieders geval...
tis toch zoiezo geen keuring maar een schouwing? En je kunt het bij allerlei brommerzaken laten doen, dus gewoon een die jij kent en die jou kent 
|
ma aug 01, 2005 8:06 pm |
|
 |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Eamonn schreef: locowine schreef: ja, heb ik ook gelezen, maar ik heb zo mun twijfels, ze pakken bij zo'n keuring natuurlijk alles aan om hem af te keuren, zodat je het bij hun 'in orde'laat brengen...ben ik bang voor in ieders geval... tis toch zoiezo geen keuring maar een schouwing? En je kunt het bij allerlei brommerzaken laten doen, dus gewoon een die jij kent en die jou kent 
het gaat om papieren, zodat er geen gestolen bromfietsen meer rondrijden, net als met caravans paar jaar geleden. Percies het zelfde als wat nu gaat gebeuren
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
ma aug 01, 2005 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
goed, maar wij gaan wel een beetje offtopic ben ik bang
|
ma aug 01, 2005 11:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|