Auteur |
Bericht |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
derbi gpr
ik heb ff een vraagje niet voor mezelf maar voor iemand anders
wat voor blok zit er op? am6? of eigen derbi blok? en wat voor cil?
thnx
|
vr jun 03, 2005 8:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Re: derbi gpr
beemsterkaas schreef: ik heb ff een vraagje niet voor mezelf maar voor iemand anders wat voor blok zit er op? am6? of eigen derbi blok? en wat voor cil? thnx
het heet een DERBI gpr
zegt genoeg
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
vr jun 03, 2005 9:37 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
jep kotslelijk ding zowel nieuw als oud
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
vr jun 03, 2005 10:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
kotslelijk kan wel, maar die van mn klasgenoot loopt wel bloedhard!!
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
za jun 04, 2005 2:55 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ach ja...het grote nadeel van de nieuwe gpr: zeeeer weinig onderdelen voor te krijgen, schandalig dure onderdelen..op opvoeren.nl hebben ze er nog nieteens een andere cilinder voor ofzo
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
za jun 04, 2005 9:26 am |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
etx-power schreef: kotslelijk kan wel, maar die van mn klasgenoot loopt wel bloedhard!! Wat is bloedjehard? locowine schreef: ach ja...het grote nadeel van de nieuwe gpr: zeeeer weinig onderdelen voor te krijgen, schandalig dure onderdelen..op opvoeren.nl hebben ze er nog nieteens een andere cilinder voor ofzo
is BS
Er zijn veel onderdelen maar die zien jullie weer allemaal niet (netals mijn am6 preview lijst) zijn veelal onderdelen die jullie niet kennen
Er zijn erg leuke dingen te krijgen voor DERBI o.a een barkit en zijn een leuke uitlaatjes te krijgen zoals een PR binnenlangs enzo
maargoed deze dingen staan sipmpelweg niet op de sites als www.opvoeren.nl en scootparts.nl enzo
je moet verder kijken dan je neus lang is
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
za jun 04, 2005 11:12 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
rs-power schreef: etx-power schreef: kotslelijk kan wel, maar die van mn klasgenoot loopt wel bloedhard!! Wat is bloedjehard? locowine schreef: ach ja...het grote nadeel van de nieuwe gpr: zeeeer weinig onderdelen voor te krijgen, schandalig dure onderdelen..op opvoeren.nl hebben ze er nog nieteens een andere cilinder voor ofzo is BS Er zijn veel onderdelen maar die zien jullie weer allemaal niet (netals mijn am6 preview lijst) zijn veelal onderdelen die jullie niet kennen Er zijn erg leuke dingen te krijgen voor DERBI o.a een barkit en zijn een leuke uitlaatjes te krijgen zoals een PR binnenlangs enzo maargoed deze dingen staan sipmpelweg niet op de sites als www.opvoeren.nl en scootparts.nl enzo je moet verder kijken dan je neus lang is
Klopt, er is zat te krijgen voor de Derbi's!!! En Derbi is bijna uniek met zijn eigen blok. De rest heeft allemaal AM6...
|
zo jun 19, 2005 2:48 am |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Ik heb gehoort dat derbi blokken beter zijn dan am6 jes...
Want de bak is scheinbaar 10x beter..
En bij mij in de klas zit er 1 met een derbi pr 2004.
Dat ding loopt standdard 78km/h en kan mee 1 tank 920km rijde...
Dan wor ik toch wel jaloers
Te minste op het gebruik dan he
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo jun 19, 2005 12:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
theredone51
ApriliaForum Member
|
Citaat: Dat ding loopt standdard 78km/h en kan mee 1 tank 920km rijde...
zit ook best een asociaal grote tank in :-)
|
zo jun 19, 2005 2:16 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Hoeveel liters? Ik rijd nu 1 op 30 namelijk en dat vink al best zuinig!
edit: er kunnen 13 liters in die derbi. En daar 920 kilometer mee rijden? Forget it!!
920/13= 70
dan rijd je dus 1 op 70
edit2: Die gast kan ongeveer 325 kilometer rijden met 13 liter (schat ik er van uitgaande 1:25) En de resterende 595 kilometer doet ie met de brommer aan ze hand, ja dan kan je idd 920 km rijde/lopen...
|
zo jun 19, 2005 4:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
hij heeft denk ik een 45 mm carb dan red je net de 92.0 km met 1 tank. dat bedoel tie denk
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo jun 19, 2005 5:18 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
nouw hij had hem net... en na 920km had hij nog nooit getankt dus...
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo jun 19, 2005 5:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
ja en had hij het tellertje terug gedraait naar 0 toen hij hem thuis ha staan en voor het eerst begon te rijden?
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo jun 19, 2005 5:54 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
en stond er niet toevallig al n aantal kilometers op de vaste teller?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
zo jun 19, 2005 5:55 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
zo ken ik wel 1200 km rijden met 1 tank en an is tie nog niet eens voor de helft leeg
Ik koop een brommer. teller staat op 1150 km en dna kom ik op school en kan ik zeggen tjek it ik rij al 1200 km met een tank en hij is nog nie voor de helft leeg
|
zo jun 19, 2005 6:19 pm |
|
|
|