Auteur |
Bericht |
Fabian RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 09, 2007 2:24 pm Berichten: 193 Woonplaats: Leimuiden (snackbar)
|
Het was wel super om zo door de nacht te rijden.
In de studio was het nog een soortement van saai
K ben ook nog naar zoetermeer geweest, 19:00 thuis.
k heb vandaag 260km gereden.
_________________ Hardcore to the bone Pro beuner 4 live, biatch!!!
0 Geschift
0 Totaal geschift ja, ik kan 't lanterfanten aan.
|
zo okt 14, 2007 7:47 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
jaa, was echt masterlijk (vroeg)
mooie dingen mee gemaakt weeer
wisten jullie:
Dat joden midden in de nacht best tjill kunnen zijn
Dat je warme kleding aan moet doen midden in de nacht
Dat je 3 hamburgers moet halen om een niet aangebakken te hebben
Dat plakjes ham, prima op de grond liggen.
Dat banaan tjoening vet snel is.
Dat ries zn hok onder handen moet nemen.
Dat ries en zn hok volgende keer zelf mengsmering mee nemen
Dat de mac in lelystad kut is.
Dat lelystad een kool circuit is.
Dat wie niet naar de mac gaat homo is
Dat de motogp studio te veel lampen heeft
Dat de motogp studio relaxte stoelen heeft die ik de volgende keer mee ga nemen
Dat je je wekker van je telefoon ALTIJD uit moet zetten als je in de motogp studio bent (vooral als je een brandweer ringtone hebt )
Dat wij een enorm leuke dag hebben gehad
dat was het wel voor herhaling vatbaar, alleen dan niet in de ochtend hahahaha
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo okt 14, 2007 8:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
Matthijn schreef: jaa, was echt masterlijk (vroeg) mooie dingen mee gemaakt weeer wisten jullie: Dat joden midden in de nacht best tjill kunnen zijn Dat je warme kleding aan moet doen midden in de nacht Dat je 3 hamburgers moet halen om een niet aangebakken te hebben Dat plakjes ham, prima op de grond liggen. Dat banaan tjoening vet snel is. Dat ries zn hok onder handen moet nemen. Dat ries en zn hok volgende keer zelf mengsmering mee nemen Dat de mac in lelystad kut is. Dat lelystad een kool circuit is. Dat wie niet naar de mac gaat homo is Dat de motogp studio te veel lampen heeft Dat de motogp studio relaxte stoelen heeft die ik de volgende keer mee ga nemen Dat je je wekker van je telefoon ALTIJD uit moet zetten als je in de motogp studio bent (vooral als je een brandweer ringtone hebt ) Dat wij een enorm leuke dag hebben gehad dat was het wel voor herhaling vatbaar, alleen dan niet in de ochtend hahahaha
en dan mij erbij betrekken terwijl ik er niks mee te maken heb''
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo okt 14, 2007 8:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
wat?
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo okt 14, 2007 8:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Matthijn schreef: jaa, was echt masterlijk (vroeg) mooie dingen mee gemaakt weeer wisten jullie: Dat joden midden in de nacht best tjill kunnen zijn Dat je warme kleding aan moet doen midden in de nacht Dat je 3 hamburgers moet halen om een niet aangebakken te hebben Dat plakjes ham, prima op de grond liggen. Dat banaan tjoening vet snel is. Dat ries zn hok onder handen moet nemen. Dat ries en zn hok volgende keer zelf mengsmering mee nemen Dat de mac in lelystad kut is. Dat lelystad een kool circuit is. Dat wie niet naar de mac gaat homo is Dat de motogp studio te veel lampen heeft Dat de motogp studio relaxte stoelen heeft die ik de volgende keer mee ga nemen Dat je je wekker van je telefoon ALTIJD uit moet zetten als je in de motogp studio bent (vooral als je een brandweer ringtone hebt ) Dat wij een enorm leuke dag hebben gehad dat was het wel voor herhaling vatbaar, alleen dan niet in de ochtend hahahaha
haha k zie al dat ik een goed besluit heb genomen als de mac in lelystad tog kut is.
en je vergeet dat de motogp studio een te goede airco heeft
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
zo okt 14, 2007 8:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Dr.2Takt schreef: en dan mij erbij betrekken terwijl ik er niks mee te maken heb''
hij voelt zich als homo zijnde aangesproken datie niet naar de mac ging
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo okt 14, 2007 8:11 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
ja, die airco was té goed ohja! en de koffie was ook erg goed
maja, de mac was lache, ik 3x naar die vrouw omdat steeds mn hamburger verbrand was en de patat wat net rubber..
petertzr schreef: Dr.2Takt schreef: en dan mij erbij betrekken terwijl ik er niks mee te maken heb'' hij voelt zich als homo zijnde aangesproken datie niet naar de mac ging
HAHAHAHAH
ohja, vanavond komen mij foto's + filmpjes
|
zo okt 14, 2007 8:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
toen ik thuis kwam lagen er mooi warme croisantjes en chocoladebroodje, dus k ben wel blij dat ik geen rubbere patat naar binnen heb gewerkt.
En de dijk viel ook wel mee, k had wind mee dus ging 105 ofzo, k heb zelfs nog auto's ingehaald die gingen maar 80 rijden
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
zo okt 14, 2007 8:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
ja, ik vond de afstand erg goed te doen.. opeens stonden we in hilversum
|
zo okt 14, 2007 8:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
petertzr schreef: Dr.2Takt schreef: en dan mij erbij betrekken terwijl ik er niks mee te maken heb'' hij voelt zich als homo zijnde aangesproken datie niet naar de mac ging
bedoelde eigenlijk meer riesj zen actie
maarja hier kan ik me ook iets bij voorstellen
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo okt 14, 2007 8:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
shut up jelmer, met je ochtendhumeur
ik wil een verslagje typen maar ik val hier zowat in slaap, ben al 48 uur wakker.
ff zoals jayjay zegt; een bakkie pleur hale
|
zo okt 14, 2007 8:25 pm |
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
jah ik ben ook weer toe aan een bakkie
die van vanochtend was wel lekker he! jammer dat we al zo snel moesten
_________________ Yamaha R1 2004....
|
zo okt 14, 2007 8:30 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
idd, ik kon er nog wel 1 gebruiken, na een tijdje viele we zowat in slaap!
oew enne Jay, me achterwiellager is nog goed!
|
zo okt 14, 2007 8:34 pm |
|
|
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
Matthijn schreef: vooral als je een brandweer ringtone hebt
Dus dat is wat ik hoorde! ik dacht: he!? we zitten ergens midden in een enorm groot gebouw waar we via een doolhof terecht zijn gekomen, maar de brandweer sirene kan je wel horen!? was het dus jouw telefoon...
En die airco was behoorlijk goed ja!
Vooral grappig toen jorrit een foto wou maken van fabian bij die 125 honda racer... werden ze weer teruggestuurd
Maar ik vond het wel leuk... wist niet dat jullie in lelystad naar de mac gingen... anders was ik nog wel ff meegereden.
BTW mooie toeter heb ik he
|
zo okt 14, 2007 8:37 pm |
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
Racekees schreef: idd, ik kon er nog wel 1 gebruiken, na een tijdje viele we zowat in slaap! oew enne Jay, me achterwiellager is nog goed!
dan zit er een slag in je achterwiel of in mijn hoofd, maar meende toch echt dat er iets niet pluis was
_________________ Yamaha R1 2004....
|
zo okt 14, 2007 8:39 pm |
|
|
|