Auteur |
Bericht |
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
echt heel mooi gedaan zo dat afscheid , echt respect.
Sterkte aan de na bestaanden, ..
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
za okt 06, 2007 1:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
jugo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 31, 2007 1:51 pm Berichten: 110 Woonplaats: Wognum NoordHolland
|
ik baal er nog steeds van dat ik er niet heb kunne bij zijn
me meisje heb een paar kleine filmpjes gemaakt er van (niet van goede kwalitijd maar als er geintreseerde zijn hoor ik het wel)
_________________ Mijn derbi senda;)
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=7692
100% anti scooters
|
za okt 06, 2007 2:10 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
nogmaals persoonlijk gedondoleerd.
Dat moet echt een heel erg mooi en indrukwekkend afscheid zijn geweest. Respect voor iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft.
Veel sterkte aan familie en vrienden in deze moeilijke tijd en de moeilijke tijd die nog komen zal.
|
za okt 06, 2007 2:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
misschien zou je ze kunnen plaatsen op de site de filmpjes? mocht daar interesse voor wezen
za okt 06, 2007 2:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Gecondoleerd, echt spijtig
Toen ik dit las stond het kippenvel op m'n armen, en dat gebeurt alleen bij iets speciaals.
Ik wens iedereen heel veel sterkte
za okt 06, 2007 6:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
D-Cypher schreef: misschien zou je ze kunnen plaatsen op de site de filmpjes? mocht daar interesse voor wezen
ik weet niet...... misschien willen ze dit helemaal niet hebben?
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za okt 06, 2007 7:32 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
floRiS50 schreef: D-Cypher schreef: misschien zou je ze kunnen plaatsen op de site de filmpjes? mocht daar interesse voor wezen ik weet niet...... misschien willen ze dit helemaal niet hebben?
zou idd ook kunnen, misschien kan iemand contact hebben met de nabestaanden?
weet iemand ook hoe de ouders van jobra het vonden dat hij zo hard reed & wisten ze ook dat hij roekeloos reed??
za okt 06, 2007 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
staat iets terug dacht ik iets over. dat zijn vader wat zegt.
inderdaad weet ook verder neit met die filmpjes enzo, of dat wel gepast is enzo.
za okt 06, 2007 7:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jobra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 10:19 am Berichten: 335 Woonplaats: Hoorn NH
|
lorenzo, roekeloos heeft J-B nooit gereden, ik wil hier graag nog eens op terugkomen als jullie dat goed vinden, ik denk dat t dan gepast is om een nieuw account aan te maken, Jobra's dad of zo, moet hier ff de rust voor vinden. Jobra had ADHD, dit levenstempo paste bij hem!
De filmpjes en foto's van de afscheidsviering wil ik zeker nog s plaatsen!
Jobra is begraven met zijn Aprilia jas om zich heen, er zijn foto's van, ik zal contact opnemen met de Admin's of dit en waar dit, geplaatst kan worden.
Vandaag was er wederom zoveel belangstelling, dat voelde echt heel erg goed.
_________________ Cops Don't Stop Me From Racing
Mijn 1e "ex" RS'je > http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6785
|
za okt 06, 2007 10:47 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Wilfred,
je hebt een bericht in je inbox.
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za okt 06, 2007 10:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Dit moet wel heel indrukwekkend zijn geweest! En zelfs begraven in een Aprilia jas, alles bij elkaar duidt maar weer even aan hoe groot het gevoel bij de brommers was.
Ik werd er inderdaad ook even helemaal stil van toen ik het las...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
za okt 06, 2007 11:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
jugo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 31, 2007 1:51 pm Berichten: 110 Woonplaats: Wognum NoordHolland
|
ik vond het zelf al niet gepast om het op youtube te zeten ofzo
100% anti scooters
|
za okt 06, 2007 11:06 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
nee idd..
probeer het eens via attachment te uploaden.. dan kan je het via hier downloaden en in media player ofzo afspelen.
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za okt 06, 2007 11:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Jobra schreef: lorenzo, roekeloos heeft J-B nooit gereden, ik wil hier graag nog eens op terugkomen als jullie dat goed vinden, ik denk dat t dan gepast is om een nieuw account aan te maken, Jobra's dad of zo, moet hier ff de rust voor vinden. Jobra had ADHD, dit levenstempo paste bij hem! De filmpjes en foto's van de afscheidsviering wil ik zeker nog s plaatsen! Jobra is begraven met zijn Aprilia jas om zich heen, er zijn foto's van, ik zal contact opnemen met de Admin's of dit en waar dit, geplaatst kan worden. Vandaag was er wederom zoveel belangstelling, dat voelde echt heel erg goed. oke, ik kende jobra verder niet ik heb alleen zondag avond nog met hem over gehad dat hij onderuit was gegaan, maar ik begreep uit voorgaande reacties dat hij roekeloos reed Maar mijn exuces daarvoor, en verder kan ik niks over ADHD zeggen omdat niemand in mijn naaste omgeving oid ADHD heeft. BuxirS schreef: Dit moet wel heel indrukwekkend zijn geweest! En zelfs begraven in een Aprilia jas, alles bij elkaar duidt maar weer even aan hoe groot het gevoel bij de brommers was.
idd, het is echt bizar hoeveel een brommer, (dus een apparaat) voor iemand kan beteken
za okt 06, 2007 11:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
jugo
ApriliaForum Member
|
Met alle respect maar ik heb samen met Jochem gereden meerdere malen.
maar hij was gewoon net ff te. hij miste denk ik de ervaaring met een snellere brommer en het verkeers inzicht.
P.S.
Ik heb zelf ook ADHD maar dat wil niet zegge dat je een uitzondering bent in het verkeer.
Nogmaals met alle respect voor zijn familie.
Greets Jugo
100% anti scooters
|
za okt 06, 2007 11:24 pm |
|
|
|