Auteur |
Bericht |
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
haha of iets als gumball dat je gewoon in een groepje ofsow langs bepaalde plekken moet eventueel daar tussenstops houden en dan een tour van 3 dagen en iedere dag 1 eindpunt doen wara iedereen dan verzamelt en dan gewoon standaard een camping regelen of eventueel wild kamperen
dat zou pas echt vet zijn en dan de groep die er het kortst over doet ofsow die krijgt een prijs maar ook de groep die bv het meest bij elkaar heeft gereden en dus echt een groep was. dan zou je op die tussenstops menzen met motoren of hele snelle brommers moeten laten staan die dan vooruit rijden met een aantal om het te controleren. is wel veel werk maar op die manier krijg je ook meer organisatoren bij elkaar en word het wel makkelijker organiseren denk ik voor zo'n grote groep
_________________ Suzuki a way of life
|
wo okt 03, 2007 11:29 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Ja erg leuk maar dat is meer voor de zomervakantie! .
En een hotel ofzo, ik weet niet of jullie de prijzen weten maar dat zit al gauw aan de 50 eu per nacht!
Ik wil het eigenlijk bij 1dag/2dagen houden!, langer niet!
de ideeen worden natuurlijk wel onthouden, en aan de hand daarvan word een programma opgesteld! dan kijken we ook of het 1dag of 2 dagen word
(misschien wel makkelijker, kun je de ene dag niet;kom je de andere dag!)
|
wo okt 03, 2007 11:40 pm |
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
|
tja ach je zei april/mei dus meivakantie ideetje mss? en dan rond april een gewone 1daagse meeting (wel allebij midden in het land zodat het centraal blijft en voor de meesten wel te rijden is)
en die 1 daagse meeting tjah je zou ergens kunnen afspreken dan gewoon even klein stukje met de hele groep naar een leuk terrasje rijden ofsow eventueel zorgen dat er een cafeetje is afgehuurd ofsow waar dan iedereen wel een bijdrage voor leverd en anders tjah gewoon maccen haha dan worden ze gek... ze werden al gek in omgeving waalwijk toen we met 7 rsjes kwamen
|
wo okt 03, 2007 11:53 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
JA. daar zeg je wat! een cafétje ff van te voren bellen dat ze tuig op brommers kunnen verwachten lijkt me wel een goeie zet!
de Macdonalds ga ik liever niet heen, t moet wel een beetje origineel blijven he!
|
do okt 04, 2007 12:00 am |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
wel ff een week van te voren laten weten dat we komen en met zn
hoevelen. kunne ze bij die tent waar we dan langs gaan rekening houden,
zoals meer personeel inhuren die dag en meer eten inslaan
p.s. zal de plitie maar zo'n grote groep proberen aan te houden.
Laatst bijgewerkt door Jorrit op do okt 04, 2007 12:26 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do okt 04, 2007 12:22 am |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
|
en dan niemand kunnen bekeuren als ze uberhaupt iedereen aangehouden weten te krijgen omdat iedereen de begrenzer zo goed heetf weggewerkt of ze gewoon geen rollerbank ter beschikking hebben
|
do okt 04, 2007 12:25 am |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
wat dus mij lijkt wat al een voorstel is om in het midden van het land te houden en dan niet naar texel rijden das weer behoorlijk eind verder op.
en je hebt ind gelijk dat 3 dage miss al te lang is als je in een hotel wilt overnachten met 1 overnachting is denk ik al duur genoeg je wilt ook nog eten benzine is voor sommige redelijk veel.
je zou natuurlijk ook een meeting kunnen organiseren daar rond touren en wie verder wil touren met een overnachting erbij kan dan mee moet je natuurlijk er wel zeker van zijn omdat dit lijkt mij vooraf besproken moet worden. .
en het allerbeste aan overnachten is dat je savonds nog een keer bij een cafetje een biertje kunt pakke . natuurlijk niet ladderzat drinken.
ohjah en wat je miss zou kunne doen is Poll maken vrage hoeveel dage men wil dus 2 of 3 of zelfs 4 (4 lijkt me niet ). en wanneer ongeveer dit jaar nog aanstaande vakantie of dus volgende jaar.
denk dat het eerst wel genoeg is zo
|
do okt 04, 2007 11:06 am |
|
|
L-mo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 25, 2006 7:45 pm Berichten: 807 Woonplaats: Aalten
|
Racekees schreef: JA. daar zeg je wat! een cafétje ff van te voren bellen dat ze tuig op brommers kunnen verwachten lijkt me wel een goeie zet! de Macdonalds ga ik liever niet heen, t moet wel een beetje origineel blijven he!
we gaan naar de burgerking
|
do okt 04, 2007 6:03 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
|
we rijden heus niet naar texel of naar verweghistan toe, wees daar maar niet bang voor.
enne melvin, langer dan 2 dagen word het niet, het is OF 1 dag, OF 2 dagen
meeting blijft sowiezo 1 dag, alleen is niet om 16.00 afgelopen, voor de mensen die bijv. lange rit naar huis hebben (zoals ik) overnachten ergens, en rijden s'ochtends fris naar huis (ook voor de mensen die natuurlijk willen blijven!)
maar daar kan nog genoeg over gepraat worden, het is natuurlijk nog lang geen voorjaarsvakantie!
|
do okt 04, 2007 6:16 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
ik ben dan ook van de partij heb dan namelijk zker me brommer af
wat je ook kan doen is zaterdag ochtend beginnen bij een camping daar gewoon een grote tent regelen
en dan tot en met zondag avond daar zo zitten en onder tussen dingen doen
want dan kunnen er ook mensen komen op zondag als ze zaterdag niet kunne
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
do okt 04, 2007 6:16 pm |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
ludo schreef: ik ben dan ook van de partij heb dan namelijk zker me brommer af
wat je ook kan doen is zaterdag ochtend beginnen bij een camping daar gewoon een grote tent regelen en dan tot en met zondag avond daar zo zitten en onder tussen dingen doen
want dan kunnen er ook mensen komen op zondag als ze zaterdag niet kunne
de meeting wordt in de vakantie gehouden en dus staat
een camping mij veeeel meer aan dan een hotel
do okt 04, 2007 6:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Wat dacht je van de kosten in een hotel.
_________________ Power is useless without control!
|
do okt 04, 2007 6:25 pm |
|
|
RSIceRain
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 24, 2007 5:35 pm Berichten: 116 Woonplaats: Almere
|
Jorrit schreef: ludo schreef: ik ben dan ook van de partij heb dan namelijk zker me brommer af
wat je ook kan doen is zaterdag ochtend beginnen bij een camping daar gewoon een grote tent regelen en dan tot en met zondag avond daar zo zitten en onder tussen dingen doen
want dan kunnen er ook mensen komen op zondag als ze zaterdag niet kunne de meeting wordt in de vakantie gehouden en dus staat een camping mij veeeel meer aan dan een hotel
Haha camping, lekker burnen op het gras met zun allen
Maarja lijkt me wel een goed idee.
Maar dan moeten we dit wel een beetje goed aanpakken en van te voren mensen laten aanmelden die zeker weten mee kunnen.
Want zoiets doe je namelijk niet een week van te voren.
_________________ Mijn RS
|
do okt 04, 2007 6:26 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
leuk idee. lijkt me wel vet om mee te doen:)
do okt 04, 2007 6:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
|
hoe meer hoe beter !!
do okt 04, 2007 8:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
|